★☆★Felles skravletråd★☆★

ferdig med Shape-time!! fyttigrisen nå er jeg sliten!!

★☆★duppedingsen★☆★
 
Trener 3 dager i uka på treningssenteret, 1 dag kondis og 2 dager styrke med oppvarming på 20-30 min på mølla/ellipsemaskin :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Gleder meg til treningen min strater opp igjen til uka :) Deilig med et par timer for seg selv ;)
 
Vi hadde kyllingfilet i saus av lettrømme, byggris og salat. :)
 
Hei og hopp. Erfaringer med å trene med rockering?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hei og hopp. Erfaringer med å trene med rockering?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har brukt rockering en del. Det gjør ganske vondt i begynnelsen, men man blir herdet etter noen dager, og så kan man øke på hvor lenge man rocker. Viktig å rocke begge veier, man lærer det fort. :) Har sett bilder av folk som har sett store resultater av det, men jeg har vel falt av "vogna" så jeg har ikke sett det helt store. Syns det er et greit supplement da, merker jo at jeg blir sliten og svett av det, og blir varm på hoftene og mageflesket (hvor jeg oftest er kald), så jeg tror det er greit i alle fall. :)
 
Hmm. Kanskje det skal prøves;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har begynt på uke 2 "ripped in 30" i dag.
Jeeeezzzzuuuuusss, tungt!!!!!
 
Det har jeg lyst til å prøve, har blitt litt lei av 30 day shred. :)

Jeg liker veldig godt kondisjonstrening, men styrke er jeg dårlig på. Derfor jeg begynte med dette, genialt å få bygge litt muskler og stramme litt opp hjemme i eget hjem.
Siden det bare tar 30min så er det enkelt å få tid til det iløpet av dagen.
Kan anbefales :)
 
Jeg liker veldig godt kondisjonstrening, men styrke er jeg dårlig på. Derfor jeg begynte med dette, genialt å få bygge litt muskler og stramme litt opp hjemme i eget hjem.
Siden det bare tar 30min så er det enkelt å få tid til det iløpet av dagen.
Kan anbefales :)

Ja som sagt har jeg jo trent 30 day shred (har ikke fullført 30 dager i strekk, falt av omtrent hallveis, men syns trinn 1 er en fin økt som jeg trener av og til). Kunne vært gøy med noen nye øvelser i alle fall. :)
 
Åj, denne hadde ikke jeg sett før nå ! Gøy med en felles skravletråd da ! :D
 
Back
Topp