•~ IKM UKE 7 ~•

Fikk du forresten bekreftet EL med progesteron blodprøve? Hvor lang lutealfase har du vanligvis?
Har ikke hørt fra de enda.. Tror jeg kanskje har 15 dagers lutealfase, så burde jo få tr idag. Senest imorgen liksom. Men da ble jo ikke syklusen så veldig mye kortere enn mine korteste sykluser. Idag er jo cd31 liksom
 
EL kom litt senere enn anntatt så IKM er ca i morgen. Fikk positiv g-test på fredag men etter det så har det vært negative tester. Så da ble det en kjemisk denne pp og det er bare å vente på TR.
 
Om 2 minutter glir jeg over i CD32 dpo16, ingen positiv test. Det her er første pp med Letrozol, dette skulle være pp'en der jeg enten ble gravid eller fikk tidlig tr!! Hva skjer med denne kroppen... Blir helt gal. IKM 7 er over, men her henger jeg enda da jeg ikke aner hva som skjer. Så frustrerende... :p
 
Om 2 minutter glir jeg over i CD32 dpo16, ingen positiv test. Det her er første pp med Letrozol, dette skulle være pp'en der jeg enten ble gravid eller fikk tidlig tr!! Hva skjer med denne kroppen... Blir helt gal. IKM 7 er over, men her henger jeg enda da jeg ikke aner hva som skjer. Så frustrerende... :p
Så frustrerende ja. Fikk du noen bivirkninger av Letrozol? Jeg skal begynne med de nå i neste syklus. Regner med spotting ikke regnes som cd1? Men må vente til tr er godt i gang.


Jeg har begynt å spotte, så jeg kan settes på tr.
 
Så frustrerende ja. Fikk du noen bivirkninger av Letrozol? Jeg skal begynne med de nå i neste syklus. Regner med spotting ikke regnes som cd1? Men må vente til tr er godt i gang.


Jeg har begynt å spotte, så jeg kan settes på tr.

Ikke annet enn at jeg et par ganger ble veldig kvalm hvis jeg tok de litt før frokost. Ellers ingen bivirkninger :)
Spotting er ikke cd1. cd1 er første dag med blødning. Var ihvertfall det jeg tok utgangspunkt i når jeg tok letrozol forrige syklus. Spurte også her hehe
 
Jeg kjente nettopp på livmortappen, og den er høy, hard og lukket. Ingen tegn til tr der altså.... :mad: Kan vi ikke bare få det overstått??
 
Nå kom tr her også:(
 
TR kom i dag :arghh:
 
Noen andre som ser noe her? Eller er det bare testøynene mine :wacky:
Bildet er tatt 2 min etter testen ble tatt.
 

Vedlegg

  • D154D603-9794-4DCA-A1F8-98812D10D8F7.jpeg
    D154D603-9794-4DCA-A1F8-98812D10D8F7.jpeg
    27,1 KB · Visninger: 68
Blondie84 - 34 - B2 - PP? - EL 2/2 - IKM 16/2.

Tok en test tirsdag 19.2, men den var negativ. Fortsatt ingen mens... Ømme bryster og strikking i magen. Tørr ikke teste ennå, vet ikke om jeg vil vite svaret... Begynner å bli ganske frustrert!
 
Jso - 28 - Pp 18?- B0 - EL 28/1- IKM 15/2

Melder meg på her jeg. Så fantastisk at vi kan være flere sammen i denne tullete testeperioden.

Har tatt g-tester siden 9dpo, er 12 dpo i dag. Blendahvit alle sammen. Veldig ømme bryster, hatt litt brun utflod i to dager nå, mensen skal ikke komme før om 6 dager. Er det festeblødning eller er det tidlig mens.. blir gal. Vi har prøvd så lenge nå. En SA i juni i uke 7.

Spennende å følge med på dere ❤️
 
Jso - 28 - Pp 18?- B0 - EL 28/1- IKM 15/2

Melder meg på her jeg. Så fantastisk at vi kan være flere sammen i denne tullete testeperioden.

Har tatt g-tester siden 9dpo, er 12 dpo i dag. Blendahvit alle sammen. Veldig ømme bryster, hatt litt brun utflod i to dager nå, mensen skal ikke komme før om 6 dager. Er det festeblødning eller er det tidlig mens.. blir gal. Vi har prøvd så lenge nå. En SA i juni i uke 7.

Spennende å følge med på dere ❤️
Hei :)

Denne listen er fra i fjor. Her er listen for i år https://forum.babyverden.no/threads/❤️ikm-uke-7❤️.1992305/

Edit: Ser nå at du har skrevet deg opp i rett gruppe :)
 
Veldig rart å få denne tråden opp på topp! Husker jeg undret og håpet på at Letrozol skulle være redninga, og her sitter jeg ett år senere og venter på mens i samme uke :sorry: 10pp med Letrozol gjorde ingenting for meg.
 
Back
Topp