☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Noen som har symptomer da?Når har dere tenkt til og starte og teste?
Må bli ferdig med el først:P men tenker jeg uansett ikke tester tidligere enn 13 dpo. Du da?

Hadde EL på Tirsdag/onsdag og satser på og teste neste Fredag.Har manko på tester nå

Samme her, EL på onsdag, og håper jeg klarer å vente til fredag neste uke før jeg finner frem den første testen :p

Lite symptomer her, men kjent stikk i puppene i dag, litt sånn som når man ammer og man tenker på babyen, så stikker det litt hvis dere skjønner!? Men i mye svakere grad da. Usikker på om det er bare fordi jeg er på symtpomjakt eller om det er noe i det. Har ikke ømme pupper ellers i det hele tatt.

Aner ikke hvor i dpo land jeg er. Men jeg kjenner en sånn gnagende følelse i hula og jeg er kvalm. Mellom 2 og 5 dpo. Men tror heller jeg er 5 dpo pga tidlig tegn på kroppen som jobber med noe her. Er så klar for å bli gravid jeg nå. Så nå er det best det er en spire som graver seg godt ned her.
Krysser fingerne for det altså :D

3 dpo og dagene går faktisk fort :) men tenker ennå ikke så mye over dpo Dagene da :D

I kveld nyter jeg er I kvelds sola og håper det blir den siste på leeeenge :D

Samme her, EL på onsdag, og håper jeg klarer å vente til fredag neste uke før jeg finner frem den første testen :p

Lite symptomer her, men kjent stikk i puppene i dag, litt sånn som når man ammer og man tenker på babyen, så stikker det litt hvis dere skjønner!? Men i mye svakere grad da. Usikker på om det er bare fordi jeg er på symtpomjakt eller om det er noe i det. Har ikke ømme pupper ellers i det hele tatt.

Eg har en del smerter nede i magen men aner ikke om det er pga dette er første ordentlige EL eg har på 5 år eller om det muligens er en spire på gang :)

TE="Hope90, post: 19322912, member: 47505"]Ååh da håper jeg virkelig du kan få en flott dag med ikke bare bryllup men også en liten bebi på vei :D[/QUOTE]
Tuuuseen takk :-) det håper jeg å :-) el i dag og svigermor har reist etter en uke på besøk :-p så da blir det humping i kveld ...hihi :-)

TE="Hope90, post: 19322912, member: 47505"]Ååh da håper jeg virkelig du kan få en flott dag med ikke bare bryllup men også en liten bebi på vei :D
Tuuuseen takk :-) det håper jeg å :-) el i dag og svigermor har reist etter en uke på besøk :-p så da blir det humping i kveld ...hihi :-)[/QUOTE]
Happy humping :D

Hva synes dere om denne? :)
ImageUploadedByBV Forum1434174857.714141.jpg

Noen som opplever å ha vondt i puppene så tidlig i dpo? El var mest sannsynlig på mandag eller i helga.. Å både i går og i dag har jeg ømme puppene.. Pleier normalt ikke å få det før noen dager før tr kommer..

1 DPO, ugh...blir spennende, men har ikke troa. I hvertfall ikke foreløpig, sist kjente jeg omtrent at jeg ble befrukta..

Må flytte IKM en dag frem, siden EL kom en dag for sent.

Back
Topp