Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

CD 28, 2 dpo?
Ok, nå tror jeg faktisk at jeg har hatt El, veldig sent, men tar det jeg får :hilarious:
Nå blir det spennende å se når evt TR dukker opp!
Hadde det ikke vært for dere, og Babydrøm2020 som tipset meg da jeg fikk en skygge på G-testen, hadde jeg aldri testet med El tester igjen denne syklusen! Nå krysser jeg fingrene og prøver å slappe av mens vi venter på testedag :Heartred
Legger ved siste test, tatt i dag tidlig.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200515_102012_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20200515_102012_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    21,5 KB · Visninger: 82
CD 28, 2 dpo?
Ok, nå tror jeg faktisk at jeg har hatt El, veldig sent, men tar det jeg får :hilarious:
Nå blir det spennende å se når evt TR dukker opp!
Hadde det ikke vært for dere, og Babydrøm2020 som tipset meg da jeg fikk en skygge på G-testen, hadde jeg aldri testet med El tester igjen denne syklusen! Nå krysser jeg fingrene og prøver å slappe av mens vi venter på testedag :Heartred
Legger ved siste test, tatt i dag tidlig.

Hvis dette resulterer i en jentebaby, står du fritt til å kalle henne opp etter meg. Hehe, Neida ☺️ hadde vært stas om det ble baby av dette ❤️
 
Så utrolig bra du endelig er trygt over i dpo land, skal bare se det er nå den sitter!:D
 
Takk for koselig kommentar :HeartredJa, denne syklusen har vært helt på jordet:shy: Nei, tror ikke det har vært to eggløsningen, siden de testene jeg tok forrige uke ikke ble helt positive.
Jeg prøver å tenke at vi har vært uheldige og at det skal gå bra neste gang :)
Veldig fint å prøve å være optimistisk :) :) Får håpe neste gang blir bra ja :)
 
CD 30, 4dpo ifølge El testene :p
Kjenner ingen tegn til TR, så det er jo på en måte fint, spent på hvor lang denne syklusen evt blir o_O

Uansett, gratulerer med dagen!!
Vi har vært på lunsj hos svigers, og nå koser vi oss med litt bobler hjemme :happy: Jeg drikker litt i dpo land innimellom, orker ikke være helt nazi o_O
Jeg har bakt red velvet cupcakes for anledningen :)
Håper alle har en fin nationaldag :happy:
 

Vedlegg

  • IMG_20200517_112150.jpg
    IMG_20200517_112150.jpg
    16,7 KB · Visninger: 69
CD 30, 4dpo ifølge El testene :p
Kjenner ingen tegn til TR, så det er jo på en måte fint, spent på hvor lang denne syklusen evt blir o_O

Uansett, gratulerer med dagen!!
Vi har vært på lunsj hos svigers, og nå koser vi oss med litt bobler hjemme :happy: Jeg drikker litt i dpo land innimellom, orker ikke være helt nazi o_O
Jeg har bakt red velvet cupcakes for anledningen :)
Håper alle har en fin nationaldag :happy:
Kan du sende en sånn kake hit :) :) ??? Så veeeeldig gode ut :) :)
 
CD 31, 5 dpo ifølge testene
I dag er jeg litt sånn blæ :rolleyes:
Har vært så trøtt og sliten i dag, sov 1,5 time på sofan etter jobb :bored: Har følt på litt murringer I kveld, men skal sies at jeg sliter litt med forstoppelse av alle ting, så kan jo være magen som krangler...
Har så liten tro på at det går denne pp'en... :dead: Er I det negative hjørnet i dag med andre ord...

Har hengt meg opp i alle kjendisene som blir gravide for tiden! Nettaviser og Insta kryry jo av dem :hilarious:
Tone damli
Ida Gran Jansen
P3 Ronny og Tuva
Katarina Flatland
Kjetil Jansrud(ja, dama hans da:p)
Tiril Sjåstad
Sikkert noen bloggere jeg har glemt :p

Jeg hater sånne annonseringer, selv om jeg ikke kjenner dem... Vet ikke, bare blir litt lei hver gang Dagbladet skriver om en ny kjendis som er gravid...
 
CD 31, 5 dpo ifølge testene
I dag er jeg litt sånn blæ :rolleyes:
Har vært så trøtt og sliten i dag, sov 1,5 time på sofan etter jobb :bored: Har følt på litt murringer I kveld, men skal sies at jeg sliter litt med forstoppelse av alle ting, så kan jo være magen som krangler...
Har så liten tro på at det går denne pp'en... :dead: Er I det negative hjørnet i dag med andre ord...

Har hengt meg opp i alle kjendisene som blir gravide for tiden! Nettaviser og Insta kryry jo av dem :hilarious:
Tone damli
Ida Gran Jansen
P3 Ronny og Tuva
Katarina Flatland
Kjetil Jansrud(ja, dama hans da:p)
Tiril Sjåstad
Sikkert noen bloggere jeg har glemt :p

Jeg hater sånne annonseringer, selv om jeg ikke kjenner dem... Vet ikke, bare blir litt lei hver gang Dagbladet skriver om en ny kjendis som er gravid...

Ahhh, enig! Husker det irriterte meg som mest nesten, andre som annonserte gravditet og enda mer kjendiser (av en eller annne grunn):rolleyes:
Håper set var gullegget som slapp nå! Blir spennende med testing etter hvert❤
 
CD 31, 5 dpo ifølge testene
I dag er jeg litt sånn blæ :rolleyes:
Har vært så trøtt og sliten i dag, sov 1,5 time på sofan etter jobb :bored: Har følt på litt murringer I kveld, men skal sies at jeg sliter litt med forstoppelse av alle ting, så kan jo være magen som krangler...
Har så liten tro på at det går denne pp'en... :dead: Er I det negative hjørnet i dag med andre ord...

Har hengt meg opp i alle kjendisene som blir gravide for tiden! Nettaviser og Insta kryry jo av dem :hilarious:
Tone damli
Ida Gran Jansen
P3 Ronny og Tuva
Katarina Flatland
Kjetil Jansrud(ja, dama hans da:p)
Tiril Sjåstad
Sikkert noen bloggere jeg har glemt :p

Jeg hater sånne annonseringer, selv om jeg ikke kjenner dem... Vet ikke, bare blir litt lei hver gang Dagbladet skriver om en ny kjendis som er gravid...

Jeg har slitt med treg mage og forstoppelse omtrent siden positiv test. Får håpe det er et godt tegn ☺️ Når ryker første test?
 
Ahhh, enig! Husker det irriterte meg som mest nesten, andre som annonserte gravditet og enda mer kjendiser (av en eller annne grunn):rolleyes:
Håper set var gullegget som slapp nå! Blir spennende med testing etter hvert❤
Altså, jeg blir så irritert av å lese om det :hilarious:
Ja, vi får håpe det var DET egget som ligger og godgjør seg nå :Heartred
 
Jeg har slitt med treg mage og forstoppelse omtrent siden positiv test. Får håpe det er et godt tegn ☺️ Når ryker første test?
Håper, håper :shy:
Tenkte å prøve å vente til lørdag, er 10dpo da. Vi skal ut og spise på en god restaurant, så kunne tenkt meg vin egentlig :rolleyes: Men drikker gladelig eplemost hvis jeg får positiv test :D
 
Back
Topp