• Drømmen om lillebrøster •

Det har jeg tatt med alle ungene. Pga mamma. Med yngste måtte jeg ta den to ganger, nye rutiner

Kjedelig, og kvalmt. Mye kjedelig. Men det går stort sett bra. Lykke til
Usj ja jeg også tok den sist, det gikk helt greit men det er så tiltak, spesielt at vi må sitte på venterommet der i 2 timer eller hva det er :wtf:
 
Gratulerer med 24 uker! Synes din graviditet går fortere enn min jeg:joyful: :love7
Tusen takk :D Haha, ja nå begynte det plutselig å gå litt fort! Innså her om dagen at det faktisk ser ut til å bli baby av dette så fikk litt småpanikk :hilarious:
 
Æsj! Jaja, jeg hadde sv diabetes sist og det var ikke så ille alså. (Kostholdsregulert)
Jeg skal og ta om 2 uker og gruer meg. Men men, alt for disse små i magen eller hva hehe :hilarious:
Huff, måtte du drive å styre med bls måling osv? :arghh: Ja såklart, gjør hva som helst for de ❤️
 
Det er det altså! Merker veldig godt at det er annerledes å være gravid nå enn sist, på alle måter! Lå og fikk nesten dårlig samvittighet for babyen i magen i går når jeg sa til storebror at det er ingen i verden jeg er like glad i som han :angelic: Må finne en måte å omformulere den setningen til lillebror kommer :rolleyes:❤️
Jeg sier til mine med navn .... og babyen er det fineste jeg har i hele verden..
 
Usj ja jeg også tok den sist, det gikk helt greit men det er så tiltak, spesielt at vi må sitte på venterommet der i 2 timer eller hva det er :wtf:
To timer i ro på venterommet ja

Ta den til onsdag da så kan vi skravle mens vi venter ..
 
Wow, for en dag du hadde! Stakkar storebror ❤️ Tenk at han faktisk hadde vondt i benet. Jeg kjenner meg igjen i å lett blåse de litt av hvis de sier at de har au noe sted. Det er jo nesten umulig å vite når det er alvor :p Men så godt at dere fant ut av det og at det går over. Masse god bedring til gutten deres ❤️
Og for noe drit at du også hadde litt de kunne dette fingeren på samme dag da. Håper du ikke har sv.sk.diab.!! Lykke til med glukosebelastning!
 
Huffda! God bedring til gutten deres! Håper det går fort over:Heartblue og håper du slipper unna svdiabetes:Heartred jeg skal til jordmor neste uke og har begynt å få vann i kroppen den siste uka, så spent på urinprøve osv jeg også!
 
To timer i ro på venterommet ja

Ta den til onsdag da så kan vi skravle mens vi venter ..
Ja det blir trivelig.. Skal iallefall ha med meg strikk! Skulle gjort det altså, men da skal jeg i møte før jobb, så må bli tirsdag her :arghh:
 
Ja det blir trivelig.. Skal iallefall ha med meg strikk! Skulle gjort det altså, men da skal jeg i møte før jobb, så må bli tirsdag her :arghh:
Lurt med strikketøy til ventetiden
 
Wow, for en dag du hadde! Stakkar storebror ❤️ Tenk at han faktisk hadde vondt i benet. Jeg kjenner meg igjen i å lett blåse de litt av hvis de sier at de har au noe sted. Det er jo nesten umulig å vite når det er alvor :p Men så godt at dere fant ut av det og at det går over. Masse god bedring til gutten deres ❤️
Og for noe drit at du også hadde litt de kunne dette fingeren på samme dag da. Håper du ikke har sv.sk.diab.!! Lykke til med glukosebelastning!
Ja han hadde jo skikkelig vondt stakkars :( Men det rare er at han har vært helt fin i dag og har vært turbo fra morgen til kveld, så kan ikke være noe alvorlige greier dette :hilarious: Det håper virkelig ikke jeg heller, da blir jeg gal :shifty: Tusen takk :wtf:
 
Huffda! God bedring til gutten deres! Håper det går fort over:Heartblue og håper du slipper unna svdiabetes:Heartred jeg skal til jordmor neste uke og har begynt å få vann i kroppen den siste uka, så spent på urinprøve osv jeg også!
Tusen takk! Han har vært helt fin igjen idag, så jeg forstår ingenting :rolleyes: Blæ ja det håper jeg også! Huff, lykke til! Jeg har også fått vann i kroppen, så hun førte opp 0-1 på den skalaen :arghh:
 
Tusen takk! Han har vært helt fin igjen idag, så jeg forstår ingenting :rolleyes: Blæ ja det håper jeg også! Huff, lykke til! Jeg har også fått vann i kroppen, så hun førte opp 0-1 på den skalaen :arghh:

Så bra!:) huff, blir vel noe sånt på meg også. Men men ikke mye vi får gjort! Får kaste i oss alt vann vi klarer.. Selv om jeg synes det høres så rart ut at man skal drikke mye når man har vann i kroppen:hilarious:
 
Så bra!:) huff, blir vel noe sånt på meg også. Men men ikke mye vi får gjort! Får kaste i oss alt vann vi klarer.. Selv om jeg synes det høres så rart ut at man skal drikke mye når man har vann i kroppen:hilarious:
Haha ja helt enig! Føler jeg bare fyller på mer :hilarious: Jeg er sykt tørst også, hele tiden, så det er jo en ond sirkel hele greia :hilarious:
 
Jeg strikket med eldstemann men det fikk jeg ikke lov til neste gang. For aktivt med armene. Jeg fikk bare lov å lese
 
Huff, måtte du drive å styre med bls måling osv? :arghh: Ja såklart, gjør hva som helst for de ❤️
Jepp! 3 ganger (!) Daglig. Mer enn en diabetiker iflg fastlegen. Det var veldig styr en stund inntil jeg innfant meg med at det mest sannsynlig ikke var det jeg hadde, pga prøvesvarene men at jeg tok hensyn såklart. Da roet jeg meg litt. Denne gangen skal jeg ikke spise Nugatti og drikke brus som siste måltid før jeg faster :arghh: selv om det sikkert ikke hjelper.:(
 
Back
Topp