☆☆IKM 36☆☆

Her er bildet... 8dpo, 9 på morgen, og 9 på ettermiddag (i kveld). ;-)

Vedlegg

• IMGP1206.JPG
    IMGP1206.JPG
    146 KB · Visninger: 105
yeiiii! du har noe på gang:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe vel jeg ser ikke noe på den første jeg heller (kaanskje en ørliten skygge med god lupe), la den med for å sammeligne el noe sånn hehe :-) Ja, sant soletti, det må jo det!!! Jeg må fortelle mannen i kveld tror jeg, hadde tenkt å vente til en litt mer ordentlig test, men har fått opp troen til de grader i kveld, så jeg hopper i det og forteller det... Så får vi heller ta skuffelsen sammen dersom dette ikke stemmer...

en digital slår nok ut i morgen;)

Nå vil jeg ha testene mine i posten! Haha. Føler det er noe på gang. Dårlig i magen i helga, hatt mensmurringer og nå er jeg skikkelig oppblåst! Gir opp :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Uææææ jeg klarer ikke styre meg; måtte ta en test nå også-på ettermiddagen, og jeg har ikke drukket lite heller... Og nå ble testen positiv på under 10 minutter!!! Hjelpes... Nå begynner håpet virkelig å stige her altså :):smiley-bounce013

WEEEE!!!! :excited001

Hehe vel jeg ser ikke noe på den første jeg heller (kaanskje en ørliten skygge med god lupe), la den med for å sammeligne el noe sånn hehe :-) Ja, sant soletti, det må jo det!!! Jeg må fortelle mannen i kveld tror jeg, hadde tenkt å vente til en litt mer ordentlig test, men har fått opp troen til de grader i kveld, så jeg hopper i det og forteller det... Så får vi heller ta skuffelsen sammen dersom dette ikke stemmer...
vil du føres på gravid?:))

Du verden :-) Så snille dere er! Hehe neei, tror jeg venter med å føres opp til jeg har en før tidsfristen -forhåpentligvis i morgen.... Kan ikke vente!!!!!! Fortalt det til mannen nå, jeg svevde jo rundt her, så da jeg fikk sagt det, sa han "å, det var derfor du var så ekstremt glad i kveld"... Hehe ååå nå ble jeg så opprømt! Håper alle dere andre også får pos tester, og at mine blir sterkere.... Klem fra ei glisende dame! :smiley-bounce016

ikm i dag:) fått testet eller tr besøk?:(

Ikm i dag tror jeg, testet i dagtidlig, blendahvitt... men tok en el-test også, og den var ganske sterk, men ikke positiv om dere forstår.. noen som har vært borti det? jeg pleier å få sterkere og sterkere el-tester før positiv, og så svakere og svakere... men denne var omtrent som dagen før positiv el-test... noen som har erfaring med dette?
;)

Ja jeg har erfaring, el slo ikke ut på digital nå, testet helt til de begynte å bli positiv.
dagen etter positiv el, fikk jeg positiv gtest

Ikm i dag tror jeg, testet i dagtidlig, blendahvitt... men tok en el-test også, og den var ganske sterk, men ikke positiv om dere forstår.. noen som har vært borti det? jeg pleier å få sterkere og sterkere el-tester før positiv, og så svakere og svakere... men denne var omtrent som dagen før positiv el-test... noen som har erfaring med dette?
;)

Jeg har erfart at de har blitt knallpositive i forbindelse med graviditet, men da hadde jeg hatt et par dager med positiv g test først...

Jeg pleier ikke ha pos EL-tester utenom EL(tror jeg), men tok en nå, og den var også ganske sterk... Nydelig ticker ja Soletti!

Æsj, testen var ikke kommet ennå. Ikke noe annet enn reklame i postkassa i dag :/ da kommer den vell i mårra:)

Back
Topp