Ønsket om nummer 2

Er det mye blod? Er mange som opplever blødninger, så håper dette bare et en uskyldig blødning. Sender deg en klem [emoji173]
Nok til at det vises godt når jeg gikk på do.. kom litt mer nå. Veldig friskt rød blod. Er 5+5 idag.. så sjangsen for sa er jo der enda..
 
Nok til at det vises godt når jeg gikk på do.. kom litt mer nå. Veldig friskt rød blod. Er 5+5 idag.. så sjangsen for sa er jo der enda..

Ville ringt legen på mandag for å få tatt blodprøve med to dagers mellomrom for å sjekke stigning ❤
 
Ville ringt legen på mandag for å få tatt blodprøve med to dagers mellomrom for å sjekke stigning [emoji173]
Det går jo ann.. om det er for tidlig for ul.. vil bare få svar om det er noe der eller om det ikke gikk
 
Tenker på deg ❤
 
Hvordan går det i dag? :happy:
Ikke blødd noe idag. Men har litt vondt. Løftet nok og sprang nok for mye på jobb. Jeg er sliten :( men ringer legen onsdag. Har ikke sjangs å komme unna på jobb imorgen. Siste dagen min og
 
Ikke blødd noe idag. Men har litt vondt. Løftet nok og sprang nok for mye på jobb. Jeg er sliten :( men ringer legen onsdag. Har ikke sjangs å komme unna på jobb imorgen. Siste dagen min og
Godt å høre at blødningen har gitt seg, har tenkt på deg i dag:Heartred blir godt for deg med en ferie før oppstart i ny jobb! Jeg kommer nok også til å fortsette sykemeldingen min på torsdag, (er 40%sykmeldt) er helt gåen etter jobb og får så vondt i magen :(
 
Godt å høre at blødningen har gitt seg, har tenkt på deg i dag[emoji813]red blir godt for deg med en ferie før oppstart i ny jobb! Jeg kommer nok også til å fortsette sykemeldingen min på torsdag, (er 40%sykmeldt) er helt gåen etter jobb og får så vondt i magen :(
Ja. Hatt noen magetak. Fordi jeg må løfte så mye :( så idag har jeg sagt fra meg området mitt siden det er siste dag. Hun som skal ta over får begynne nå. For jeg klarer eller orker ikke :/
Så er det rett i ny hard jobb på nyåret [emoji14] tenker jeg burde kanskje ringe legen imorgen.. og høre om jeg kan få en sjekk for å stilne bekymringene mine siden jeg har vondt til tider og hatt blødninger
 
Ja. Hatt noen magetak. Fordi jeg må løfte så mye :( så idag har jeg sagt fra meg området mitt siden det er siste dag. Hun som skal ta over får begynne nå. For jeg klarer eller orker ikke :/
Så er det rett i ny hard jobb på nyåret [emoji14] tenker jeg burde kanskje ringe legen imorgen.. og høre om jeg kan få en sjekk for å stilne bekymringene mine siden jeg har vondt til tider og hatt blødninger
Ring legen, kan umulig skade :happy: Håper du får en flott dag på jobb, jeg gleder meg til den er over ;)
 
Ring legen, kan umulig skade :happy: Håper du får en flott dag på jobb, jeg gleder meg til den er over ;)
Var herlig når dagen var over! Måtte ta området mitt likevel idag. Og det var tungt :( og jeg er så kvalm. Men måtte bare holde ut.
Ringer nok legen imorgen og hører om jeg kan få komme inn på en sjekk
 
Var herlig når dagen var over! Måtte ta området mitt likevel idag. Og det var tungt :( og jeg er så kvalm. Men måtte bare holde ut.
Ringer nok legen imorgen og hører om jeg kan få komme inn på en sjekk
Smart! Forhåpentligvis blir du blitt beroliget av det :happy:
 
I tilfelle har dere rare leger, synes de må ta sånt på alvor o_O
Desverre så er det jo ikke legene som tar telefonen. Men de i skranken. Har blitt nekta før med jentungen og komme inn.. de mente det umulig hørtes akutt ut. Endte opp på legevakta istedenfor. Så jeg har liksom ingen forhåpninger.
 
Desverre så er det jo ikke legene som tar telefonen. Men de i skranken. Har blitt nekta før med jentungen og komme inn.. de mente det umulig hørtes akutt ut. Endte opp på legevakta istedenfor. Så jeg har liksom ingen forhåpninger.
Kjemperart, jeg har aldri blitt nektet! Dere har kanskje ikke så mange valgmuligheter på legekontor hos dere?
 
Kjemperart, jeg har aldri blitt nektet! Dere har kanskje ikke så mange valgmuligheter på legekontor hos dere?
Nei. Har bare ett. Ikke har jeg fastlege heller da hun er i barselspermisjon (vært det nærmere 2 år nå) så kommer bare til ulike hver gang
 
Back
Topp