☆☆IKM 36☆☆

Usj, jeg tror jeg har fått soppinfeksjon... Håper inderlig at det er tegn på graviditet, for da er det liksom verdt det! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Usj, jeg tror jeg har fått soppinfeksjon... Håper inderlig at det er tegn på graviditet, for da er det liksom verdt det! ;)

har hørt at det er lett å få som gravid;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Oi!! Så spennende!! :D Lykke til med testingen i morgen!!

Dagens test:
ImageUploadedByBV Forum1409201920.416810.jpg

Jeg hadde jo håpet på en svaaaaak strek, men....

men det er vel tidlig? jeg vet jeg ikke kan regne med noe strek før 10 dpo,men strarter nok tidligere jeg og,tilfelle

Jeg er 8dpo i dag, så det er enda tidlig ja...

Kjenner eg har litt trua på denne pp! Men det er egentlig bare skummelt for då blir eg så skuffa vist det ikkje går. Har egentlig ikkje så mange symptom heller, men har soppinfeksjon, er trøtt, litt murring og trur av og til at brysta er litt ømme ;)

I dag satt FF(fertilityfriend) EL til mandag, så da er jeg 3 dpo i dag!

Ettersom at jeg hadde så veldig symptomer på EL på mandag og tirsdag så tipper jeg at EL i grunn skjedde natt til mandag. I går og i dag har vært vanlige dpo symptomer, men tidlig enda ;) Kjenner at jeg har litt forventninger selv altså - det er litt skummelt med forhåpninger! :rolleyes:

spennende.håper du får pos test og jeg noen dager etter.håper jo alle får pos test;) spennende at noen er begynt testinga:)

Bestilte fra billige-tester.no sist og tenker jeg gjør det samme nå:) rimelig og får varene raskt :) men så visste jeg ikke om testene der er like bra som andre sider.
Nei det var jo det.. Har ingen erfaring med verken g tester eller el tester forsåvidt. Har el vært nå eller hos deg ? Tror den er over her nå :p hehe. Har allefall ikke hatt noe mer slim.

Testing her og i dag :p er også 8 dpo i dag og fikk Not Pregnant på testen i morges, men det var som forventa er jo tidlig!!! xsmile9

Gøy at det er flere som tester! :) Tenker du å teste daglig fremover?

Tok test i dag og den var negativ. Bt.
Ikm på mandag, har kun en test igjen. Men tenker jeg kjøper en doc morris (kun det de har her på butikken) og tar søndags morgen så bt mandagsmorgen om ikke tanta er kommet :)

Her har jeg fått litt sånn mageknip tendenser de siste dagene, løs og hard mage om hverandre, mensmurringer, hetetokter!
Noen samme? Er dette tegn? :p

Back
Topp