☆☆IKM 36☆☆

ja er litt sykt..hoppe rett over de værste dpo vente dagene;) men merkelig at digitalen ikke slo ut da jeg hadde el:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Den EL testen kan bare gå og legge seg!! :p

Last edited:
Om det er meg du mente? så va planen å teste annenhver dag, men har bare en CBD me ukeindikator liggende å den tenker jeg å vente litt med (svidde jo av den ene i 2 pkn i dagxsmile9)...har nemlig bestilt 3 tester fra Ellos av alle plasser :p var inne på nett og handlet noen lamper så såg jeg plutselig at de hadde tester, er RFSU merket de har og de var ikke ille på pris, men pakka har ikke dukka opp enda å pengboka var litt skral akkurat nå så skal vente å se om de dukker opp ila helga ;) Kjøper vanligvis tester på ebay...er jo så mye billigere :)
Skal du teste hver dag?
Ja, det blir nok en test i morgen også ;) Håper det dukker opp en svak strek...

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, det blir nok en test i morgen også ;) Håper det dukker opp en svak strek...

Da krysser jeg fingrene for deg å håper du får en strek i morgen;) Jeg tror kansje jeg har lykktes denne gang, får bare mer og mer symtomer og går nesten hele tiden med press nede i magen :geek

Gratulerer Soletti!!! Så ufattelig moro!!! :-) Håper vi andre følger etter... Hehe kjedelig å være sent i mnd, og jammen måtte jeg jo være sent i IKM-uka også! Det var da som bare... Hehe venting blir man gal av, og jeg klarer ikke la være å kjenne etter symptomer i alle fall. Men tror det ikke har gått denne mnd, da er det i såfall en skikkelig luring!

takk for dethåper å få se mange positive tester her etter hvertblir nok digital i morgen:)

Blendahvit test her i dag også. Mister litt håpet, men jeg er fremdeles bare 9dpo, så det kan vel fremdeles være noe på gang...?

Blendahvit test her i dag også. Mister litt håpet, men jeg er fremdeles bare 9dpo, så det kan vel fremdeles være noe på gang...?

jeg fikk blank 9 dpo.strek 10 dpo,(kveld) to ganger.:)

14 mai:)

tusen takk:))

takk takk:) må dere komme etter kjappt:)

Gratulerer så mye!!! :) Håper jeg snart kommer etter!

Gratulerer så mye!!! :) Håper jeg snart kommer etter!

takk, ja det gjør du:)

ja jeg tør ikke flytte helt enda:)er plass til hele ikm gruppa der:) er helt merkelig..men har en bedre følelse denne gangen:)

takk takk:) må dere komme etter kjappt:)

Håperhåper. Tror jeg må kjøpe en test i dag å ta i mårra tidlig :p sliter med å ikke ta den siste bt i dag :p testa i går mårrest sist

Back
Topp