☆☆IKM 36☆☆

Fiiiiin strek det:)

Føles egentlig litt merkelig å vite at jeg er gravid nå før mens:p er veldig glad! Men er liksom ak som om at venter på at den skal komme, men det vil den jo ikke gjøre:D så fremt det ikke blir kjemisk denne gangen og! De to barna jeg har var jo ikke planlagte så da plutselig var jeg liksom bare gravid:p

Hva med meg da, som trodde jeg var 1 dpo testdagen;) fikk lyserød utflod tor ettermiddag, så tenkte da at det var mulig med festeblødning, var etter sex så kunne være det og

Så mange positive tester! Gratulerer :) Her kjennes det ut som tr er på vei, prøver å holde motet oppe, men det er ikke lett :/

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Så mange positive tester! Gratulerer :) Her kjennes det ut som tr er på vei, prøver å holde motet oppe, men det er ikke lett :/

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
ja men om det bare kjennes ut som tr,så er det jo og et godt graviditetstegn:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Kjennes ut som TR kommer her og, men er jeg søren meg bare 4 dpo!!! Nei, da blir jeg litt oppgitt... Greit nok, hun kan komme, men hu har å gi meg en ordentlig lutealfase først!! *streng Lambi*o_O

Kjennes ut som TR kommer her og, men er jeg søren meg bare 4 dpo!!! Nei, da blir jeg litt oppgitt... Greit nok, hun kan komme, men hu har å gi meg en ordentlig lutealfase først!! *streng Lambi*o_O
ja det var da tidlig...her murret det fra 7 dpo.trodde det var el på gang;)

ja vet hvordan det er:)

Det kan jo være graviditetssymptomer ;) Jeg har hatt "mensmurringer" nesten helt siden EL og håper det er fordi kroppen jobber med noe. Jeg pleier ikke ha så mye murringer.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hihi streng lambi :D håper dere alle er gravide!
Kjenner ut som tanta er på vei her og. Men har jo fått to positive tester så jeg tror ikke hun kommer før om min. 9 mnder :)

Jeg har vært mer kvalm i dag. Måtte bare ta en test i ettermiddag også. Har ikke så mange g-tester igjen, så brukte en EL-test. Ikke noe utslag på den. Gleder meg til ny test i morgen, og skal holde meg til g-test. En blir virkelig bitt av testebasillen her inne... ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Men dette hørtes da veldig fint ut allikevel da! Får være positiv inntil motsatte er bevist! :D

Masse lykke til i morgen, IrisM!! Håper streken viser seg fra sin beste side :)

I dag har jeg vert litt deppa da jeg plutselig ikke hadde noen symtomer lenger, har jo kjent press der nede hver dag og fått flere og flere symtomer ila den siste uka...men i dag har jeg ikke kjent en dritt!!! Heeelt til nå i kveld da begynte puppa å verke å stikke :eek: å det pleier de aldrig å gjøre, ikke en gang når mens er i vente. Så da er det et lite håp da igjen :)

Og gratulerer @siljean og @stjerne87 :) fekk lyst å teste eg og no, men er bare rundt 6dpo så får prøve og holde ut litt til!

Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer til deg også stjerne87!! Også så tidlig da!! 9 dpo! *litt misunnelig* :-) Da jeg regner med jeg uansett ikke får positiv før evt IKM eller over... Isåfall ville jeg begynt å tro på tvillinger haha så best det er som sist (da tror man vel helst mest på det også kanskje hihi) Jeg er som januarbarn13 -6 dpo nå... Tenker egentlig ikke teste før 10 dpo -men som du sier blir man jo litt testegal her inne... Og jeg har en haug g-tester, så er jo bare å fyre løs fra 8 dpo... :-) Men da jeg fikk "falske" sist er jeg litt skeptisk også........ Fine tester dere har som har fått positiv altså!

Back
Topp