Det er ille!Til hvem da?
Minner meg forresten på at jeg vil sende mail til en skole her siden en klasse var på sykkelturer og alle elevene hadde hjelm men ikke en eneste voksen og det syns jeg er ille selvom det virket som minst 7 klasse!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ille!Til hvem da?
Minner meg forresten på at jeg vil sende mail til en skole her siden en klasse var på sykkelturer og alle elevene hadde hjelm men ikke en eneste voksen og det syns jeg er ille selvom det virket som minst 7 klasse!
Huff stakkars [emoji173]️Staaaaakar lille... Hun hoster så mye at det til og med kommer ting i bleia. Huffamei.
Ja får så vondt av henneHuff stakkars [emoji173]️
Denne gang var det lillesøster [emoji14] Har så mange jeg.
Var i storesøsters nevø konfirmasjon i går da. På natta traff jeg storebror på puben. I dag var det lillesøsters tur for oppmerksomhet [emoji23][emoji23]
Gjør jeg også det, men ofte med 2 barn og en leilighet som må ordnes og måltider som må fikses [emoji13]Ja det er bra [emoji23] Jeg går jo hjemme om dagen og da har jeg skravletid [emoji14]
Ja syns jeg også derfor jeg vil sende mail, fikk lyst til å stoppe dem der de syklet forbi!Det er ille!
Neida, det var en annen [emoji23] Jeg er forkjøla og da klør det som en gal
VeldigHøres bra ut![]()
Staaaaakar lille... Hun hoster så mye at det til og med kommer ting i bleia. Huffamei.
Stakkars God bedring [emoji8]Staaaaakar lille... Hun hoster så mye at det til og med kommer ting i bleia. Huffamei.
Kjempekos med slikt [emoji170][emoji170]Høres ut som veldig god mat og veldig koselig kveld [emoji4]
Men jeg må henge dem opp [emoji23]
Ja. Kunne aldri flytta fra her nettopp pga de. Men vi er alle veldig nære også ♡Herlig å ha så mye familie rundt seg da[emoji173]️
Ja syns jeg også derfor jeg vil sende mail, fikk lyst til å stoppe dem der de syklet forbi!
Ja. Kunne aldri flytta fra her nettopp pga de. Men vi er alle veldig nære også ♡
Bedre enn ingen da hvertfall [emoji170]Må være flott[emoji173]️
Har kun mamma i nærheten jeg...[emoji20]
Du får invitere RonjaR på klesbrette ferie, hun hadde sikkert gledelig reist dit enn til svigers siden hun foretrekker havet og misliker fjell [emoji23]
Bedre enn ingen da hvertfall [emoji170]
Hihi, ja hun er velkommen! [emoji23]