• Drømmen om lillebrøster •

Åh hurra! Gratulerer så mye :)
Hurra! Gratulerer så mye med en liten lillebror på vei :D :Heartblue
Så herlig å høre at alt var bra i dag :Heartred Og gratulerer så mye med en liten gutt!!
Gratulerer med en vel overstått Oul! Så bra at alt var bra ❤️ Så gøy med en liten guttebass på vei :)
Så godt og høre at alt var bra, og gratulerer med lillebror ❤️
Tusen hjertelig dere ❤️ Helt fantastisk å endelig ha det oversått! Så får vi bare håpe alt er i skjønneste orden på hjertekontrollen ❤️
 
Gratulerer med vel overstått OUL og en lillebror på vei.

Ganske vesentlig at de får sett ordentlig på hjertet og det er best å se på etter 20uker OG krever litt samarbeidsvilje inni magehulen.
Mener huske vi styra voldsomt med det ifjor vi og..
 
Gratulerer med vel overstått OUL og en lillebror på vei.

Ganske vesentlig at de får sett ordentlig på hjertet og det er best å se på etter 20uker OG krever litt samarbeidsvilje inni magehulen.
Mener huske vi styra voldsomt med det ifjor vi og..
Tusen hjertelig ❤️
Ja jeg er veldig glad de tar det såpass alvorlig og ikke bare sender oss hjem med «det går sikkert fint». Hun så der var 4 kammer og blodårer både inn og ut fra hjertet, men ikke tydelig og detaljert nok, så blir godt med en grundig undersøkelse av kun det :)
 
Tusen hjertelig ❤️
Ja jeg er veldig glad de tar det såpass alvorlig og ikke bare sender oss hjem med «det går sikkert fint». Hun så der var 4 kammer og blodårer både inn og ut fra hjertet, men ikke tydelig og detaljert nok, så blir godt med en grundig undersøkelse av kun det :)
Bra det da, men høres ut som de største feilene kan utelukkes ihvertfall
 
Gratulerer så mye med lillebror :)
 
Er ikke så ofte inne her lengre! Men herrefred så koselig å lese at det er en lillebror på vei! Gratulerer så mye! Er fantstisk at du skal få bli tobarnsmor :D Det er helt nydelig å ha to små ❤️
 
Er ikke så ofte inne her lengre! Men herrefred så koselig å lese at det er en lillebror på vei! Gratulerer så mye! Er fantstisk at du skal få bli tobarnsmor :D Det er helt nydelig å ha to små ❤️
Tusen takk ❤️ Det er helt surrealistisk at det faktisk ser ut til å bli denne gangen! Jeg gleder meg masse ❤️
 
Ååh gratulerer med lillebror på vei!! :Heartred
Her ble vi jo også henvist til ekstra sjekk av hjertet for sikkerhetsskyld, det gikk fint det.
 
Ååh gratulerer med lillebror på vei!! :Heartred
Her ble vi jo også henvist til ekstra sjekk av hjertet for sikkerhetsskyld, det gikk fint det.
Tusen takk ❤️ Merkelig nok er jeg ikke bekymra, da alt tilsynelatende så fint ut, hun så det bare ikke tydelig nok, så er bare glad vi får en grundig sjekk :)
 
Takk for det ❤️ Har det ikke så lett for tiden, men håper det går seg til snart ❤️
Det skjønner jeg så inderlig godt ❤️ Håper du har hatt en fin sommer tross alt, og nå er det vel heller ikke lenge til ting begynner å skje for deg? Håper du også får komme ut av denne vonde karusellen snart! God klem ❤️
 
Gratulerer så mye med lillebror på vei. ❤
 
Gratulerer med overstått OUL og lillebror på vei, så fantastisk gøy :Heartblue
 
Det skjønner jeg så inderlig godt ❤️ Håper du har hatt en fin sommer tross alt, og nå er det vel heller ikke lenge til ting begynner å skje for deg? Håper du også får komme ut av denne vonde karusellen snart! God klem ❤️
❤️❤️❤️
Går bare og venter for tiden. Venter på svar fra genprøvene våre og venter på hysteroskopi. Ringte og purret tidligere i uken, men fikk bare beskjed om at det er lang venteliste så jeg må forberede meg på litt ventetid. De skulle i det minste ringe om det blir noe avbud da. Ser ut til at det ikke kan bli nytt forsøk før neste år. Er i det minste ferdig med antibiotikakuren da, så håper jo at den vil utgjøre en forskjell når vi til slutt får komme i gang igjen ❤️
 
❤️❤️❤️
Går bare og venter for tiden. Venter på svar fra genprøvene våre og venter på hysteroskopi. Ringte og purret tidligere i uken, men fikk bare beskjed om at det er lang venteliste så jeg må forberede meg på litt ventetid. De skulle i det minste ringe om det blir noe avbud da. Ser ut til at det ikke kan bli nytt forsøk før neste år. Er i det minste ferdig med antibiotikakuren da, så håper jo at den vil utgjøre en forskjell når vi til slutt får komme i gang igjen ❤️
Aah den ventingen.. :arghh: Det er helt vanvittig at man alltid bare må godta at ting tar tid, og det blir forventet at det skal være greit.. Har dere ikke fått noen dato heller da eller? Jeg håper de ikke finner noe galt, og at antibiotikaen er vidundermiddelet for dere ❤️ Stå på! Du er tøff ❤️
 
Back
Topp