☆☆IKM 36☆☆

Og har sovi elendig siden søndag !!
Herregud, kom på flere ting når jeg tenkte på det, ikke sovi en natt uten å våkne hundre ganger og i natt måtte jeg opp å tisse midt på natta å :)

Forferdelig trøtt om dagen, men det kan jo skyldes dårlig søvn på natta.. Sånn, det trur jeg var alt :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Spennende - hvor mange dpo er du? Har du testet enda?

Jeg har dårlig feeling denna PP gitt... litt rar i magen, men lite ellers. Er bare 5 dpo, men da jeg var gravid sist, kjente jeg det jo fra EL eller 1-2 dager etterpå -og det stoppet aldri... Frustrert allerede :-/ Har ikke lyst å få så langt mellomrom mellom de 2 første! Håper enda, men hmmm ikke mye tro på det gikk nå gitt.

Inatt drømte jeg at jeg tok en test, og den viste 2 streker. Var så lykkelig jo. Tok en test, den var selfølgelig negativ :p tror el var noe forsinket denne gang. Så nå orker jeg ikke å teste før godt over ikm som er på tirsdag neste uke ;) ingen symptomer her og dårlig følelse på denne pp.

Jeg har selfølgelig vært hard i magen, slapp og trett i hele går, kjent tendenser til ømme pupper og tisset litt ekstra, MEN thats life, neppe tegn på graviditet. Så naiv er jeg ikke ;) mine gravid symptomer har kommet de to gangene jeg har vært gravid rundt uke 6-7. Ikke noe før, så orker ikke tenke på det engang, hehe.

Lykke til med testing da ;) håper noen blir gravide :D

tør ikke juble helt enda.men fikk innfall å ta en g test i kveld etter å sovnet av på sofaen....streken kom med en gang.håper den blir sterkere.må hatt wl på cd 10/11som mistenkt...el digital testene slo ikke ut da

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1409246165799.jpg
    1409246165799.jpg
    43,6 KB · Visninger: 101
Inatt drømte jeg at jeg tok en test, og den viste 2 streker. Var så lykkelig jo. Tok en test, den var selfølgelig negativ :p tror el var noe forsinket denne gang. Så nå orker jeg ikke å teste før godt over ikm som er på tirsdag neste uke ;) ingen symptomer her og dårlig følelse på denne pp.

Jeg har selfølgelig vært hard i magen, slapp og trett i hele går, kjent tendenser til ømme pupper og tisset litt ekstra, MEN thats life, neppe tegn på graviditet. Så naiv er jeg ikke ;) mine gravid symptomer har kommet de to gangene jeg har vært gravid rundt uke 6-7. Ikke noe før, så orker ikke tenke på det engang, hehe.

Lykke til med testing da ;) håper noen blir gravide :D
Bra innstilling å ha :) jeg leter etter symptomer hele tiden og håper det er fordi :P med sønnen min så kan jeg ikke huske at jeg hadde noen symptomer før jeg tok testen på IKM. Mener å huske at jeg bare fikk en følelse av at jeg var gravid. Jeg er derfor enig med deg, de fleste symptomene kommer senere og det er i grunn liten vits i å lete og kjenne etter som jeg gjør. Man blir jo bare smågal :PP

tør ikke juble helt enda.men fikk innfall å ta en g test i kveld etter å sovnet av på sofaen....streken kom med en gang.håper den blir sterkere.må hatt wl på cd 10/11som mistenkt...el digital testene slo ikke ut da

Fine testen! Krysser fingre for at den blir sterkere og sterkere :)

*hvisker et stille gratulerer* der var en veldig fin strek, håper og krysser alt jeg har for deg! :)

Jeg vil oog få to streker:( men kjennes ut som tante rød er på tur her, tror hun kommer på besøk iløpet av de neste dagene..

men mens smerter er iallefall lik gravid smerter her:) håper alle får2 strek.og at min blir sterkere

Ikm 7.09.14☺ pp1

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

men mens smerter er iallefall lik gravid smerter her:) håper alle får2 strek.og at min blir sterkere

Fikk ett ørelite håp igjen nå, takk :D har jo to barn fra før, men nr1 ble jeg gravid med pillen så leita aldri etter symptomer. Og nr2 ble unnfanget 8uker etter nr1 var født og jeg fant det ikke ut før jeg var 11uker på vei :p siden jeg ikke hatte fått mens tilbake etter fødselen, så leita ikke etter symptomer da heller :p men i ettertid så skjønner jeg jo hvorfor jeg var så kvalm og ufattelig sliten den sommeren ;)
Ja vi får krysse for oss alle! :D lykke til alle damer eller kvinner her! :)

Det var da en fin strek :-D

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

ja mener det.er 9 el 10 dpo.tok self ny test nå akkurat.strek på den og:)

Bra innstilling å ha :) jeg leter etter symptomer hele tiden og håper det er fordi :p med sønnen min så kan jeg ikke huske at jeg hadde noen symptomer før jeg tok testen på IKM. Mener å huske at jeg bare fikk en følelse av at jeg var gravid. Jeg er derfor enig med deg, de fleste symptomene kommer senere og det er i grunn liten vits i å lete og kjenne etter som jeg gjør. Man blir jo bare smågal :pP
Blir smågal, og så utrolig skuffa når man ikke fikk det til. Også derfor jeg ikke orker å kjenne/lete etter symtomer :)

WOHOW!!! Har du sett?! Jeg hvisker gratulerer jeg (og regner meg at jeg får "rope" ingen et par dager)!! Så gøy :D

WOHOW!!! Har du sett?! Jeg hvisker gratulerer jeg (og regner meg at jeg får "rope" ingen et par dager)!! Så gøy :D
ja er litt sykt..hoppe rett over de værste dpo vente dagene;) men merkelig at digitalen ikke slo ut da jeg hadde el:)

Gøy at det er flere som tester! :) Tenker du å teste daglig fremover?

Om det er meg du mente? så va planen å teste annenhver dag, men har bare en CBD me ukeindikator liggende å den tenker jeg å vente litt med (svidde jo av den ene i 2 pkn i dagxsmile9)...har nemlig bestilt 3 tester fra Ellos av alle plasser :p var inne på nett og handlet noen lamper så såg jeg plutselig at de hadde tester, er RFSU merket de har og de var ikke ille på pris, men pakka har ikke dukka opp enda å pengboka var litt skral akkurat nå så skal vente å se om de dukker opp ila helga ;) Kjøper vanligvis tester på ebay...er jo så mye billigere :)
Skal du teste hver dag?

Sier et lite gratulerer jeg :D hurra!! Håper spira klamrer seg fast og testene blir sterkere :)

Back
Topp