•~ IKM UKE 7 ~•

Får høy på el i dag også... vente vente. Dumt jeg bare kan sjekke el en gang om dagen når det nærmer seg. Stilt inn på å teste mellom 5.00-11.00. Noen som vet om det går an å stille på dette slik at man kan teste på ettermiddag også?
I begnnelsen av syklusen kan man sette testetiden til når som helst i døgnet men man kan bare teste en gang pr dag. Hvis du ønsker å teste flere ganger så kan du ta noen strimmeltester i tillegg.
 
Den siste her, er den positiv??
 

Vedlegg

  • 94B5DE47-D5F2-4102-B53F-7020FAEADC67.jpeg
    94B5DE47-D5F2-4102-B53F-7020FAEADC67.jpeg
    200,6 KB · Visninger: 43
Last edited:
I begnnelsen av syklusen kan man sette testetiden til når som helst i døgnet men man kan bare teste en gang pr dag. Hvis du ønsker å teste flere ganger så kan du ta noen strimmeltester i tillegg.

Litt dumt at man bare kan ta en om dagen.. for kan jo være negativ på morgen og positiv på kvelden..
 
CD11 idag, ikke tempet eller testet etter el foreløpig, men tror jeg tar første testen i kveld eller imorgen :) Får jo vanligvis ikke el før cd 20+++, men nå håper jeg at Letrozol skal fremskynde dette. Vi la aksjer igår og skal legge akjser annenhver dag en stund fremover. Ikke noe el-slim enda, men sjekker daglig.
 
Har masse EL slim og det murrer en del der nede. EL testen viste samme resultat som i går, altså ikke positiv helt enda. Ifølge "månesyklusen" min er helgen en god tid å få El på (type kjerringråd), men spørs om ikke det er mulighet å få el før syklusdag 20 denne gang.
 
Litt dumt at man bare kan ta en om dagen.. for kan jo være negativ på morgen og positiv på kvelden..

Tar 2 strimler om dagen hvis testene øker i styrke. Fikk såvidt positiv strimmel sist på morgen og EL kom på kvelden...
 
Fikk positiv eggløsningstest i går og i dag tidlig, men negativ nå. Betyr det at egget har sluppet?
Så nervøs nå, skulle legge inn aksjer i går og mannen fikk prestasjonsangst! Aldri skjedd før! Han fikk det til tilslutt men var ikke store ladningen :bored: ikke orket han noe i dag heller.. håper det holdt!
 
Fikk positiv eggløsningstest i går og i dag tidlig, men negativ nå. Betyr det at egget har sluppet?
Så nervøs nå, skulle legge inn aksjer i går og mannen fikk prestasjonsangst! Aldri skjedd før! Han fikk det til tilslutt men var ikke store ladningen :bored: ikke orket han noe i dag heller.. håper det holdt!

Tror ikke det skal ha så mye å si at testen har blitt negativ. Er vel ca 12-36 timer etter positiv test at egget slipper tror jeg :happy: Da er vi like langt på vei :) hadde også positiv i går og i dag tidlig men negativ i 4 tiden. Hadde el smerter tidligere i dag så tror egget har sluppet men la inn noen aksjer i stad for sikkerhetsskyld :p

Tror det skal holde ja, er jo bare en av disse små svømmerne man trenger :rolleyes:
 
Tror ikke det skal ha så mye å si at testen har blitt negativ. Er vel ca 12-36 timer etter positiv test at egget slipper tror jeg :happy: Da er vi like langt på vei :) hadde også positiv i går og i dag tidlig men negativ i 4 tiden. Hadde el smerter tidligere i dag så tror egget har sluppet men la inn noen aksjer i stad for sikkerhetsskyld :p

Tror det skal holde ja, er jo bare en av disse små svømmerne man trenger :rolleyes:
Ja da får vi krysse fingrene begge to! Har hatt masse vondt i hele går og i dag men ikke nå faktisk! Håpehåpe:nailbiting:
 
Back
Topp