Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har hørt at det er lett å få som gravidUsj, jeg tror jeg har fått soppinfeksjon... Håper inderlig at det er tegn på graviditet, for da er det liksom verdt det!
Sent from my iPhone using BV Forum
Usj, jeg tror jeg har fått soppinfeksjon... Håper inderlig at det er tegn på graviditet, for da er det liksom verdt det!
Litt usikker. Har bare bestilt g tester en gang fra billigtester.no. Så kanskje prøve de igjen. Hva med deg da ?
Jeg er 8dpo i dag, så det er enda tidlig ja...
spennende.håper du får pos test og jeg noen dager etter.håper jo alle får pos testspennende at noen er begynt testinga
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nei det var jo det.. Har ingen erfaring med verken g tester eller el tester forsåvidt. Har el vært nå eller hos deg ? Tror den er over her nåBestilte fra billige-tester.no sist og tenker jeg gjør det samme nårimelig og får varene raskt
men så visste jeg ikke om testene der er like bra som andre sider.
Tror el har vært ja. Lotion utflod i går og i dagNei det var jo det.. Har ingen erfaring med verken g tester eller el tester forsåvidt. Har el vært nå eller hos deg ? Tror den er over her nåhehe. Har allefall ikke hatt noe mer slim.