☆☆IKM 36☆☆

ja jeg tør ikke flytte helt enda:)er plass til hele ikm gruppa der:) er helt merkelig..men har en bedre følelse denne gangen:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror det vil gå helt fint for deg! Tenk neste 17. Mai er du mamma, eller muligens veldig høygravid og noen dager på overtid! :D

Håperhåper. Tror jeg må kjøpe en test i dag å ta i mårra tidlig :p sliter med å ikke ta den siste bt i dag :p testa i går mårrest sist
tok test onsdag morgen.negativ.og positiv kveld torsdag:)

Tror det vil gå helt fint for deg! Tenk neste 17. Mai er du mamma, eller muligens veldig høygravid og noen dager på overtid! :D
ja det er hærlig å tenke på:) mai er en fin mnd:)

Blendahvit test her i dag også. Mister litt håpet, men jeg er fremdeles bare 9dpo, så det kan vel fremdeles være noe på gang...?

Sent from my iPhone using BV Forum

Å ja det er enda håp, er jo veldig tidlig å få strek 9 dpo så vi må nok bare smøre oss med tolmodighet :rolleyes:
Jeg fikk en svak strek 11 dpo sist jeg var gravid, satser på gjentagelse denne gang ;)

ImageUploadedByBV Forum1409302799.259549.jpg

Fikk denne svake skyggestreken, kom etter fristen. Så jeg tror ikke på den. For det er jo nærmest ingenting:) er 9 dpo og jeg Tisset i natt så det er 4,5 timer siden jeg hadde tisset

Å ja det er enda håp, er jo veldig tidlig å få strek 9 dpo så vi må nok bare smøre oss med tolmodighet :rolleyes:
Jeg fikk en svak strek 11 dpo sist jeg var gravid, satser på gjentagelse denne gang ;)
Jeg føler jeg har mange symptomer (trøtt, emosjonell, kvalm, murringer, soppinfeksjon, ømme bryster), og da føler jeg at det burde vises på en test. Vil vite med en gang! :D

Vis vedlegget 74731

Fikk denne svake skyggestreken, kom etter fristen. Så jeg tror ikke på den. For det er jo nærmest ingenting:) er 9 dpo og jeg Tisset i natt så det er 4,5 timer siden jeg hadde tisset

jeg ser og! håper den blir sterkere♡

image.jpg
Klarte ikke dy meg, jeg bare måtte teste!
Oog jeg kunne skimte en ultra svak strek etter to minutter! Var veldig vanskelig å få til å vises på bildet, men legger ut alikevell.

Vis vedlegget 74731

Kan ikke si jeg ser noe enda... Krysser fingrene for at du får ordentlig synlig strek i morgen! :)

Det virker lovende at dere og ser :D mannen sier jeg ikke får lov å kjøpe test før mandag siden de er så dyre :p men hallo 119kr er jo ikke mye for ny test som forhåpentligvis er klsr positiv! Jeg skal på jobb i morgen så tror jeg sniker meg på butikken i lunsjen ;) men måå klare å vente med å ta den til søndags morgen så den blir så sterk som mulig :p

Back
Topp