☆☆IKM 36☆☆

Det er jo egentlig for tidlig å lete etter symptomer, men i dag har jeg "mensmurringer" og er oppblåst. Føler håp om at det kan være en liten spire på gang! ;) Det er jo utrolig spennende at vi kanskje kan få positive tester om bare en ukes tid!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk murringer fra 7 dpo, hvor mange dpo er du?

I dag dro mannen. Vi fikk lagt inn litt aksjer før han dro på morningen. Håper det holder og at ikke EL er sent i helgen. Etter den første syklusen hadde jeg det nøyaktig 14 dager før mensen kom. om det stemmer denne gangen og jeg har 34 dagers syklus så er EL på søndag. Kan kanskje holde:) 2-3 dager før... Hva tenker dere?

det er fullt mulig at det holder:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

I dag dro mannen. Vi fikk lagt inn litt aksjer før han dro på morningen. Håper det holder og at ikke EL er sent i helgen. Etter den første syklusen hadde jeg det nøyaktig 14 dager før mensen kom. om det stemmer denne gangen og jeg har 34 dagers syklus så er EL på søndag. Kan kanskje holde:) 2-3 dager før... Hva tenker dere?
Fullt mulig!! Sist jeg ble gravid, hadde vi sex på dag 11 i syklusen, og gj.snitts syklusen min er på 29-30 dager. (Litt usikker på når el var, men tror ikke den kan ha vært før på dag 14 eller 15). Tvi tvi!!!!

jente aug/2012
SA aug/2014
Prøver på nr.2...

Fullt mulig!! Sist jeg ble gravid, hadde vi sex på dag 11 i syklusen, og gj.snitts syklusen min er på 29-30 dager. (Litt usikker på når el var, men tror ikke den kan ha vært før på dag 14 eller 15). Tvi tvi!!!!

jente aug/2012
SA aug/2014
Prøver på nr.2...
Godt å høre! Spennede er det uansett frem mot IKM :)

Jeg fikk murringer fra 7 dpo, hvor mange dpo er du?
Positiv eggløsningstest på tirsdag, og svakere i går og i dag, så da regner en vel 1dpo i dag. Med andre ord er det nok ikke reelle svangerskapssymptomer, men hyggelig å leke med tanken! ;)

Eller er det mulig å kjenne noe helt fra befruktningen?

jeg er på cd 13.normalt får jeg positiv med strimmel i morgen/fredag.er redd jeg blir forsinket denne gangen.men har ikke prøvd de lilla cbd testene før

Har du kjent noe mer til el i dag? :)

Jeg er bare forvirra nå! Var hos gyn og tok ul i dag og var så sikker på gode nyheter, men hun kunne ikke finne en eneste eggfolikk som var over 10mm å det må de være for at de skal slippes. Hun sa jeg hadde en del el slim og litt veske rundt livmor så det kunne hende at el hadde vert allerede, men kan det være mulig da jeg fikk første positive el test i går ettermidag førsta, ble undersøkt kl 13.30 i dag og el testen i ettermidag var negativ :scratch

Har du kjent noe mer til el i dag? :)

Jeg er bare forvirra nå! Var hos gyn og tok ul i dag og var så sikker på gode nyheter, men hun kunne ikke finne en eneste eggfolikk som var over 10mm å det må de være for at de skal slippes. Hun sa jeg hadde en del el slim og litt veske rundt livmor så det kunne hende at el hadde vert allerede, men kan det være mulig da jeg fikk første positive el test i går ettermidag førsta, ble undersøkt kl 13.30 i dag og el testen i ettermidag var negativ :scratch
da kan du jo godt ha hatt el i mellomtiden da? var og på ul pga cyste tidligere.han var så travel.men da det kunne ha vært el på venstre side nylig..jeg skal ha el i morgen/(pos test iallefall),så spent om de er noe sterkere i morgen
ikke merket noe el slim..bruker å få el smerter og

da kan du jo godt ha hatt el i mellomtiden da? var og på ul pga cyste tidligere.han var så travel.men da det kunne ha vært el på venstre side nylig..jeg skal ha el i morgen/(pos test iallefall),så spent om de er noe sterkere i morgen
ikke merket noe el slim..bruker å få el smerter og

Ja det kan jo det, må vel bare smøre meg med tolmodighet og vente på IKM nå :rolleyes:
Håper du får utslag på el testen i morgen da og litt flere symtomer som slim er jo og greit :)
Jeg har hatt mye el smerter nå de to siste dagene,har kjentes ut som noen river tak i venstre eggstokk i flekkene :eek: Så får håpe at jeg har hatt el og at du får det nå, krysser fingrene ;)

Tror jeg har innbilte symptomer fordet om jeg er overbevist om at jeg ikke er gravid fordi syklusen har vært så rar :p
Men iallefall de siste to dagene har jeg vært småkvalm om morgenen, kvelden og etter måltid. Jeg føler meg sykt sliten og det å komme seg opp fra sofaen føles ut som om noen har lenket steiner til kroppen min. Jeg har vondt i puppene og mere luft i magen enn jeg ellers har (tror jeg) :p

Hvor mange dpo regner du med å være nå? Spennende med symptomer da! Og godt det ikke bare er meg ;)

Hvor mange dpo regner du med å være nå? Spennende med symptomer da! Og godt det ikke bare er meg ;)

Vet du, jeg vet egentlig ikke :S jeg har beregnet el til mandag nå som var, så da er det 4dpo (har syklus på 28dager) meen så hadde jeg el smerter og el slim midten av forrige uke (tirsdag til torsdag/fredag) og da jeg skulle hatt el på mandag hadde jeg hvit kremaktig/lotion utflod :s hadde en kjemisk sist pp, så denne sisten mnd har bare blitt tull. Mensen kom 3dager etter den skulle og jeg fikk positive tester før og på ikm. Og nå når jeg skulle ha el hadde jeg ingen el symptomer :s så jeg et veldig spent på når tanta melder sin ankomst! Og hvordab det blir neste pp med el. Tror jeg skal bestille meg el tester å teste fra jeg er ferdig med mens til neste mens!

Det er ikke noe mulighet for at du hadde EL i midten av forrige uke da? Evt kan du jo snart ta g-test?! Ikke så lett å forstå seg på denne kroppen alltid ;)

Det er ikke noe mulighet for at du hadde EL i midten av forrige uke da? Evt kan du jo snart ta g-test?! Ikke så lett å forstå seg på denne kroppen alltid ;)

Ja det er det jeg tenker å:p derfor litt usikker på hvor mange dpo jeg er!
Tok en BT i dag, men den var blendahvit ja! Men kan jo selvfølgelig være litt for tidlig ennå, så jeg har ikke helt gitt opp håpet. Er visst blitt en skikkelig testetøs

Endelig!!! første blinkefjesmen vet av erfaring at det går fort mot toppen og ned igjen.tipper el i morgen kveld senest:) flaks,har bare to lilla digitale igjen.murringer nå, så kan gå fort dette.aksjer i går,og blir hver dag til typen reiser på jobb mandag:) så lettet!

Vedlegg

• 1408723001309.jpg
    1408723001309.jpg
    64 KB · Visninger: 105
  • 1408723046993.jpg
    1408723046993.jpg
    42,1 KB · Visninger: 115
Back
Topp