☀️ IKM uke 19 ☀️

Tenkte også å prøve en gang til og håpe for det beste, men tror ikke jeg klarer å gå gjennom det igjen. Trist å høre hva du har opplevd :(

Hvor mange ganger har du mistet ?
Du får gjerne hjelpe fra lege når du har mistet flere ganger etter hverandre.

Selv så kort man er på vei gjør det himla vondt når det er så etterlengtet og ønsket. :sorry:
Bedre å ha sex uten å stresse kanskje, så skjer det bare når det skjer uten store forhåpninger? Ingen sjanse for at man ikke mister igjen, men er vell verdt det til slutt når spiren til slutt sitter ? :Heartred
 
Hvor mange ganger har du mistet ?
Du får gjerne hjelpe fra lege når du har mistet flere ganger etter hverandre.

Selv så kort man er på vei gjør det himla vondt når det er så etterlengtet og ønsket. :sorry:
Bedre å ha sex uten å stresse kanskje, så skjer det bare når det skjer uten store forhåpninger? Ingen sjanse for at man ikke mister igjen, men er vell verdt det til slutt når spiren til slutt sitter ? :Heartred
Hadde MA og utskrapning før jeg fikk mitt første barn. Brukte langt tid på å bli gravid den første gangen. Begynt å prøve på barn nr 2 nå og ble gravid ved første PP også mistet, og overraskende nok ble jeg gravid neste pp, men mistet igjen. Så det blir 2mnd på rad med tidlig sa. Vil ikke tro at det er bare uflaks.
Jeg ammer veldig ofte og tenker at det ødelegger mye mtp hormoner, men må høre med legen.
Krysser fingere for at den snart sitter hos deg også :Heartpink
 
Back
Topp