☆☆IKM 36☆☆

Prøv å ta en el test igjen i dag. Kan jo hende at kroppen ikke fikk til men prøver igjen :)

Har tatt hver dag etter den positive på onsdag, også i dag men alle er negativ. :confused005

litt forvirra her og,blinke fjes fredag ettermiddag,lørdag morgen og søndag morgen.hadde håpet på fast smiley nå:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

litt forvirra her og,blinke fjes fredag ettermiddag,lørdag morgen og søndag morgen.hadde håpet på fast smiley nå:)

Får håpe det lyser en fast smiley i morgen da! :)

tja nå har jeg brukt 10 stk...har noen av den amdre typen,de rosa som slår ut 2 dager..blir aksjer i dag og så reiser gubben på jobb:/ får håpe det holder:)

tok en av de rosa på samme urin nå,negativ...så forsinket har aldri el vært her før..

Soletti: hmm rart :s jeg stoler ikke helt på de testene jeg, så håper du har hatt el nå og at spira sitter! :)

ja håper kanskje toppen har vært og er på retur..men får se.wondfo testene tatt tidligere i uka er helt på bærtur.de ser sterkest ut på cd 10-11,mulig jeg må teste g test snart.men de digitale slo jo ikke ut da.har prøvd de rosa tidligere pp.funket da

Hyggelig å se deg her igjen Hope 90. Nettopp hatt EL ? Lykke til :)

5 september her :)

PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
Du er ført opp:) vet ikke om du er klar over ticker du har som kommer opp på mld dine, gravid ticker

Ok, hør her. Jeg er forvirra. Etter min beregning skulle jeg ha el mellom tirsdag og torsdag. Onsdag kom det en god del slim, så tenkte at el var rett rundt hjørnet. Torsdag, ingen slim. Så plutselig kom det slim igjen på papiret på fredag, ikke så mye, men litt. Ingenting Lørdag, å nå plutselig, ikveld, pittelitt slim på papiret igjen. Hva skjer ? I ettermiddag kjente jeg plutselig at puppene var litt ømme, men det var bare en liten stund, så gikk det over. Vært litt oppblåst i helga :p kan det se ut som at el er forsinket ? :/ har heldigvis lagt inn aksjer alle dager, så det er ikke et problem :p får legge inn ikveld også ;)

Ikke lett å forstå seg på denne EL. Ifølge syklusen jeg hadde forrige mnd skulle jeg hatt EL i dag. Ikke hatt noen smerter annet enn litt vondt i hode. Mulig den kom tidligere i uken hadde mye smerter midtukers. Uansett lykke til alle sammen:)

Æh, så forvirrende :s

Ja veldig :cool: Men det er vel ikke så mye annet å gjøre en å vente til IKM å se om det har klaffet eller ikke! Er veldig usikker på om vi har truffet i det hele tatt med sengekosen siden el tuller sånn!!!
Men tvi tvi til oss alle som venter på IKM og en :binkybaby ;)

Sannsynligvis 6-7 dpo i dag.. Skikkelige mensmurringer og litt vond korsrygg.. Har litt halsbrann :p

Hurra for symptomjakt og dpo-land.. Haha :p

Gleder meg til vi kan begynne å teste litt her og folk får positive svar! Jeg trur ikke jeg er den heldige denne måneden, men er moro å følge dere andre :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Sannsynligvis 6-7 dpo i dag.. Skikkelige mensmurringer og litt vond korsrygg.. Har litt halsbrann :p

Gleder meg til vi kan begynne å teste litt her og folk får positive svar! Jeg trur ikke jeg er den heldige denne måneden, men er moro å følge dere andre :D

så gøy da.murringer 7 dpo er positivt hos meg iallefall.denne mnd blir spennende.har ikke peil når el evnt var men går ut fra ikm datoen.

Så spennende, Surrelusa!! Når tar du den første testen tror du??

Enten så er det 1 dpo i dag eller EL.
EL testene sier EL.
Monitoren enten eller.
Tempen sier 1 dpo.
Kroppen (ømme pupper og kvalm som alltid etter EL) sier 1 dpo.
*Klør meg litt i hodet* Men tilsyvende sist, hva har en dag og si?? (For en prøver så har det ganske mye å si faktisk - hehe :P )

Snart er det vel noen som begynner å teste - lykke til alle sammen!! :D

jeg har bestemt meg for å kjøpe el tester til 500 igjrn.bare for å se om det er blinke smily på 4 dagen eller fast smiley/blank test.må vite.og har ingen strimmel igjen heller
heldig dere i dpo(som vet det)
i morges mente mannen at jeg hadde fått dosen min,jeg var vistnok akkurat like klikk som tidligere før jeg har fått testet positivt.håper jo det stemmer.men blir lei meg om el ikke har vært.han kommer ikke hjem før torsdag.aksjer i dag morges iallefall:) dette ble langt

jeg har bestemt meg for å kjøpe el tester til 500 igjrn.bare for å se om det er blinke smily på 4 dagen eller fast smiley/blank test.må vite.og har ingen strimmel igjen heller
heldig dere i dpo(som vet det)
i morges mente mannen at jeg hadde fått dosen min,jeg var vistnok akkurat like klikk som tidligere før jeg har fått testet positivt.håper jo det stemmer.men blir lei meg om el ikke har vært.han kommer ikke hjem før torsdag.aksjer i dag morges iallefall:) dette ble langt

Men hvis du hadde hatt en tidlig EL, hvilken dpo ville du ha vært i dag da?

Back
Topp