Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er bildet... 8dpo, 9 på morgen, og 9 på ettermiddag (i kveld). ;-)
GratulererHer er bildet... 8dpo, 9 på morgen, og 9 på ettermiddag (i kveld). ;-)
Uææææ jeg klarer ikke styre meg; måtte ta en test nå også-på ettermiddagen, og jeg har ikke drukket lite heller... Og nå ble testen positiv på under 10 minutter!!! Hjelpes... Nå begynner håpet virkelig å stige her altså![]()

vil du føres på gravid?Hehe vel jeg ser ikke noe på den første jeg heller (kaanskje en ørliten skygge med god lupe), la den med for å sammeligne el noe sånn heheJa, sant soletti, det må jo det!!! Jeg må fortelle mannen i kveld tror jeg, hadde tenkt å vente til en litt mer ordentlig test, men har fått opp troen til de grader i kveld, så jeg hopper i det og forteller det... Så får vi heller ta skuffelsen sammen dersom dette ikke stemmer...

Ikm i dag tror jeg, testet i dagtidlig, blendahvitt... men tok en el-test også, og den var ganske sterk, men ikke positiv om dere forstår.. noen som har vært borti det? jeg pleier å få sterkere og sterkere el-tester før positiv, og så svakere og svakere... men denne var omtrent som dagen før positiv el-test... noen som har erfaring med dette?ikm i dagfått testet eller tr besøk?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ikm i dag tror jeg, testet i dagtidlig, blendahvitt... men tok en el-test også, og den var ganske sterk, men ikke positiv om dere forstår.. noen som har vært borti det? jeg pleier å få sterkere og sterkere el-tester før positiv, og så svakere og svakere... men denne var omtrent som dagen før positiv el-test... noen som har erfaring med dette?
![]()
Ja jeg har erfaring, el slo ikke ut på digital nå, testet helt til de begynte å bli positiv.
dagen etter positiv el, fikk jeg positiv gtest