Det er tidlig![emoji20]
Sov godt![emoji2]
God morgen[emoji4] ja det er aaalt for tidlig også[emoji29]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er tidlig![emoji20]
Sov godt![emoji2]
Ja, har utsatt den der kjellerboden i over ett år..haha! Så det var jammen på tideSå deilig å få ryddaOg koselig med besøk
![]()
Jepp, ble en veldig fin helgHatt en fin helg da?[emoji1]
Sov godt!
Gooood morgen!![]()
Du gjorde det ja [emoji23][emoji23]Natta jenter! Skal bare se over dagens pokemon, lese litt harry potter, så er det soving! (Høres ut som jeg er 12 år, hoho [emoji28][emoji28])
Dere er ikke alene [emoji87]Her og. Vil ikke snakke om det engang..
Ha en fin dag på jobbGod morgen.
Da har jeg kommet meg på jobb
God morgenGod morgen[emoji2]
God morgenGooood morgen!![]()
Jeg jubler vær gang jeg ikke må starte tørketrommelen etter å tømt den...men som regel går vaskemaskinen [emoji14]uff, ja. så umotiverende uansett, siden det bestandig blir mer. Man blir jo aldri ferdig med klesvask liksom!
Ja. Tørketrommelen prøver jeg å bruke minst mulig. Mest pga den er i kjelleren... Vaskemaskinen er på badet oppe og blir brukt en god del mer. Bare i går gikk 4 vasker og en tørketrommel [emoji28]Jeg jubler vær gang jeg ikke må starte tørketrommelen etter å tømt den...men som regel går vaskemaskinen [emoji14]
[emoji14] blir varm i trøya. For bare hive seg over en gang i blandtJeg har ikke hvert her på flere mnd for jeg klarer ikke tempoet her inne [emoji23]
Uff a mei ikke gøy og noe behageligStaaaaakar lille... Hun hoster så mye at det til og med kommer ting i bleia. Huffamei.
Alltid velkommen til å stikke innomJippi, elsker klesbretting [emoji1][emoji1]
Hahaha ja du hørte litt sånn 14'tiss utNatta jenter! Skal bare se over dagens pokemon, lese litt harry potter, så er det soving! (Høres ut som jeg er 12 år, hoho [emoji28][emoji28])
God morgen!God morgen.
Da har jeg kommet meg på jobb
God morgen sovet godt?Gooood morgen!![]()