Ønsket om en minsteskatt <3

I dag var vi på 3D ultralyd, og kunne lett se at minstebror ligner på storebror i himmelen. Det var både fint og sårt. Det har blitt en del tårer i dag. De har akkurat samme nese og munn. :Heartblue :crybaby2
Morkaken ligger fremdeles over livmorhalsen, jeg er så redd for å oppleve blødninger. Må sjekke hver gang jeg er på do. Vi skal på kontroll av livmorhals og morkake om seks dager. Jeg håper morkaken flytter på seg sånn at jeg slipper keisersnitt.

Minstebror :Heartblue
Vis vedlegget 445561Vis vedlegget 445560

Her er storebror :Heartblue

Vis vedlegget 445562
Ååå så fine❤️
 
I dag var vi på 3D ultralyd, og kunne lett se at minstebror ligner på storebror i himmelen. Det var både fint og sårt. Det har blitt en del tårer i dag. De har akkurat samme nese og munn. :Heartblue :crybaby2
Morkaken ligger fremdeles over livmorhalsen, jeg er så redd for å oppleve blødninger. Må sjekke hver gang jeg er på do. Vi skal på kontroll av livmorhals og morkake om seks dager. Jeg håper morkaken flytter på seg sånn at jeg slipper keisersnitt.

Minstebror :Heartblue
Vis vedlegget 445561Vis vedlegget 445560

Her er storebror :Heartblue

Vis vedlegget 445562

Så fine bilder dere fikk! Og tenk at de har blitt skikkelig babyer nå :Heartblue
Syns og det ser ut som lillebror ligner på storebror i himmelen :shy::Heartblue
 
I dag var vi på 3D ultralyd, og kunne lett se at minstebror ligner på storebror i himmelen. Det var både fint og sårt. Det har blitt en del tårer i dag. De har akkurat samme nese og munn. :Heartblue :crybaby2
Morkaken ligger fremdeles over livmorhalsen, jeg er så redd for å oppleve blødninger. Må sjekke hver gang jeg er på do. Vi skal på kontroll av livmorhals og morkake om seks dager. Jeg håper morkaken flytter på seg sånn at jeg slipper keisersnitt.

Minstebror :Heartblue
Vis vedlegget 445561Vis vedlegget 445560

Her er storebror :Heartblue
Så fine bilder dere fikk ❤️

Krysser fingrene at du slipper keisersnitt.
 
IMG_7902.jpeg

Lille minstebror i går, 15+5. Ikke så godt bilde, da han ikke har tid til å ligge i ro, men det er et godt tegn!

Våknet opp til en blødning i går, ble selvfølgelig veldig redd. Legen fant ingenting galt og vet ikke hvorfor jeg blødde. Det føles ikke særlig betryggende at de ikke vet hvorfor det blør, og nå er jeg veldig redd for at morkaken holder på å løsne igjen.
Heldigvis har blødningen stoppet igjen nå. :Heartblue
 
Vis vedlegget 445947
Lille minstebror i går, 15+5. Ikke så godt bilde, da han ikke har tid til å ligge i ro, men det er et godt tegn!

Våknet opp til en blødning i går, ble selvfølgelig veldig redd. Legen fant ingenting galt og vet ikke hvorfor jeg blødde. Det føles ikke særlig betryggende at de ikke vet hvorfor det blør, og nå er jeg veldig redd for at morkaken holder på å løsne igjen.
Heldigvis har blødningen stoppet igjen nå. :Heartblue
Huff blødninger er lite gøy. Jeg hadde blødning ca rundt samme tid i mitt svangerskap som stoppet opp etter et par timer. Var mest sannsynlig litt blødning fra kanten av morkaken eller skjøre slimhinner/livmortapp. Vet ikke om det er noen trøst i at de blødningene jeg har opplevd har vært harmløse. Hos meg har jeg heller ikke fått et klart svar på årsak.

Håper du unngår flere episoder med blødning fremover. Det gir så unødvendig mye stress og bekymringer :( :Heartpink
 
I morgen er det «wave of light», skal tenne ekstra lys for lille gutten vår. Savner han så enormt mye, savner å holde den bittelille kroppen hans. Det er fortsatt så utrolig sårt, etter snart 8 måneder.
Han var så fin, helt perfekt, med sin lille, søte nese, små hender og føtter. Jeg skulle ønske jeg kunne vise ham frem til alle, jeg er så stolt av han, og jeg føler meg så heldig som fikk han. :Heartblue
 
Lille skatt. :Heartblue Selv om lyset ditt på hyllen alltid lyser, tente jeg et ekstra for deg i dag. For deg, og alle himmelvennene dine. Jeg håper du leker med gutten til @Gravid, fetteren din og mange andre, og at dere aldri er ensomme og redde. Du er så savnet, lille H :Heartblue:crybaby2
IMG_7949.jpeg
 
Lille skatt. :Heartblue Selv om lyset ditt på hyllen alltid lyser, tente jeg et ekstra for deg i dag. For deg, og alle himmelvennene dine. Jeg håper du leker med gutten til @Gravid, fetteren din og mange andre, og at dere aldri er ensomme og redde. Du er så savnet, lille H :Heartblue:crybaby2
Vis vedlegget 446156
Fineste lille :Heartblue heldig som har så fin familie som gir han uendelig med kjærlighet. Jeg er helt sikker på at de leker sammen i himmelen og har det så fint:Heartred
 
Back
Topp