Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Likte dette svaret, jeg syns også den ser sterkere ut :rolleyes: Satser på enda sterkere i morgen :happy:
Med en sånn stigning ville jeg tatt en i kveld også:Dmen det er pga. jeg ofte har kort topp, så dette vet jo best selv ut ifra din kropp :Heartred Masse lykke til! Eggløsning er nå hvertfall rett rundt hjørnet! :happy093
 
Med en sånn stigning ville jeg tatt en i kveld også:Dmen det er pga. jeg ofte har kort topp, så dette vet jo best selv ut ifra din kropp :Heartred Masse lykke til! Eggløsning er nå hvertfall rett rundt hjørnet! :happy093
Ja, jeg tror egentlig jeg må ta en i kvekd også, jeg har ganske brå stigning selv :)
Også blir det vel en liten runde med aksjer i kveld tenker jeg ;)
 
CD 19
Tja.. :hilarious: Aner ikke om jeg er i dpo land :p Disse forbaska EL testene blir jo aldri positive, av en eller annen grunn. Men ut ifra stikkinger og el slim, vil jeg anta at El er nå eller akkurat har vært. Vi får bare ta en ekstra runde sånn i tilfelle o_O

Nå blir det ikke EL tester på en stund, de fører med seg mere stress enn nytte kjenner jeg. Mistenker at min LH topp er veldig kort, og derfor sliter jeg med å få positiv test. Vet jo at jeg har EL.

Legger ved bilde av testen i dag tidlig, den sterkeste jeg har fått til nå
 

Vedlegg

  • IMG_20200506_060538.jpg
    IMG_20200506_060538.jpg
    12,4 KB · Visninger: 62
CD 20
Trooor EL har vært nå. Jeg blir litt forvirret når jeg ikke får helt positive tester..
Begynner å tenke at jeg ikke har el, selv om jeg vet at jeg har det.. Huff, disse tankene :shy:

Uansett, dagens test var betydelig svakere enn de har vært hele uka, så må jo ha skjedd noe nedi der:hilarious:
Kom tilfeldigvis over tilbud på ananas i dag, så kjøpte det. Passet jo veldig fint med dpo dagene :hilarious: Mannen bare rister på hodet :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_20200507_213647.jpg
    IMG_20200507_213647.jpg
    9,5 KB · Visninger: 54
Så frustrende og ikke vite!:inpain:
Håper allikevel det ender opp med en super postiv g-test om 1-2 uker, da spiller de dumme el testene igjen rolle :smug: heier og krysser fingrene som bare det!!:happy093:gen014
 
CD 24, dpo ukjent
Jeg var veeeldig i tvil om jeg skulle dele dette her, det er en viss sjanse for at dere tror det har klikket for meg :hilarious:

Saken er, at jeg fikk det plutselig for meg at jeg skulle ta en test i dag tidlig. Hadde relativt lave forventninger skal sies. Som vanlig så studerer jeg testen nøøøye:hilarious:

Og, hmmm... Er det en svaaaak strek jeg ser? Den er så svak at jeg får den ikke med på bilde, og slik redigering har jeg ikke peiling på :p Hvis man ser i kanten, kan man se at den har tatt til seg litt farge der

Dette er en Babyplan tidligtest, og de har jeg ikke brukt så mye(pleier å bruke vanlig babyplan), så jeg kjenner de ikke like godt. Kan være skygge, men det har jeg aldri fått før.

Aner ikke når EL var, så dette er en bingo PP:rolleyes:
Men ja, her er den i alle fall o_O:hilarious:

(ser jo også nå at kvaliteten her inne er elendig, selv om jeg har perfeksjonert bildet:facepalm:)
 

Vedlegg

  • IMG_20200511_101440.jpg
    IMG_20200511_101440.jpg
    14,2 KB · Visninger: 94
CD 24, dpo ukjent
Jeg var veeeldig i tvil om jeg skulle dele dette her, det er en viss sjanse for at dere tror det har klikket for meg :hilarious:

Saken er, at jeg fikk det plutselig for meg at jeg skulle ta en test i dag tidlig. Hadde relativt lave forventninger skal sies. Som vanlig så studerer jeg testen nøøøye:hilarious:

Og, hmmm... Er det en svaaaak strek jeg ser? Den er så svak at jeg får den ikke med på bilde, og slik redigering har jeg ikke peiling på :p Hvis man ser i kanten, kan man se at den har tatt til seg litt farge der

Dette er en Babyplan tidligtest, og de har jeg ikke brukt så mye(pleier å bruke vanlig babyplan), så jeg kjenner de ikke like godt. Kan være skygge, men det har jeg aldri fått før.

Aner ikke når EL var, så dette er en bingo PP:rolleyes:
Men ja, her er den i alle fall o_O:hilarious:

(ser jo også nå at kvaliteten her inne er elendig, selv om jeg har perfeksjonert bildet:facepalm:)

Så spennende. Har du tatt en el-test for å sjekke? Har lest at noen også får antydning til positiv test rundt eggløsning. Bare greit å legge inn litt aksjer i tilfelle det er eggløsning. Ellers har jeg aldri fått falsk positiv med babyplan, og liker de testene godt ☺️❤️ krysser fingrene for deg og håper på tidlig babystrek!
 
Så spennende. Har du tatt en el-test for å sjekke? Har lest at noen også får antydning til positiv test rundt eggløsning. Bare greit å legge inn litt aksjer i tilfelle det er eggløsning. Ellers har jeg aldri fått falsk positiv med babyplan, og liker de testene godt ☺️❤️ krysser fingrene for deg og håper på tidlig babystrek!
Nei, det har jeg faktisk ikke hørt om at kan være tilfelle o_OHar bare en El test igjen, kanskje jeg skal ta den i kveld da.. Ellers får vi bare legge inn litt aksjer just in case :joyful:
Det er jo egentlig tullete å teste før man mistenker noe utgangspunktet, og dette er grunnen :hilarious: Skal prøve å ikke teste på lien dager :)
Håper alt er bra med deg og lille :Heartred
 
H
CD 24, dpo ukjent
Jeg var veeeldig i tvil om jeg skulle dele dette her, det er en viss sjanse for at dere tror det har klikket for meg :hilarious:

Saken er, at jeg fikk det plutselig for meg at jeg skulle ta en test i dag tidlig. Hadde relativt lave forventninger skal sies. Som vanlig så studerer jeg testen nøøøye:hilarious:

Og, hmmm... Er det en svaaaak strek jeg ser? Den er så svak at jeg får den ikke med på bilde, og slik redigering har jeg ikke peiling på :p Hvis man ser i kanten, kan man se at den har tatt til seg litt farge der

Dette er en Babyplan tidligtest, og de har jeg ikke brukt så mye(pleier å bruke vanlig babyplan), så jeg kjenner de ikke like godt. Kan være skygge, men det har jeg aldri fått før.

Aner ikke når EL var, så dette er en bingo PP:rolleyes:
Men ja, her er den i alle fall o_O:hilarious:

(ser jo også nå at kvaliteten her inne er elendig, selv om jeg har perfeksjonert bildet:facepalm:)
Herregud så spennende!!!!!:excited001
Gleder meg sykt til fortsettelsen! Nåååå må det gå!!!:smiley-bounce022
 
H

Herregud så spennende!!!!!:excited001
Gleder meg sykt til fortsettelsen! Nåååå må det gå!!!:smiley-bounce022
Har sett på den testen sikkert 40 ganger :hilarious: Jeg syns jo egentlig det er rart hvis dette er på ekte, så prøver å ikke tenke så mye :shy:
Men, hadde vært greit for meg hvis det var spire på gang:hilarious:
 
Har sett på den testen sikkert 40 ganger :hilarious: Jeg syns jo egentlig det er rart hvis dette er på ekte, så prøver å ikke tenke så mye :shy:
Men, hadde vært greit for meg hvis det var spire på gang:hilarious:
Håper håper håper det er ekte!!!:smiley-bounce022:happy093
 
CD 26
Tok en El test i dag, etter tips fra Babydrøm...
Altså, wtf?! På CD 26??? får jo tidenes lengste syklus hvis EL kommer nå... Blir så forvirra, har ikke kroppen klart å slippe egget før? Blir lutealfsen lang nok?
Har ikke hat sex siden fredag, så det stresser meg I alle fall :nailbiting: Tom for tester er jeg også :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_20200512_084837.jpg
    IMG_20200512_084837.jpg
    8,2 KB · Visninger: 67
CD 26
Tok en El test i dag, etter tips fra Babydrøm...
Altså, wtf?! På CD 26??? får jo tidenes lengste syklus hvis EL kommer nå... Blir så forvirra, har ikke kroppen klart å slippe egget før? Blir lutealfsen lang nok?
Har ikke hat sex siden fredag, så det stresser meg I alle fall :nailbiting: Tom for tester er jeg også :hilarious:
Er du tom for g-tester!? Har dette skjedd før!? :wideyed:
 
Er du tom for g-tester!? Har dette skjedd før!? :wideyed:
Nei, Tom for EL tester :rolleyes: Men skjønner ikke, for har aldri EL så sent... Tok en g-test også, den var ganske blenda... Men kom på at noen får sterkere El test på TR, så lurer på om det er det som er greia da...
 
Nei, Tom for EL tester :rolleyes: Men skjønner ikke, for har aldri EL så sent... Tok en g-test også, den var ganske blenda... Men kom på at noen får sterkere El test på TR, så lurer på om det er det som er greia da...
Så merkelig!! :wideyed:
 
Ser at den lengste syklusen jeg har hatt det siste året er på 35 dager...trir vel mer på teorien om TR enn EL nå...
Skal heldigvis på Letrozol neste pp, så da får jeg konstatert El med ul :)
Blir godt med oppfølging, det hjalp alltid for mitt hode :Heartbigred
 
Back
Topp