☀️ IKM uke 19 ☀️

Føler liksom ikke at løpet er helt kjørt ennå. 12 dpo i morgen. Og har fått svakt positiv på tidligtest 12 dpo før. Så er litt sånn. Lever i håpet:hilarious::hilarious::p
 
Hvis noen lurer på hvordan 25/mlu test ser ut når man får positiv digital …
F7FEFAED-0517-4647-A3AD-B95B299ACB58.jpeg
4C5433F9-51FD-40FD-979F-D9EE6EE126F4.jpeg


Hadde jeg bare testet med make sure 25 mlu tester så hadde jeg nesten ikke trodd jeg var gravid. 11 dpo i dag. Så ikke gi opp håpet! ❤️❤️
Rosa er tidlig babyplan 10/mlu ..
make sure nederst.
 
Hvis noen lurer på hvordan 25/mlu test ser ut når man får positiv digital …
Vis vedlegget 381524 Vis vedlegget 381525

Hadde jeg bare testet med make sure 25 mlu tester så hadde jeg nesten ikke trodd jeg var gravid. 11 dpo i dag. Så ikke gi opp håpet! ❤️❤️
Rosa er tidlig babyplan 10/mlu ..
make sure nederst.

Ganske sykt hvor lite som må til, altså! :woot: Nå skjønner jeg at CB kan være greit å ha, selv om det er dyrt. Mannen min hadde jo aldri trodd på meg hvis ikke :hilarious:
 
Hvis noen lurer på hvordan 25/mlu test ser ut når man får positiv digital …
Vis vedlegget 381524 Vis vedlegget 381525

Hadde jeg bare testet med make sure 25 mlu tester så hadde jeg nesten ikke trodd jeg var gravid. 11 dpo i dag. Så ikke gi opp håpet! ❤️❤️
Rosa er tidlig babyplan 10/mlu ..
make sure nederst.
Oi. Den er jo svak ja❤️ Grattis igjen ❤️
 
Hva tenker vi? Føler lissom jeg kan skimte noe, men usikker om det bare er skyggestrek Er 9/10dpo og dette er testen fra Normal, og det er vell ikke tidligtest?

Uredigert:
IMG_20220510_232637.jpg


Redigert:
PSX_20220511_003021.jpg
 
Hvis noen lurer på hvordan 25/mlu test ser ut når man får positiv digital …
Vis vedlegget 381524 Vis vedlegget 381525

Hadde jeg bare testet med make sure 25 mlu tester så hadde jeg nesten ikke trodd jeg var gravid. 11 dpo i dag. Så ikke gi opp håpet! ❤️❤️
Rosa er tidlig babyplan 10/mlu ..
make sure nederst.
Litt mer optimistisk etter å ha sett denne, i dag er testen min så svak at jeg er ikke sikker om jeg ser strek engang:rolleyes:
 
Last edited:
Like svak strek på morgenurin i dag som urin 2 i går. Med metode tidlig test. Enten 10 eller 11 dpo i dag. Da er det kjørt da kanskje?
 
Jeg fikk en søt, tynn men synlig strek på testen i går kveld.
Negativ i dag igjen.

Nå angrer jeg på at jeg ikke tok bilde. Jeg tenkte det skulle bli mer synlig i dag.

Er dette noe noen har opplevd?
 
Hvis noen lurer på hvordan 25/mlu test ser ut når man får positiv digital …
Vis vedlegget 381524 Vis vedlegget 381525

Hadde jeg bare testet med make sure 25 mlu tester så hadde jeg nesten ikke trodd jeg var gravid. 11 dpo i dag. Så ikke gi opp håpet! ❤️❤️
Rosa er tidlig babyplan 10/mlu ..
make sure nederst.

Takk for oppløftende innlegg!! Hadde tenkt å teste i går 10 dpo, men har bare vanlige babyplantester 25 mlu. Tror kanskje eg bare venter til 12 dpo. Legg gjerne inn test for 12 dpo også til sammenligning, om du skal teste mer da :angelic:
 
Begynner å bli redd at streken i går og den svake i dagtidlig bare var skygge, måtte bare ta en til nå, og den er ultrasvak så kommer ikke frem på bilde engang.. 13dpo.. Må nok bare smøre meg med tålmodighet, enten kommer TR, eller så vil det vel vise seg med sikkerhet etter hvert.. :sorry::rolleyes:
 

Vedlegg

  • 20220511_092604.jpg
    20220511_092604.jpg
    744,5 KB · Visninger: 73
Begynner å bli redd at streken i går og den svake i dagtidlig bare var skygge, måtte bare ta en til nå, og den er ultrasvak så kommer ikke frem på bilde engang.. 13dpo.. Må nok bare smøre meg med tålmodighet, enten kommer TR, eller så vil det vel vise seg med sikkerhet etter hvert.. :sorry::rolleyes:
Har trua. Test i ettermiddag. Jeg opplever det er sterkere streker da :Heartred
 
Begynner å bli redd at streken i går og den svake i dagtidlig bare var skygge, måtte bare ta en til nå, og den er ultrasvak så kommer ikke frem på bilde engang.. 13dpo.. Må nok bare smøre meg med tålmodighet, enten kommer TR, eller så vil det vel vise seg med sikkerhet etter hvert.. :sorry::rolleyes:
Samme her….
5781D2F5-87F2-40AF-B9D2-0C3A2D679F03.jpeg
 
Skal jeg ta den siste testen min a? 12 dpo i dag. Skulle ønske tr bare kunne komme i dag :hilarious:
 
Takk for oppløftende innlegg!! Hadde tenkt å teste i går 10 dpo, men har bare vanlige babyplantester 25 mlu. Tror kanskje eg bare venter til 12 dpo. Legg gjerne inn test for 12 dpo også til sammenligning, om du skal teste mer da :angelic:
12 dpo morgen :happy:
Skjedd mye over natta
6F695234-483F-42DE-9863-3DCAD40ED023.jpeg
 
Back
Topp