ja er litt sykt..hoppe rett over de værste dpo vente dagenemen merkelig at digitalen ikke slo ut da jeg hadde el
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Den EL testen kan bare gå og legge seg!!
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja er litt sykt..hoppe rett over de værste dpo vente dagenemen merkelig at digitalen ikke slo ut da jeg hadde el
Ja, det blir nok en test i morgen ogsåOm det er meg du mente? så va planen å teste annenhver dag, men har bare en CBD me ukeindikator liggende å den tenker jeg å vente litt med (svidde jo av den ene i 2 pkn i dag)...har nemlig bestilt 3 tester fra Ellos av alle plasser
var inne på nett og handlet noen lamper så såg jeg plutselig at de hadde tester, er RFSU merket de har og de var ikke ille på pris, men pakka har ikke dukka opp enda å pengboka var litt skral akkurat nå så skal vente å se om de dukker opp ila helga
Kjøper vanligvis tester på ebay...er jo så mye billigere
Skal du teste hver dag?
Ja, det blir nok en test i morgen ogsåHåper det dukker opp en svak strek...
Sent from my iPhone using BV Forum
takk for dethåper å få se mange positive tester her etter hvertblir nok digital i morgen
jeg fikk blank 9 dpo.strek 10 dpo,(kveld) to ganger.Blendahvit test her i dag også. Mister litt håpet, men jeg er fremdeles bare 9dpo, så det kan vel fremdeles være noe på gang...?
takk, ja det gjør duGratulerer så mye!!!Håper jeg snart kommer etter!
Gratulerer Solettijippi

takk takkmå dere komme etter kjappt