★☆★Felles skravletråd★☆★

Noen som har prøvd live gym? :)
Ja. Jeg likte det ikke. Er jo som å abbonere på treningsdvder. Finnes mye bra som er gratis på YouTube og apper og da ser jeg rett og slett ikke vitsen...
 
Fader så kjipt!!! Er minus 13 her så får ikke kommet meg ut med vogna å gått tur. Ikke veldig mange andre muligheter jeg har til trening denne uka. Får se om jeg tar med bikkja ut en halvtime i kveld når pappen kommer hjem..
 
Fader så kjipt!!! Er minus 13 her så får ikke kommet meg ut med vogna å gått tur. Ikke veldig mange andre muligheter jeg har til trening denne uka. Får se om jeg tar med bikkja ut en halvtime i kveld når pappen kommer hjem..
Har jo alltids rengjøring da :) Jeg tror jeg forbrant mye ;) Vasket så jeg ble svett ;)
 
Godtedkuffen i hus......... Men jeg har ikke rørt siden fredag, å skal heller ikke røre før fredag. Men ikke alltid like lett da..!
ImageUploadedByBV Forum1389644215.206911.jpg
 
Godtedkuffen i hus......... Men jeg har ikke rørt siden fredag, å skal heller ikke røre før fredag. Men ikke alltid like lett da..!
Vis vedlegget 46968
Ser ut som mi skuff :) Har lørdag som snopedag jeg da :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Her har jeg et mannfolk som spiser alt han kommer over av snop, så en så stor skuff ville vi aldri greie å fylle :p Han kan spise en hel langpanne med brownies på en gang! Syke, syke mann! Verste er at han er skikkelig tynn :p
 
Her har jeg et mannfolk som spiser alt han kommer over av snop, så en så stor skuff ville vi aldri greie å fylle :p Han kan spise en hel langpanne med brownies på en gang! Syke, syke mann! Verste er at han er skikkelig tynn :p
Akkurat samme som min da. Spiser som en okse, men tynn som en strek. Utrolig urettferdig spør du meg ;) ;) ;) men han er snill da. Holder sg vekke fra snop i ukedagene sammen med meg :) så nå kommer han til å bli ENDA tynnere. Hihi

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her har jeg et mannfolk som spiser alt han kommer over av snop, så en så stor skuff ville vi aldri greie å fylle :p Han kan spise en hel langpanne med brownies på en gang! Syke, syke mann! Verste er at han er skikkelig tynn :p
Har en sånnen en jeg og :/

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Noen som har prøvd rense te?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ferdig med hard trening for andre dag på rad. Jeg dør!!!
 
[quote="*Riri*, post: 16949666, member: 7550]Er Doc halslinser godteri?[/quote]
Hvis du tar de fordi du har vondt i halsen, så synes ikke jeg det.
 
Hvis jeg hadde vondt i halsen hadde jeg valgt noe annet enn Doc uansett, som f.eks. curamed eller dekadin. ;)
 
Back
Topp