Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
da hadde jeg el på cd 11 ca.men digitale slo ikke ut i hele tatt da...men er første gang jeg tester på morgen urin.senere har jeg testet flere ganger om dagen.tilfelle.så 7 dpo eller 2 dpo eller fortsatt i cd land
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
taEnten så er det 1 dpo i dag eller EL.
EL testene sier EL.
Monitoren enten eller.
Tempen sier 1 dpo.
Kroppen (ømme pupper og kvalm som alltid etter EL) sier 1 dpo.
*Klør meg litt i hodet* Men tilsyvende sist, hva har en dag og si?? (For en prøver så har det ganske mye å si faktisk - hehe)
Snart er det vel noen som begynner å teste - lykke til alle sammen!!![]()
Er veldig nysgjerrig på hvilke symptomer dere har. Kan dere ikke fortelle om noen?![]()
ta
Hoha, jeg et starta alleredemen det pga jeg er usikker på når el var
er iallefall 7dpo i dag tror jeg. Er mye troing denne pp
![]()
Jeg håper du tar feilJeg kjenner et trykk/press over blæren/livmor området når jeg går mye og stresser. Har vert på jobbb i dag og det var mye gåing og da kom presset! Så er det begynt å svi når jeg tisser, så jeg er redd det er 0 graviditet og 1stk UVI som er på tur![]()
Så spennende, Surrelusa!! Når tar du den første testen tror du??
Hehe! Men spennende da!! Regner med at du sier i fra hvis det dukker opp moe som ligner på to streker![]()
Syntes jeg kunne skimte en skyggestrek i dag da jeg testa for første gang denne pp, men det forsvant like fort så var nok bare hode som spilte meg ett pussmen ja vi får håpe på to streker for oss alle! Spennede tid, å se hvem som får to streker og ikke
![]()
Jeg vet ikke! Håper å klare å vente til lørdagmen fort så svir jeg av en før den tid!
Du da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Har du tatt eggløsningstester?Jeg har plutselig fått slim igjen.. Hmmmm