Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Endelig!!! første blinkefjesmen vet av erfaring at det går fort mot toppen og ned igjen.tipper el i morgen kveld senestflaks,har bare to lilla digitale igjen.murringer nå, så kan gå fort dette.aksjer i går,og blir hver dag til typen reiser på jobb mandag
så lettet!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det kan jo virke sånnHva tror dere om oddsene mine? El slim og murringer tirsdags ettermidag og kveld, smilefjes på CBD el test på onsdags ettermidag, ul undersøkelse kl.13.30 på torsdag og der ble det ikke funnet noen eggfolikker som var over 10 mm, fant noe el slim og noe veske rundt livmor, men el test på ettermidagen samme dag var negtiv igjen og samme i dag var den negativ. I dag er jeg veldig oppblåst og føler meg tung nede i magen, et slags press!
Kan jeg altså ha hatt eggløsning et sted mellom onsdags ettermidag og torsdags formidag?
du er iallefall dpo3 dpo... Tiden går sakte : p
Sent from my iPhone using BV Forum
du er iallefall dpoikke så lenge til testing? her blir det testing 10 dpo.har fått strek da før
blinke fjes i mårrest og,håper el er innen i morgen
svarer sp på ikm 35 her,ja jeg har alltid sterkere el test før g test vises.legger ved bilde fra tidligere3 dpo og utålmodig her også... Kan tenkes jeg begynner testing fredag jeg også
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja d kan ha vært elHvordan er det med dere og EL smerter. Hadde Sterke smerter tirsdag litt avtagende onsdag og moderate smerter torsdag og fredag. Ikke hatt noen i går kveld eller i dag. Kan EL ha vært? JEg tester ikke.