☆☆IKM 36☆☆

da hadde jeg el på cd 11 ca.men digitale slo ikke ut i hele tatt da...men er første gang jeg tester på morgen urin.senere har jeg testet flere ganger om dagen.tilfelle.så 7 dpo eller 2 dpo eller fortsatt i cd land;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

da hadde jeg el på cd 11 ca.men digitale slo ikke ut i hele tatt da...men er første gang jeg tester på morgen urin.senere har jeg testet flere ganger om dagen.tilfelle.så 7 dpo eller 2 dpo eller fortsatt i cd land;)

Hm... Nei, det kroppen skulle man ha ønsket å kunne vrengt litt på innimellom for å få svar :P

ja det har virkelig vært greier denne mnd..tr er aldri mer enn en dag eller to forsinket.blir spennende nå,håper den blir kraftig forsinket...ca 9 mnd

Enten så er det 1 dpo i dag eller EL.
EL testene sier EL.
Monitoren enten eller.
Tempen sier 1 dpo.
Kroppen (ømme pupper og kvalm som alltid etter EL) sier 1 dpo.
*Klør meg litt i hodet* Men tilsyvende sist, hva har en dag og si?? (For en prøver så har det ganske mye å si faktisk - hehe :p )

Snart er det vel noen som begynner å teste - lykke til alle sammen!! :D
ta

Hoha, jeg et starta allerede :o men det pga jeg er usikker på når el var :p er iallefall 7dpo i dag tror jeg. Er mye troing denne pp :p

blinke smily i dag og...spørs om aksjene i mårrest holder...

Er veldig nysgjerrig på hvilke symptomer dere har. Kan dere ikke fortelle om noen? :D

Jeg kjenner et trykk/press over blæren/livmor området når jeg går mye og stresser. Har vert på jobbb i dag og det var mye gåing og da kom presset! Så er det begynt å svi når jeg tisser, så jeg er redd det er 0 graviditet og 1stk UVI som er på tur :cool:

ta

Hoha, jeg et starta allerede :eek: men det pga jeg er usikker på når el var :p er iallefall 7dpo i dag tror jeg. Er mye troing denne pp :p

Hehe! Men spennende da!! Regner med at du sier i fra hvis det dukker opp moe som ligner på to streker ;)

5 dpo og selvfølgelig ingen symptomer på graviditet enda :) tipper jeg begynner å kjenne etter om noen dager :) men som vanlig så Tisser jeg ofte og har ømme pupper.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe! Men spennende da!! Regner med at du sier i fra hvis det dukker opp moe som ligner på to streker ;)

Syntes jeg kunne skimte en skyggestrek i dag da jeg testa for første gang denne pp, men det forsvant like fort så var nok bare hode som spilte meg ett puss :D men ja vi får håpe på to streker for oss alle! Spennede tid, å se hvem som får to streker og ikke:)

Syntes jeg kunne skimte en skyggestrek i dag da jeg testa for første gang denne pp, men det forsvant like fort så var nok bare hode som spilte meg ett puss :D men ja vi får håpe på to streker for oss alle! Spennede tid, å se hvem som får to streker og ikke:)

Veldig (!!!) spennende! :D Håper streker blir litt lengere ved neste test ;)

Jeg vet ikke! Håper å klare å vente til lørdag :p men fort så svir jeg av en før den tid!

Du da?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har såvidt hatt EL :p Får de hva FF sier om noen dager, jeg temper jo også, men den første testen ryker nok allerede 8 dpo som da er mandag eller tirsdag ;)

blinke smiley på 5 dagen,passer jo veldig dårlig.mannen kommer hjem torsdag.bør bare blinke helt til da...kan bli gal av dette...

Da må jeg visst flytte ikm til 5. september. Litt usikker på den, så det kan hende jeg må flytte den en gang til, men da blir det i så fall ut av denne uken; )

Back
Topp