soletti
soletti
kjip postgangÆsj, testen var ikke kommet ennå. Ikke noe annet enn reklame i postkassa i dag :/ da kommer den vell i mårra![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kjip postgangÆsj, testen var ikke kommet ennå. Ikke noe annet enn reklame i postkassa i dag :/ da kommer den vell i mårra![]()
Åh... Nå fikk jeg sommerfugler i magen her... Men kan du forklare litt nærmere hvilken ærfaring du har hatt?Ja jeg har erfaring, el slo ikke ut på digital nå, testet helt til de begynte å bli positiv.
dagen etter positiv el, fikk jeg positiv gtest
Ja..kjip postgang
spennende å se om du tester i morgenHei dere. Har ikm imorgen, kaanskje onsdag el torsdag. Har lyst å teste imorgen men tror jeg venter. Sist fikk jeg ikke pos test før en uke etter ikm. Har hatt vondt imagen idag, sånn mens vondt å utrolig oppblåst, så troor kanskje den er på vei. Vi får se. Krysser fingrer for at den ikke kommer og at det heller er noe annetmen kjennes litt ut som at den er på vei :/
Takk for svar! Får vel ikke sove jeg nåjeg har denne pp testet etter el fra cd 7.følte strimmel testene var litt sterkere cd 10 og 11 men siden jeg tok digitale samtidig og de slo ikke ut,trodde jeg ikke el hadde vært.fikk blinkende smily 5 dager før det ble fast smily på ettermiddag dag 5.trodde jo el var da.men da jeg ble veldig trøtt nå en uke før ikm og litt rosa på papiret,tok jeg g test med svak strek,ikm ble flyttet 3 dager tidligere. fikk ikke testet med strimmel så lenge,men tok en el test i går og den var typisk positiv.så jeg mener el test kan vise graviditet før en g test.har du billig tester kan det jo gå an å ta noenmen det er hvordan det funker hos meg.
samme når jeg har mistet.må få helt negativ g test før el testing begynner
Hehe skulle vel vært passe iskald for å inngått testing i morgenteste i morgen og?
*unngått* testing såklartHehe skulle vel vært passe iskald for å inngått testing i morgenhar en splitter ny ladning billigtester, tenker de får bein å gå på!
gratulerer forresten, du har en hærlig tid foran deg!
![]()
he he*unngått* testing såklart![]()
jeg skimterde tar litt tid før de vises så tidlig
håper den blir sterkere
Ser definitvt noe8 dpo - ser dere no?? Denne er tatt innenfor tiden. Vis vedlegget 75474
Jeg ser noe Lambikrysser fingrene nå. Vet ikke om jeg tørr å prøve mer jeg
Sent from my iPhone using BV Forum
To dager til ikm...kommer til å gå på en testesmell i løpet av dagen, å blir like skuffa hver gang:-(
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app