Ønsket om nummer 2

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Camilla_91, 3 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Ja veldig :( så får se imorgen
    Hatt.magevondt idag.. tror det er etter jobb. Stress og løfting

2. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Jeg også, hadde til og med litt rosa utflod etter jobb :(

3. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Æsjda :/ blir du bekymra av sånt?"

4. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Veldig!! Men kan ikke gjøre så mye med det...:( tar det opp med legen på torsdag, at jeg får vondt og "blør" bittelitt etter jobb. Skal heldigvis ikke på jobb før mandag igjen, sykmeldt resten av uka pga betennelse i arm.

5. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Kanskje kroppens beskjed om å roe ned? Håper det kun er det.
    Jeg har heldigvis ikke blødd noe mer selv. Litt farge på utfloden var det igår. Men ikke mye. Men får trygle meg til en sjekk.

6. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Håper på forståelse hos lege og videreføring av sykemelding, eventuelt litt økning for jeg liker ikke at jeg får så vondt og at jeg nå "blør" litt :sorry: skal på ultralyd om 7 dager så håper alt er bra da!

7. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Krysser fingrene for deg :) du er vel en dag lengre enn meg?

8. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julibaluba 2017 Julikulene 2020

Takk :Heartred Skummelt med slike ting en ikke kan gjøre noe med! Jepp, er 6+1 :happy:

9. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Det er sant. :) vi får krysse fingrene og håpe på det beste

• Enig Enig x 1
  10. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Fikk meg legetime 10.20 idag. Spent hva de kan sjekke ettersom jeg kun 6+1 idag.

11. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Hun tok bare utvendig ultralyd på legetimen. Men mente jeg uansett var litt kort på vei til at å se hjertet.
    Men hun så et foster der høyt oppe i livmora. Så lille bønna selv :) fått time til ny ultralyd 5 januar :)

Del denne siden