IrisM
Elsker forumet
Se der ja!svarer sp på ikm 35 her,ja jeg har alltid sterkere el test før g test vises.legger ved bilde fra tidligere
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja!svarer sp på ikm 35 her,ja jeg har alltid sterkere el test før g test vises.legger ved bilde fra tidligere
Skjønner godt at det må være tøft å miste så sent, og at det kommer mye tanker. Jeg tenker en bare må kjenne på glede og sorg parallellt, ved en ny graviditet. Og det er som det er.Tror jeg er 1 eller 2 dpoher skal jeg holde meg allefall til ikm før jeg tester. Sist fikk jeg ikke utslag før over 1 uke etter ikm :/ kan det ha hatt noe å gjøre med at det gikk galt :/ at hcg steg sakte ? Kan det har vært et tegn ? hadde en ma oppdaget i uke 15. De mente den lille var 12-13 uker gammel. Dette er nå 4 mnd siden.
Kjenner tanken på å bli gravid igjen er skremmende. Livredd for at noe skal gå galt neste gang også.. Kanskje litt paranoid ogsåtenker sånn på hvorfor det gikk galt, å hvorfor såpass sent.. Var det noe annet enn feil på fostret som de mente at i 90% av tilfellene var det nettopp det.. Fikk plutselig så mange tanker her, ikke meningen å være negativ. Men når man er i dpo land kommer det jo mange tanker
og ingen er vel bedre å dele de med, enn dere
<3
Kjenner tanken på å bli gravid igjen er skremmende. Livredd for at noe skal gå galt neste gang også.. Kanskje litt paranoid ogsåtenker sånn på hvorfor det gikk galt, å hvorfor såpass sent.. Var det noe annet enn feil på fostret som de mente at i 90% av tilfellene var det nettopp det.. Fikk plutselig så mange tanker her, ikke meningen å være negativ. Men når man er i dpo land kommer det jo mange tanker
og ingen er vel bedre å dele de med, enn dere
<3
vil du strykes nå, ikke bare se an om el kommer i morgen?Uff, det tar visst lenger tid med EL etter SA enn jeg håpet på... Fortsatt negativ el-test i dag, så da kan jeg egentlig strykes fra IKM uke 36..
Lykke til damer, håper at ikke en eneste en av dere får besøk av TR!!
jente aug/2012
SA aug/2014
Prøver på nr.2...
TakkSkjønner godt at det må være tøft å miste så sent, og at det kommer mye tanker. Jeg tenker en bare må kjenne på glede og sorg parallellt, ved en ny graviditet. Og det er som det er.
TakkJa nå er det den tøffe ventingen på 2 streker som gjenstår for å se om det har klaffet denne mnd. Dagene sniker seg avgårde. Jeg er enig med den personen som kommenterte innlegget ditt før meg, om at man må forsøke å skille mellom graviditetene.
En må jo bare satse på at den klorer seg fast neste gang,prøve å glede seg selvom man har hatt en fæl opplevelse sist. Krysser fingrene for at du blir mamma til en maiskatt 2015![]()
Hvis jeg venter for å se i morgen - da kommer el garantert ikke! Så stryk meg nå du! (Kanskje sjansene øker, hahaha....)vil du strykes nå, ikke bare se an om el kommer i morgen?
Jeg trodde ikke jeg kom til å bli så utålmodig, men jeg går rundt hele tiden og kjenner etter symptomer. Det trenger jo ikke å bety graviditet, jeg vet det er gode sjanser for at det har andre forklaringer, men jeg kjenner allerede nå (3-4 dpo) mange symptomer! Jeg kommer til å bli en av testetøsene kjenner jeg
Flere andre som også er der nå?
Hvordan er det med dere og EL smerter. Hadde Sterke smerter tirsdag litt avtagende onsdag og moderate smerter torsdag og fredag. Ikke hatt noen i går kveld eller i dag. Kan EL ha vært? JEg tester ikke.
Jeg fikk positiv el test på onsdag og negativ igjenn på torsdag hadde en del slim og litt murringer/verk på tirsdags ettermidag og kveld. Men i går kom verken igjen å noe så sinnsykt, var ikke mulig å få sove i natt lå bare å vrei meg i sengavarte i en times tid ca. Og i dag har jeg press nedentil og sterke smerter i eggstokk området og i korsryggen, og litt slim....blir bare super forvirra av dette jeg!!!!
![]()
jeg blir å teste mye.om jeg ikke får pos før ikm tror jeg løpet er kjørt denne mnd.men om jeg får pos test,blir det testing til en evnt digital sier 3+. bedre å se selv at hcg stiger,eller synker.og at man iallefall blir forberedt på evnt sa/kjemisk før man får sjokk på do☺Jeg trodde ikke jeg kom til å bli så utålmodig, men jeg går rundt hele tiden og kjenner etter symptomer. Det trenger jo ikke å bety graviditet, jeg vet det er gode sjanser for at det har andre forklaringer, men jeg kjenner allerede nå (3-4 dpo) mange symptomer! Jeg kommer til å bli en av testetøsene kjenner jeg
Flere andre som også er der nå?
Hvis jeg venter for å se i morgen - da kommer el garantert ikke! Så stryk meg nå du! (Kanskje sjansene øker, hahaha....)
(Har ingen sterke tegn til el heller, så tror nok ikke den plutselig kommer i morra dessverre...)
jente aug/2012
SA aug/2014
Prøver på nr.2...
sånne streker har jeg bare en dag ca,blir fort svakere igjen her. men happy humping