• Drømmen om lillebrøster •

21 + 5
Herremakaroni som tiden plutselig flyr! Glemmer denne dagboken nå som ting bare ruller og går, selvom jeg har et konstant tankekjør.. Må bli flinkere til å oppdatere!

Men iallefall, idag var dagen kommet for hjerteundersøkelsen, og jeg var som vanlig drittnervøs. Heldigvis ser alt helt fint ut og alt sitter der det skal, til tross for at hun brukte evig lang tid fordi lillebror ikke ville samarbeide :hilarious: Og for å toppe det hele har morkaka flytta seg oppover så muligheten for å kunne føde vaginalt denne gangen er meget tilstede! Jeg er superletta for at alt ser bra ut og kan senke skuldrene bittelitt ❤️

Kommer nok aldri til å tro helt 100% på at alt kommer til å gå bra, men heldigvis går tiden fremover og alt er merkelig nok akkurat slik det skal være ❤️

Verdens fineste lillebror ❤️
4183BE05-87CA-41CC-8D45-532591BC03CC.jpeg
 
Så herlig oppdatering❤️
 
Så godt at alt ser så bra ut!
 
Så bra at alt så fint ut! Fine lillebror!
 
Nydelig oppdatering❤️
 
Åhh, så herlig oppdatering :)
 
Så godt alt ser fint ut, og ekstra fint at morkaka har flytta på seg. :)
 
Så herlig oppdatering❤️
Så godt at alt ser så bra ut!
Så bra at alt så fint ut! Fine lillebror!
Nydelig oppdatering❤️
Åhh, så herlig oppdatering :)
Så godt alt ser fint ut, og ekstra fint at morkaka har flytta på seg. :)
Så utrolig bra:love7
Ja dette gjorde seg! Må innrømme at jeg har vært mer bekymra enn jeg har turt å si høyt disse ukene, men heldigvis har han det helt tipp topp ❤️ Lurer bare på når det faktisk skal synke inn at vi snart har baby i hus igjen :rolleyes:
 
Ja dette gjorde seg! Må innrømme at jeg har vært mer bekymra enn jeg har turt å si høyt disse ukene, men heldigvis har han det helt tipp topp ❤️ Lurer bare på når det faktisk skal synke inn at vi snart har baby i hus igjen :rolleyes:

På barsel kanskje? :hilarious:
 
Jaaa, hurra!! Så gode nyheter ❤️❤️
 
Virkelig ❤️ Sykt å tenke på at alt ser tilsynelatende bra ut! :oops:
Skjønner det er litt vanskelig å tro på.
Tar tid å omvende seg etter vanskelig/lang prøvetid og å tørre tro...
 
Skjønner det er litt vanskelig å tro på.
Tar tid å omvende seg etter vanskelig/lang prøvetid og å tørre tro...
Ja det skal være sikkert og visst! Trodde jo alt skulle ordne seg bare jeg ble gravid, men det gjorde det langt ifra! Bekymringer fra en annen verden.. Men håper det snart begynner å synke inn ❤️
 
Jaaa det er så uvirkelig at vi går derifra hver gang og alt ser bra ut.. Det stemmer liksom ikke, men så gjør det det ❤️
Ja, det er helt utrolig! Kjenner meg så godt igjen. Hvorfor skal det gå bra når det bare har gått dårlig til nå, liksom? Men dette går så bra!! Og om ikke aaaltfor lenge, så er du tobarnsmamma :love7
 
Back
Topp