☆☆IKM 36☆☆

Æsj, testen var ikke kommet ennå. Ikke noe annet enn reklame i postkassa i dag :/ da kommer den vell i mårra:)
kjip postgang;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja jeg har erfaring, el slo ikke ut på digital nå, testet helt til de begynte å bli positiv.
dagen etter positiv el, fikk jeg positiv gtest
Åh... Nå fikk jeg sommerfugler i magen her... Men kan du forklare litt nærmere hvilken ærfaring du har hatt? :rolleyes::eek:

Hei dere. Har ikm imorgen, kaanskje onsdag el torsdag. Har lyst å teste imorgen men tror jeg venter. Sist fikk jeg ikke pos test før en uke etter ikm. Har hatt vondt imagen idag, sånn mens vondt å utrolig oppblåst, så troor kanskje den er på vei. Vi får se. Krysser fingrer for at den ikke kommer og at det heller er noe annet :p men kjennes litt ut som at den er på vei :/

kjip postgang;)

Ja.. :p kjipt å bo "i gokk" av og til.. Men så er det såå lettvint å kun ha en barnehage, en skole, max 15min avstand til alt, og alle vet hvem alle er - trygt å godt :)

jeg har denne pp testet etter el fra cd 7.følte strimmel testene var litt sterkere cd 10 og 11 men siden jeg tok digitale samtidig og de slo ikke ut,trodde jeg ikke el hadde vært.fikk blinkende smily 5 dager før det ble fast smily på ettermiddag dag 5.trodde jo el var da.men da jeg ble veldig trøtt nå en uke før ikm og litt rosa på papiret,tok jeg g test med svak strek,ikm ble flyttet 3 dager tidligere. fikk ikke testet med strimmel så lenge,men tok en el test i går og den var typisk positiv.så jeg mener el test kan vise graviditet før en g test.har du billig tester kan det jo gå an å ta noen;) men det er hvordan det funker hos meg.:)samme når jeg har mistet.må få helt negativ g test før el testing begynner:)

Hei dere. Har ikm imorgen, kaanskje onsdag el torsdag. Har lyst å teste imorgen men tror jeg venter. Sist fikk jeg ikke pos test før en uke etter ikm. Har hatt vondt imagen idag, sånn mens vondt å utrolig oppblåst, så troor kanskje den er på vei. Vi får se. Krysser fingrer for at den ikke kommer og at det heller er noe annet :p men kjennes litt ut som at den er på vei :/
spennende å se om du tester i morgen:) måtte hatt tolmodigheten til noen av dere her inne;)

jeg har denne pp testet etter el fra cd 7.følte strimmel testene var litt sterkere cd 10 og 11 men siden jeg tok digitale samtidig og de slo ikke ut,trodde jeg ikke el hadde vært.fikk blinkende smily 5 dager før det ble fast smily på ettermiddag dag 5.trodde jo el var da.men da jeg ble veldig trøtt nå en uke før ikm og litt rosa på papiret,tok jeg g test med svak strek,ikm ble flyttet 3 dager tidligere. fikk ikke testet med strimmel så lenge,men tok en el test i går og den var typisk positiv.så jeg mener el test kan vise graviditet før en g test.har du billig tester kan det jo gå an å ta noen;) men det er hvordan det funker hos meg.:)samme når jeg har mistet.må få helt negativ g test før el testing begynner:)

Takk for svar! Får vel ikke sove jeg nå :p

teste i morgen og?

må si at jeg normalt har testet etter el på urin nr to om morgenen før,og oftere når det nærmer seg positiv.digitale el tester skulle tas etter den lengste søvnen.altså om morgenen.men merker jeg har sterkest el og g test ellers på dagen:) i dag ventet jeg 2,5 timer og drakk i de timene,fikk 2-3 på digital

teste i morgen og?

Hehe skulle vel vært passe iskald for å inngått testing i morgen :p har en splitter ny ladning billigtester, tenker de får bein å gå på! :D gratulerer forresten, du har en hærlig tid foran deg! :)

8 dpo - ser dere no?? Denne er tatt innenfor tiden.
bilde.jpg

jeg skimter :) de tar litt tid før de vises så tidlig:) håper den blir sterkere

Jeg ser noe Lambi :D krysser fingrene nå. Vet ikke om jeg tørr å prøve mer jeg :P

Sent from my iPhone using BV Forum

To dager til ikm...kommer til å gå på en testesmell i løpet av dagen, å blir like skuffa hver gang:-(

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

To dager til ikm...kommer til å gå på en testesmell i løpet av dagen, å blir like skuffa hver gang:-(

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Nei da, si til deg selv at du er gravid, dypp den testen med selvtillit og forvent en positiv test!! :P (Hadde det bare vært fasiten på alle verdens prøveproblemer:rolleyes: ) Lykke til ;)

Back
Topp