FrøkenAngst
Glad i forumet
Jeej!! Spenningen øker!! :-DNesten positiv el-test i dag!blir med andre ord litt humping i helgen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeej!! Spenningen øker!! :-DNesten positiv el-test i dag!blir med andre ord litt humping i helgen
![]()
Må bli ferdig med el førstNoen som har symptomer da?Når har dere tenkt til og starte og teste?
Må bli ferdig med el førstmen tenker jeg uansett ikke tester tidligere enn 13 dpo. Du da?
Hadde EL på Tirsdag/onsdag og satser på og teste neste Fredag.Har manko på tester nå
Krysser fingerne for det altsåAner ikke hvor i dpo land jeg er. Men jeg kjenner en sånn gnagende følelse i hula og jeg er kvalm. Mellom 2 og 5 dpo. Men tror heller jeg er 5 dpo pga tidlig tegn på kroppen som jobber med noe her. Er så klar for å bli gravid jeg nå. Så nå er det best det er en spire som graver seg godt ned her.
Du har jeg endretJeg tror jeg må flytte IKM til den 22. siden EL kom noe før forventet.
Samme her, EL på onsdag, og håper jeg klarer å vente til fredag neste uke før jeg finner frem den første testen
Lite symptomer her, men kjent stikk i puppene i dag, litt sånn som når man ammer og man tenker på babyen, så stikker det litt hvis dere skjønner!? Men i mye svakere grad da. Usikker på om det er bare fordi jeg er på symtpomjakt eller om det er noe i det. Har ikke ømme pupper ellers i det hele tatt.
Ja nå er det sannelig på tide. Etter 3 år med prøving!Krysser fingerne for det altså![]()
Ååh herregud ja :OJa nå er det sannelig på tide. Etter 3 år med prøving!
Ååh da håper jeg virkelig du kan få en flott dag med ikke bare bryllup men også en liten bebi på veiHenger meg på her jegikm 26.juni , dagen jeg skal gifte meg
pp 7
Tuuuseen takkTE="Hope90, post: 19322912, member: 47505"]Ååh da håper jeg virkelig du kan få en flott dag med ikke bare bryllup men også en liten bebi på vei![]()
Pleier å ha det fra rett før EL til mensen kommer jeg! Stikker til og med i puppene et par dager før EL!Noen som opplever å ha vondt i puppene så tidlig i dpo? El var mest sannsynlig på mandag eller i helga.. Å både i går og i dag har jeg ømme puppene.. Pleier normalt ikke å få det før noen dager før tr kommer..