★☆★Felles skravletråd★☆★

Hva trener dere?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hva trener dere?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Har starter med "ripped in 30" slik jeg får trent litt styrke. Jeg går trilleturer i godt tempo, og løper med og uten vogn.

Du da?
 
Har starter med "ripped in 30" slik jeg får trent litt styrke. Jeg går trilleturer i godt tempo, og løper med og uten vogn.

Du da?

Blitt lite trening uka her pga div årsaker. Går turer å sit ups også tenkte jeg å prøve det som er lagt ut her. Push ups. Kom gjerne med trenings tips. .:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her går jeg tur, jogger litt og challegen:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡
 
Blitt lite trening uka her pga div årsaker. Går turer å sit ups også tenkte jeg å prøve det som er lagt ut her. Push ups. Kom gjerne med trenings tips. .:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sykling har vært veldig effektivt for meg med tanke på vektnedgang.
Når jeg begynte å sykle gikk jeg ned 6-7kg uten å endre på noe annet (syklet endel mil i uka da).
 
Har faktisk ikke sykkel:eek:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her går jeg treningssenteret tre ganger i uka. Da går jeg 20 min på elipsemaskinen og 40 min med styrke.
Går en tur med hunden hver dag, alt fra 30 min til 1 time.
Også har jeg tatt de tre øvelsene hver dag i utfordringa.
 
Her har jeg foreløpig kun trent challengen.
Vært hjemme med nyoperert gutt siden tirsdag og mannen har jobbet overtid.
Skal vente litt før jeg begynner på treningssenteret, for der er det alltid så sykt fullt nå i januar;)

Hvordan har det gått med dere som har veid dere i dag da?
Jeg har gått ned 3kg:D
Kjempemoro! Mye vann og "dritt", men godt å bli kvitt det!
 
Her har jeg foreløpig kun trent challengen.
Vært hjemme med nyoperert gutt siden tirsdag og mannen har jobbet overtid.
Skal vente litt før jeg begynner på treningssenteret, for der er det alltid så sykt fullt nå i januar;)

Hvordan har det gått med dere som har veid dere i dag da?
Jeg har gått ned 3kg:D
Kjempemoro! Mye vann og "dritt", men godt å bli kvitt det!
Jeg aner ikke helt enda :p Skal veie meg i morgen tidlig. Kjøpte vekta i dag så :p Har vært super flink så forventer jeg har gått ned i det minste :D

Ja er fullt der :p Men jeg går på morgenen, har anledning til det nå. Da er det lite heldigvis ;)
 
Her har jeg foreløpig kun trent challengen.
Vært hjemme med nyoperert gutt siden tirsdag og mannen har jobbet overtid.
Skal vente litt før jeg begynner på treningssenteret, for der er det alltid så sykt fullt nå i januar;)

Hvordan har det gått med dere som har veid dere i dag da?
Jeg har gått ned 3kg:D
Kjempemoro! Mye vann og "dritt", men godt å bli kvitt det!
Wow, kjempebra!!! Her har jeg "bare" gått ned 1,1kg..
 
Jeg trener 30 day shred, rockering, eller går/jogger tur, gjerne i marka. Nå høres det voldsomt ut, men det har altså vært lite siden i sommer.

Som jeg nevnte i en annen tråd, jeg vurderer å fortsette på den der 30 day madness-greia, har sett noen før og etterbilder av knebøy i samme mengde som er veldig motiverende. ;)
 
Jeg trener 30 day shred, rockering, eller går/jogger tur, gjerne i marka. Nå høres det voldsomt ut, men det har altså vært lite siden i sommer.

Som jeg nevnte i en annen tråd, jeg vurderer å fortsette på den der 30 day madness-greia, har sett noen før og etterbilder av knebøy i samme mengde som er veldig motiverende. ;)
Jeg å vil se slike før og etter bilder!?:D
 
Back
Topp