Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja men om det bare kjennes ut som tr,så er det jo og et godt graviditetstegnSå mange positive tester! GratulererHer kjennes det ut som tr er på vei, prøver å holde motet oppe, men det er ikke lett :/
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
ja det var da tidlig...her murret det fra 7 dpo.trodde det var el på gangKjennes ut som TR kommer her og, men er jeg søren meg bare 4 dpo!!! Nei, da blir jeg litt oppgitt... Greit nok, hun kan komme, men hu har å gi meg en ordentlig lutealfase først!! *streng Lambi*![]()
ja det var da tidlig...her murret det fra 7 dpo.trodde det var el på gang
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det kan jo være graviditetssymptomerKjennes ut som TR kommer her og, men er jeg søren meg bare 4 dpo!!! Nei, da blir jeg litt oppgitt... Greit nok, hun kan komme, men hu har å gi meg en ordentlig lutealfase først!! *streng Lambi*![]()
Hihi streng lambiKjennes ut som TR kommer her og, men er jeg søren meg bare 4 dpo!!! Nei, da blir jeg litt oppgitt... Greit nok, hun kan komme, men hu har å gi meg en ordentlig lutealfase først!! *streng Lambi*![]()
Gratulererjippi
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
takkGratulerer![]()
Sent from my iPad using BV Forum
Tusen takkOg gratulerer @siljean og @stjerne87fekk lyst å teste eg og no, men er bare rundt 6dpo så får prøve og holde ut litt til!
Sent from my iPad using BV Forum