❤️IKM UKE 7❤️

EvaSofie

Forelsket i forumet
  1. :love2Kommer det en koselig overaskelse på valentinesday?❤️ La oss støtte og heie hverandre frem til vi vet❤️

Prøver meg på ei IKM- gruppe, håper flere er like klare som meg med å ikke få mensen og positiv graviditetstest i uke7? :) Tenk å kunne gi mannen en positiv test på selveste valentinesday?❤️


Er relativt ny på forumet, så rett meg om jeg gjør noe feil:)

Nick - Alder - PP - B? - EL - IKM
(B står for barn nr dere prøver på, PP står for prøveperiode, EL- når du forventer eggløsning og IKM er den dagen mensen er ventet)

Gi beskjed så skal jeg oppdatere så fort jeg kan :) Jeg liker posten din når jeg har lagt deg til i lista❤️
Gjerne gi beskjed hvis dere endrer nick, så får jeg oppdatert det også på lista ;)
Masse lykke til alle sammen! :dummy:

❤️10. Februar:
Bondemamma85 - 34år - B5 - PP4 - EL 27/1 - IKM 10/2

❤️11. Februar

❤️12. Februar
Snøblomst - 29år - PP2 - B2 - EL 2.2 - IKM 12.2
Løvepote - 29 i februar - PP?-- B1 - EL 29/1 - IKM 12/2
❤️13. Februar
Kips - 28 - PP3 - B1 - EL 29/1 - IKM 13/2

❤️14.Februar
Mammapanda-25 år- pp2-B3- El 28/01-ikm 14/02
❤️15.Februar
Liljepia90 - 29 - PP3 - B2 - må teste - 15/2
rjente22 - 26 år - PP mistet tellingen (30+) - B1 - el ca 31.01.20 - ikm ca 15.02.20
1993Babydrøm2020 - 26 - PP 4 -B1 - EL 01.02.20 IKM 15.02.20
Jso - 28 - Pp 18?- B0 - EL 28/1- IKM 15/2

❤️16. Februar

Lilledrue4 - 38 - B4 - PP4 - EL 1/2 - IKM 16/2
Usikker ikm :love2





Gravid :dummy:

❤️MissFancy
❤️belinea
❤️Andie19
❤️Lengteretternr3❤️
❤️Finepåline
❤️Produktiv86
❤️Lillebompi
TR :banghead:
Bygdejenta
Spøkelse
Eilaa
NyLykke
Mammatil.
Minefine
Minimalle94
MjOslo
Mimmo
1okt3
Eki93
Lillesolsikke
EvaSofie
Over ikm/usikker :nailbiting:


Ikke oppdatert



Byttet IKM gruppe


Og skulle det ikke gå veien for deg denne gangen, husk å ta vare på deg selv, unn deg noe godt og se fremover! det kommer flere muligheter❤️
 
Last edited:
Annemennemone - 32 - PP2 - B1 - EL ? - IKM ?

Antageligvis litt tidlig og for usikkert, har nemlig en MA as we speak, men av tidligere erfaring har kroppen kommet veldig raskt i gjenge (bank i bordet), så håper inderlig at IKM uke 7 er fulltreffer! :angel8
 
Annemennemone - 32 - PP2 - B1 - EL ? - IKM ?

Antageligvis litt tidlig og for usikkert, har nemlig en MA as we speak, men av tidligere erfaring har kroppen kommet veldig raskt i gjenge (bank i bordet), så håper inderlig at IKM uke 7 er fulltreffer! :angel8

Så utrolig trist å høre at du går igjennom noe så fælt:( har selv hatt en SA :/ er ikke noe gøy!
håper inderlig det går veien for dere snart!❤️
 
Så utrolig trist å høre at du går igjennom noe så fælt:( har selv hatt en SA :/ er ikke noe gøy!
håper inderlig det går veien for dere snart!❤️
Takk ❤ ja, nei, er ikke noe ålreit. Leit å høre at du også har opplevd det :( For oss er det fjerde gang nå. Men vi har heldigvis fått en herlig liten datter mellom 3. og 4. MA. Så vi veit at det skal kunne gå ❤
Jeg heier på uke 7 for oss begge! :smiley-bounce012
 
Jeg hiver meg med her- denne runden SKAL det gå :love7

MjOslo, 31år, pp15, b1, EL 30.jan, ikm 14.feb.
 
Hiver meg på her nå som jeg mistet igjen idag, så litt usikker på om syklusen blir noenlunde lik:happy: belinea- 33 - pp4 etter MA B1 - el 29.01 - ikm 13.02
 
1okt3 - 34 - PP2 - B3 - EL25/2 - IKM 10/2
Slenger meg på her også,det er mulig IKM flytter seg til denne uken.Håper syklusen har stabilisert seg nå.:)
 
Mammapanda-25 år- pp2-B3- El 28/01-ikm 14/02

Prøver på regnbuebaby etter Ma i sommer å en kjemisk i november :Heartred

Heier på oss alle:wav
 
For min del startet tr ikke ordentlig før igår (17.01) så da er ikm den 20/2:/ men jeg sliter med ustabil syklus så jeg håper jeg fortsatt får lov til å «organisere» og henge i denne ikm gruppen!:) vi får se når EL er :) begynner sikkert å teste etter EL 1/2 :) flere som skal teste for å se når EL er? :)
 
For min del startet tr ikke ordentlig før igår (17.01) så da er ikm den 20/2:/ men jeg sliter med ustabil syklus så jeg håper jeg fortsatt får lov til å «organisere» og henge i denne ikm gruppen!:) vi får se når EL er :) begynner sikkert å teste etter EL 1/2 :) flere som skal teste for å se når EL er? :)
Helt supert at du organiserer gruppen:joyful:
Jeg har ikke testet etter EL før,men tenkte jeg skulle prøve denne runden:)
 
For min del startet tr ikke ordentlig før igår (17.01) så da er ikm den 20/2:/ men jeg sliter med ustabil syklus så jeg håper jeg fortsatt får lov til å «organisere» og henge i denne ikm gruppen!:) vi får se når EL er :) begynner sikkert å teste etter EL 1/2 :) flere som skal teste for å se når EL er? :)
Det er så flott med sånne som deg som rar ansvar og organiserer ❤
Jeg skal teste etter eggløsning, må bare få negativ test etter MA-en først. Håper det går fort!
 
Mammatil. - 29 - PP4 - B3 - EL 30.01 - IKM 13.02

Prøver meg på denne IKM gruppa, forrige syklus ble veldig kort, 23 dager, men satser på at denne blir mer normal og at dette er riktig IKM gruppe. CD1 i dag, så da er vi i gang med PP4. Jeg begynte å teste etter EL forrige PP, og tenkte å gjøre det denne gangen også.
 
Det er så flott med sånne som deg som rar ansvar og organiserer ❤
Jeg skal teste etter eggløsning, må bare få negativ test etter MA-en først. Håper det går fort!
så flott at du syns det❤️
håper det går fort over! har du mye vondt? mye blødninger? ( du må ikke svart på spørsmålene om du ikke vil) ❤️
 
Back
Topp