• Drømmen om lillebrøster •

Ja, for aktivitet øker blodsukkeret, er det teorien?
Senker

Og det skulle ikke senkes så prøven ble faøks negativ, derfor en ikke får gå tur eller noe også.

Jeg kom jo ut rett under grensen hver eneste gang også da.
 
Høres litt vel hysterisk ut av dem å ikke tillate strikking. Jaja, jeg har sett noen som ser ut som de har en maratonøkt når de strikker pga voldsomme bevegelser, men allikevel da. :hilarious:

Fikk ikke noen restriksjoner på det, bare å ikke bevege seg for mye. Og litt måtte jeg røre på meg pga bekkenet, går ikke an å sitte rolig i to timer på vonde stoler med låsning bak og en symfyse som kjennes ut som skal revne. Gruer meg til denne runden. Tror jeg legger meg i bilen. :hilarious:
 
Jepp! 3 ganger (!) Daglig. Mer enn en diabetiker iflg fastlegen. Det var veldig styr en stund inntil jeg innfant meg med at det mest sannsynlig ikke var det jeg hadde, pga prøvesvarene men at jeg tok hensyn såklart. Da roet jeg meg litt. Denne gangen skal jeg ikke spise Nugatti og drikke brus som siste måltid før jeg faster :arghh: selv om det sikkert ikke hjelper.:(
Æsj altså! Jeg makter ikke tanken en gang på å måtte styre med det der :arghh:
 
Høres litt vel hysterisk ut av dem å ikke tillate strikking. Jaja, jeg har sett noen som ser ut som de har en maratonøkt når de strikker pga voldsomme bevegelser, men allikevel da. :hilarious:

Fikk ikke noen restriksjoner på det, bare å ikke bevege seg for mye. Og litt måtte jeg røre på meg pga bekkenet, går ikke an å sitte rolig i to timer på vonde stoler med låsning bak og en symfyse som kjennes ut som skal revne. Gruer meg til denne runden. Tror jeg legger meg i bilen. :hilarious:
Haha ja enkelte er mer engasjerte enn andre :hilarious: Huff ja det er jo ille nok om man ikke skal være full av plager i tillegg :arghh: Gleder meg til å få den overstått!
 
Senker

Og det skulle ikke senkes så prøven ble faøks negativ, derfor en ikke får gå tur eller noe også.

Jeg kom jo ut rett under grensen hver eneste gang også da.
Aktivitet senker blodsukker? Men adrenalin som kommer av stress/bevegelse øker jo blodsukker. Når jeg hadde det sist måtte jeg måle ved sengekanten ellers fikk jeg uriktige målinger pga adrenalin. Åja håper jeg kommer under selv denne gangen
 
Aktivitet senker blodsukker? Men adrenalin som kommer av stress/bevegelse øker jo blodsukker. Når jeg hadde det sist måtte jeg måle ved sengekanten ellers fikk jeg uriktige målinger pga adrenalin. Åja håper jeg kommer under selv denne gangen

Ja. Aktivitet, ikke stess men aktivitet senker blodsukkeret. Gå tur er bra for diabetikere
 
Ja. Aktivitet, ikke stess men aktivitet senker blodsukkeret. Gå tur er bra for diabetikere
Jo men aktivitet for feks gravide diabetikere kan utløse små mengder adrenalin :) var konklusjonen på føde barsel :angelic: derfor bør en måle når en er minst i aktivitet, om du skjønner. Det å kle på seg i uke 35 kan være ganske kavete hehe
 
Jo men aktivitet for feks gravide diabetikere kan utløse små mengder adrenalin :) var konklusjonen på føde barsel :angelic: derfor bør en måle når en er minst i aktivitet, om du skjønner. Det å kle på seg i uke 35 kan være ganske kavete hehe
Hehe, ja, det er et litt annet nivå enn å strikke eller lese på venterommet.

Men den ventingen er gørr kjedelig
 
Hehe, ja, det er et litt annet nivå enn å strikke eller lese på venterommet.

Men den ventingen er gørr kjedelig
Ja.. husker jeg syntes det gikk fort sist gang. Men, vi får se...
 
25 + 5
Tiden flyr og jeg glemmer helt av denne dagboken ser jeg. Jeg har det mye bedre med meg selv for tiden og begynner å innse at vi faktisk om bare noen mnd har baby i hus igjen ❤️ Det er helt surrealistisk!

Jeg har brukt litt tid i det siste på å finne ut hva vi har og hva vi mangler osv, så nå har jeg fått rabla ned en liste over ting og tang vi må kjøpe. Hittil har jeg kun kjøpt en body, bukse og en koseklut, så kjenner det skal bli gøy å begynne skikkelig! Ikke minst få oversikt over klær og utstyr som ligger på loftet. Gleder meg til å plukke frem og vaske de bittesmå klærne ❤️

Ellers er jeg fortsatt 20% sykmeldt, men kommer til å øke den til minimum 50% da jeg sliter mer og mer med bekkenet, pluss jeg har enormt mye hodepine og generelt lite energi. Orker ikke å måtte bruke opp all min energi på jobb, for så å være zombie hjemme med familien min.. Det er bare litt over 11 uker igjen til permisjonen min begynner også, det er helt sykt å tenke på!

Glemte å oppdatere om glukosebelastningen også, men heldigvis gikk det helt fint. Helt grusomt å kjøre i seg den gøgga, men jeg overlevde heldigvis og verdiene lå på 4,6 fastende og 5,8 etter de to timene, så da kan jeg fortsatt spise sjokolade :hilarious:

Ellers er lillebror mye aktiv i magehuset, og jeg elsker de bevegelsene ❤️ Storebror snakker mye om lillebror og han skal få låne både dusjen vår og sengen hans, for ikke snakke om kaptein sabeltann pistolen hans som er det helligste han eier for tiden, så dette blir verdens heldigste lillebror :hilarious:❤️
 
Jeg husker på det punktet så gledet jeg meg aller mest til å hente ut babypakkene :cat:
DE er spennende! :D
 
Jeg husker på det punktet så gledet jeg meg aller mest til å hente ut babypakkene :cat:
DE er spennende! :D
Hihi ja de er superstas! Ser de har fått en del nye siden sist, så det blir spennende å se hva som er oppi alle de forskjellige :D
 
Gratulerer med 26 uker imorgen
 
Straks 26uker! Helt fantastisk!
 
Oooh, hva står på planen først?
Det aller første vi må gjøre er å gå gjennom tingene vi har stående på loftet, mye må vaskes og sorteres, så må vi skaffe nye slanger/hjul til vognen, bag til den andre vognen og maaassevis av småting :rolleyes: Så er det jo stas å kjøpe litt nye klær også da ❤️ Må nok ha en del ull tenker jeg :)
 
Det aller første vi må gjøre er å gå gjennom tingene vi har stående på loftet, mye må vaskes og sorteres, så må vi skaffe nye slanger/hjul til vognen, bag til den andre vognen og maaassevis av småting :rolleyes: Så er det jo stas å kjøpe litt nye klær også da ❤️ Må nok ha en del ull tenker jeg :)

Det er jo bare kos å handle inn slik! :Heartred
 
Det er jo bare kos å handle inn slik! :Heartred
Ja det er det, så er det igrunnen ganske deilig å tenke på at vi slipper å kjøpe alle de store dyre tingene siden vi har alt fra storebror :) Sykt å tenke på hvor mye det koster med baby :hilarious:
 
Ja det er det, så er det igrunnen ganske deilig å tenke på at vi slipper å kjøpe alle de store dyre tingene siden vi har alt fra storebror :) Sykt å tenke på hvor mye det koster med baby :hilarious:

Det er sant :)
 
Back
Topp