Ønsket om nummer 2

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av Camilla_91, 3 Nov 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Måtte hjem fra jobben idag 2 timer før vakta var ferdig. Jeg er ødelagt og syk. Kjennes faktisk ut som enten ny infeksjon som sist eller influensa.

Og så skal jeg pp julebord imorgen med jobben jeg starter i 2 januar... yeeey. Bli frisk :(

2. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

10 dpo. Nest siste er morgentest.
    Aller nederste er nå nettopp.

8 dpo
    9 dpo morgen
    9 dpo kveld
    10 dpo morgen
    10 dpo ettermiddag

Hva tror dere?

Siste er tatt da det var gått ca 3 minutte
    Testa en strimmel med dyppe i vann. Den ble og forble blenda :p

• Liker Liker x 1
  3. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Du trenger ikke ta en teste- test ;) Jeg så den siste din og Du ER Gravid! :)) ❤ Gratulerer!

4. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Hvisker litt forsiktig takk ❤ men stoler ikke på det før jeg får sett gjennom en digital :p aldri testa så her tidlig før, og aldri testa over flere dager. Sist var det to tester fordi jeg hadde 2pk og var uke8 :p

Meeeen.... da er vel du og gravid? ;)

5. Moniq Forumet er livet Aprillykke 2016

Jeg sier gratulerer <3 Du er gravid ja! :D

6. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Oj... ehm takk?:p jeg tror jeg er litt i sjokk... vi starta prøvinga for knappe mnd siden. Vet vi bomma på el forrige mnd ettersom jeg testa denne mnd og den appen mi stemmer overhodet ikke ned når el er. :p så reelt pp1... og treff.. med el tester..

Forrige tok 3 år.. dermed enda skeptisk. Jeg skal tro dere når digital slår ut!:p

7. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Joda, jeg er gravid jeg også! Men jeg har litt lav stigning foreløpig så jeg tør ikke helt håpe på at det varer enda. :)

8. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Tør ikke heller håpe det holder hele veien :p må se digital først. Og økning videre. Skal du ta digital?

9. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Ja, jeg håper jeg får de i posten i morra :) Bestilte to, og tar nok den ene på søndag dersom testene øker på i styrke. Om ikke så lar jeg være. Jeg hadde en kjemisk graviditet for to pp siden, og da svidde jeg av hele tre (!!!) digitale :-O Skulle fulgt med en rådgiver i de pakningene der :p

10. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Vi har besluttet å kjøpe en 2 pk imorgen. Men skal virkelig prøve å spare den til mandag :p ikm blir vel tirsdag 29. Så reelt burde jeg vel ta da :p

• Liker Liker x 1
  11. Lille Lykke Forumet er livet Himmelbarn

Du får velge den pakken med rådgiver i :p Litt dyrere, men så sparer man reelt sett på det ved å ikke ta testen for tidlig :p :'-)

12. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Hahah skal holde utkikk etter den pakken på apoteket hahaha :p

13. Geletog Flørter med forumet

Så spennende! :)

14. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Ja :D så spennende er det. Er gravid :p

15. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

11 dpo. Kjøpte digital idag. To stykker. Planlagt å ta en mandag og en tirsdag da ikm er tirsdag. Men sprakk idag og tok den med en gang jeg kom hjem :p

Nederste er fra idag. På samme urin tok jeg digital.

Så da har jeg ført meg opp på terminforumet august 2017.

Håpet denne ganger er at jeg klarer å gå til termin, og faktisk får et augustbarn. LJ skulle vært augustjente,men kom prematur tidlig i juli. Denne gangen vil jeg gå til termin ❤

• Liker Liker x 1
  16. Moniq Forumet er livet Aprillykke 2016

Gratulerer så masse ❤️

17. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Tusen takk :) spennende tid fremover :)

18. Moniq Forumet er livet Aprillykke 2016

Ja er virkelig det :) Håper jeg kommer fort etter i slutten av august :D

19. Ruli Forumet er livet VIP Sensommerlykke 2017 * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Når er ikm for deg? :D

20. Moniq Forumet er livet Aprillykke 2016

Vet ikke enda ;p sluttet på pillene på tirsdag, så venter på el eller blødning. :) får el tester på mandag vil jeg tro så skal ta noen tester å se om det stiger eller synker. Men trur jeg har el nå i helga ut fra slim, men usikker :)

Del denne siden