☆☆IKM 36☆☆

Så bra! Kos dere i helgen ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

will do,ble bekymret for at el skulle bli kraftig forsinket:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

God kveld mine damer :D
I morgen er det 1 uke siden jeg hadde eggløsningssmerter, hadde el slim lørdag søndag og mandag.Testet ikke eller tempet ift el, så usikker når den var.Men regner med søndag/mandag.
Den store symptomjakten kan snart begynne :D
Såå spennende!!! 11 pp er nok, nå vil vi gjerne ha en spire som gror seg stor og sterk :)

Lykke til med symptomjakten ! Måtte den kommende uken gi oss tegn til at vi blir mødre i 2015 :D

Endelig!!! første blinkefjesmen vet av erfaring at det går fort mot toppen og ned igjen.tipper el i morgen kveld senest:) flaks,har bare to lilla digitale igjen.murringer nå, så kan gå fort dette.aksjer i går,og blir hver dag til typen reiser på jobb mandag:) så lettet!

Så bra, da er det bare å humpe i vei og håpe det klaffer ;)

Hva tror dere om oddsene mine? El slim og murringer tirsdags ettermidag og kveld, smilefjes på CBD el test på onsdags ettermidag, ul undersøkelse kl.13.30 på torsdag og der ble det ikke funnet noen eggfolikker som var over 10 mm, fant noe el slim og noe veske rundt livmor, men el test på ettermidagen samme dag var negtiv igjen og samme i dag var den negativ. I dag er jeg veldig oppblåst og føler meg tung nede i magen, et slags press!
Kan jeg altså ha hatt eggløsning et sted mellom onsdags ettermidag og torsdags formidag?

Hva tror dere om oddsene mine? El slim og murringer tirsdags ettermidag og kveld, smilefjes på CBD el test på onsdags ettermidag, ul undersøkelse kl.13.30 på torsdag og der ble det ikke funnet noen eggfolikker som var over 10 mm, fant noe el slim og noe veske rundt livmor, men el test på ettermidagen samme dag var negtiv igjen og samme i dag var den negativ. I dag er jeg veldig oppblåst og føler meg tung nede i magen, et slags press!
Kan jeg altså ha hatt eggløsning et sted mellom onsdags ettermidag og torsdags formidag?
Det kan jo virke sånn :D

Trodde det var iløpet av 24-36 timer fra man fikk positiv el test til egget slipper, men kansje tidligere hos meg da? :rolleyes:
Vi la inn aksjer lørdag,mandag,tirsdag og i dag...håper det holder!!! :)

ja det ville jeg trodd iallefall,blir spennende:)

3 dpo... Tiden går sakte : p

du er iallefall dpo;)ikke så lenge til testing? her blir det testing 10 dpo.har fått strek da før

du er iallefall dpo;)ikke så lenge til testing? her blir det testing 10 dpo.har fått strek da før

Jeg skal teste 9 dpo som er beste fredag. Det er fordi jeg skal på fest med jobb den dagen:) så da tenker jeg å teste såpass tidlig. Fikk svak strek med snuppa 9 dpo:)

Hvordan ligger du Ann da?:)

blinke fjes i mårrest og,håper el er innen i morgen:)

3 dpo og utålmodig her også... Kan tenkes jeg begynner testing fredag jeg også ;)

blir testing tirsdagen etter dere:)

3 dpo og utålmodig her også... Kan tenkes jeg begynner testing fredag jeg også ;)

svarer sp på ikm 35 her,ja jeg har alltid sterkere el test før g test vises.legger ved bilde fra tidligere

Vedlegg

• 1408780132343.jpg
    1408780132343.jpg
    41,6 KB · Visninger: 105
Hvordan er det med dere og EL smerter. Hadde Sterke smerter tirsdag litt avtagende onsdag og moderate smerter torsdag og fredag. Ikke hatt noen i går kveld eller i dag. Kan EL ha vært? JEg tester ikke.

Hvordan er det med dere og EL smerter. Hadde Sterke smerter tirsdag litt avtagende onsdag og moderate smerter torsdag og fredag. Ikke hatt noen i går kveld eller i dag. Kan EL ha vært? JEg tester ikke.
Ja d kan ha vært el :)

litt murring i går.kommer sikkert mer utpå dagen:)

Tror jeg er 1 eller 2 dpo ;) her skal jeg holde meg allefall til ikm før jeg tester. Sist fikk jeg ikke utslag før over 1 uke etter ikm :/ kan det ha hatt noe å gjøre med at det gikk galt :/ at hcg steg sakte ? Kan det har vært et tegn ? hadde en ma oppdaget i uke 15. De mente den lille var 12-13 uker gammel. Dette er nå 4 mnd siden.

Kjenner tanken på å bli gravid igjen er skremmende. Livredd for at noe skal gå galt neste gang også.. Kanskje litt paranoid også :p tenker sånn på hvorfor det gikk galt, å hvorfor såpass sent.. Var det noe annet enn feil på fostret som de mente at i 90% av tilfellene var det nettopp det.. Fikk plutselig så mange tanker her, ikke meningen å være negativ. Men når man er i dpo land kommer det jo mange tanker :) og ingen er vel bedre å dele de med, enn dere ;) <3

Back
Topp