Ønsket om nummer 2

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Camilla_91, 3 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Nok til at det vises godt når jeg gikk på do.. kom litt mer nå. Veldig friskt rød blod. Er 5+5 idag.. så sjangsen for sa er jo der enda..

2. Frk1991 Gift med forumet Snøkrystallene2021❄️

Ville ringt legen på mandag for å få tatt blodprøve med to dagers mellomrom for å sjekke stigning ❤

3. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Det går jo ann.. om det er for tidlig for ul.. vil bare få svar om det er noe der eller om det ikke gikk

4. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Hvordan går det i dag? :happy:

5. Frk1991 Gift med forumet Snøkrystallene2021❄️

Tenker på deg ❤

6. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Ikke blødd noe idag. Men har litt vondt. Løftet nok og sprang nok for mye på jobb. Jeg er sliten :( men ringer legen onsdag. Har ikke sjangs å komme unna på jobb imorgen. Siste dagen min og

7. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Takk♡

8. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Godt å høre at blødningen har gitt seg, har tenkt på deg i dag:Heartred blir godt for deg med en ferie før oppstart i ny jobb! Jeg kommer nok også til å fortsette sykemeldingen min på torsdag, (er 40%sykmeldt) er helt gåen etter jobb og får så vondt i magen :(

9. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Ja. Hatt noen magetak. Fordi jeg må løfte så mye :( så idag har jeg sagt fra meg området mitt siden det er siste dag. Hun som skal ta over får begynne nå. For jeg klarer eller orker ikke :/
    Så er det rett i ny hard jobb på nyåret [emoji14] tenker jeg burde kanskje ringe legen imorgen.. og høre om jeg kan få en sjekk for å stilne bekymringene mine siden jeg har vondt til tider og hatt blødninger

10. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Ring legen, kan umulig skade :happy: Håper du får en flott dag på jobb, jeg gleder meg til den er over ;)

11. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Var herlig når dagen var over! Måtte ta området mitt likevel idag. Og det var tungt :( og jeg er så kvalm. Men måtte bare holde ut.
    Ringer nok legen imorgen og hører om jeg kan få komme inn på en sjekk

12. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Smart! Forhåpentligvis blir du blitt beroliget av det :happy:

13. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Er kun 6+1 imorgen så vet ikke hva de eventuelt kan se engang [emoji14]

14. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

de kan i det minste måle stigning over et par dager og ta ul neste uke :D

15. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Ja det er jo mulig :) håper bare de tar meg på alvor over telefonen og ikke avføyer det lett

16. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

I tilfelle har dere rare leger, synes de må ta sånt på alvor o_O

17. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Desverre så er det jo ikke legene som tar telefonen. Men de i skranken. Har blitt nekta før med jentungen og komme inn.. de mente det umulig hørtes akutt ut. Endte opp på legevakta istedenfor. Så jeg har liksom ingen forhåpninger.

18. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Kjemperart, jeg har aldri blitt nektet! Dere har kanskje ikke så mange valgmuligheter på legekontor hos dere?

19. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Nei. Har bare ett. Ikke har jeg fastlege heller da hun er i barselspermisjon (vært det nærmere 2 år nå) så kommer bare til ulike hver gang

20. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Frustrerende!! :sour:

Del denne siden