•~ IKM UKE 7 ~•

Dag 2 med høy på monitoren.. tar det litt mer med ro denne runden ang sex:bag:
Men la litt aksjer i kveld, venter på Max :D noen andre som tester etter el?

Spennende, da får du vel Max snart? :happy:

Tester etter el ja, ellers har jeg ingen aning om når el har vært :joyful: prøver på sex annenhver dag ca denne syklusen i stedet for hver dag så får se om det hjelper :)
 
Er på mitt første ivf forsøk, så el-dagen er da det er uttak.

FruO93 - 25 år - pp kommet ut av telling, tror det er 14 eller 15 - B1 - el 29/01 - ikm 12/02

:flower
 
Spennende, da får du vel Max snart? :happy:

Tester etter el ja, ellers har jeg ingen aning om når el har vært :joyful: prøver på sex annenhver dag ca denne syklusen i stedet for hver dag så får se om det hjelper :)
Fikk høy i dag også, håper på Max i morgen;)

Samme her sex annenhver dag:) ble nesten lei forrige mnd Hehe. Da var det hver dag etter mensen.
 
Herregud, denne syklusen her har virkelig flydd! Sjekket Flo appen og der står det: 4(!!!!) dager til eggløsning. Herregud, vi må jo bare kjøre på nå :dance008
 
Beklager at det er stille fra meg jenter . Vi driver å flytter :) kommet inn i nye leiligheten nå , men lever i pappesker. Haha :hilarious: men i morgenkveld skal jeg sette meg ned og føre inn de jeg ikke har ført inn enda. Hadde masse EL -slim istad , og da mener jeg masse :p men samleie er det siste vi tenker på akkurat ikveld , er så slitene :dead:
 
God morgen!
Begynte å få el slim i går, så tok en EL test (billigstrips) i dag og syns test streken begynner å nærme seg fargen på den kontrollstreken. Er bare på cd 11 og fikk EL i forrige syklus på cd 20. Har i hvertfall begynt å legge aksjer
 

Vedlegg

  • IMG_20190127_091412.jpg
    IMG_20190127_091412.jpg
    674,7 KB · Visninger: 36
God morgen!
Begynte å få el slim i går, så tok en EL test (billigstrips) i dag og syns test streken begynner å nærme seg fargen på den kontrollstreken. Er bare på cd 11 og fikk EL i forrige syklus på cd 20. Har i hvertfall begynt å legge aksjer

Lurt å legge aksjer, håper du slipper å vente så lenge på EL :)
 
053BB551-E35E-43BD-896F-1A188E48FC84.jpeg

EL kom før forventet så tror kroppen har retta oppi alt styret som var forrige pp med forsinka EL oga sykdom. Tilbake i vanlig sykluslengde :D 3dpo idag. Må vel bytte IKM gruppe da?
 
Sola1991 - 27år - B1 - pp8 - el ? - ikm ?
Egentlig hengt i ikm uke 6. Men el er forsinket, (?) aldri opplevd før. El var egentlig antatt på fredag, fortsatt veldig svake el tester. Men det murrer godt i begge eggstokkene? Jeg skjønner ingenting Trodde virkelig at jeg skulle få mer svar på hvordan kroppen min fungerer for hver pp som gikk, tydeligvis ikke :hilarious: får bare mer spørsmål :hilarious: jaja, så alt tyder på at ikm skjer i uke 7 hvertfall :happy:
 
Jeg har egentlig gitt opp å klare det uten IVF, men så nå som el nærmer seg så stiger håpet :)
Hadde egentlig ikke tenkt å melde meg inn i en ikm gruppe denne runden:shy: men så savner jeg å følge med og høre til en ikm gruppe, ha noen å skravle med i vente tiden.:Heartred
Så her er jeg da:knegg:
Rainbowdash ~ 38 år ~ B første felles ~ PP 33~ EL 29.01 ~ IKM 12.02
 
Fikk høy 4 dagen nå, hadde spådd el til i dag. Så håper inderlig den blir Max i morgen :D

Første runden med clearblue monitoren.
 
Er det noen som vet om cb el tester må tas hver dag for å få frem stigning? De digitale?
Jeg hadde en test fra forrige pp igjen, tok den i dag for moro skyld, to dager før beregnet el. Var negativ.. og hatt masse el slim særlig i går, syns det var rart.. men kanskje den allerede har vært.. så to streker, den ene svakere enn den andre..
 
Er det noen som vet om cb el tester må tas hver dag for å få frem stigning? De digitale?
Jeg hadde en test fra forrige pp igjen, tok den i dag for moro skyld, to dager før beregnet el. Var negativ.. og hatt masse el slim særlig i går, syns det var rart.. men kanskje den allerede har vært.. så to streker, den ene svakere enn den andre..

Jeg tok digital Cb dagen etter billigtesten var positiv, siden det apparatet jeg kjøpte samme dag ikke virket og jeg byttet den dagen etter. Fikk da negativ, men sikkert normalt da EL tydeligvis var dagen før og 12 timer etter positiv billigtest. Nå tester jeg mest med billigtester og tar Cb digital dersom billigtesten blir positiv.
 
Viser cb digital noen strek ETTER el, er det sånn at nivået synker etter el, eller blir den helt borte når el er over?
Var jo to streker, men den ene var ikke så sterk.
Hvis jeg ikke har hatt det enda, så passer det dårlig for mannen blir borte fra i morgen til fredag. Jaja lagt inn litt aksjer i dag og det er vel det jeg får gjort da :p
 
Får høy på el i dag også... vente vente. Dumt jeg bare kan sjekke el en gang om dagen når det nærmer seg. Stilt inn på å teste mellom 5.00-11.00. Noen som vet om det går an å stille på dette slik at man kan teste på ettermiddag også?
 
Back
Topp