Pink_Lady
Betatt av forumet
Prøv å ta en el test igjen i dag. Kan jo hende at kroppen ikke fikk til men prøver igjen![]()
Har tatt hver dag etter den positive på onsdag, også i dag men alle er negativ.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv å ta en el test igjen i dag. Kan jo hende at kroppen ikke fikk til men prøver igjen![]()

Æh, så forvirrende :sHar tatt hver dag etter den positive på onsdag, også i dag men alle er negativ.![]()
Får håpe det lyser en fast smiley i morgen da!litt forvirra her og,blinke fjes fredag ettermiddag,lørdag morgen og søndag morgen.hadde håpet på fast smiley nå
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Du er ført opp5 september her
PP29 - SA uke 6
PP30 - ?
Æh, så forvirrende :s
så gøy da.murringer 7 dpo er positivt hos meg iallefall.denne mnd blir spennende.har ikke peil når el evnt var men går ut fra ikm datoen.Sannsynligvis 6-7 dpo i dag.. Skikkelige mensmurringer og litt vond korsrygg.. Har litt halsbrann
Hurra for symptomjakt og dpo-land.. Haha
Gleder meg til vi kan begynne å teste litt her og folk får positive svar! Jeg trur ikke jeg er den heldige denne måneden, men er moro å følge dere andre
Sent from my iPhone using BV Forum
Sannsynligvis 6-7 dpo i dag.. Skikkelige mensmurringer og litt vond korsrygg.. Har litt halsbrann
Hurra for symptomjakt og dpo-land.. Haha
Gleder meg til vi kan begynne å teste litt her og folk får positive svar! Jeg trur ikke jeg er den heldige denne måneden, men er moro å følge dere andre
Sent from my iPhone using BV Forum
jeg har bestemt meg for å kjøpe el tester til 500 igjrn.bare for å se om det er blinke smily på 4 dagen eller fast smiley/blank test.må vite.og har ingen strimmel igjen heller
heldig dere i dpo(som vet det)
i morges mente mannen at jeg hadde fått dosen min,jeg var vistnok akkurat like klikk som tidligere før jeg har fått testet positivt.håper jo det stemmer.men blir lei meg om el ikke har vært.han kommer ikke hjem før torsdag.aksjer i dag morges iallefalldette ble langt
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app