Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Nei, Tom for EL tester :rolleyes: Men skjønner ikke, for har aldri EL så sent... Tok en g-test også, den var ganske blenda... Men kom på at noen får sterkere El test på TR, så lurer på om det er det som er greia da...

Ville lagt inn aksjer hvis dere orker i tilfelle. Hvis jeg husker riktig så fant du vel aldri EL med tester denne måneden?
 
Ville lagt inn aksjer hvis dere orker i tilfelle. Hvis jeg husker riktig så fant du vel aldri EL med tester denne måneden?
Ja, vi må vel det I tilfelle...
Det stemmer at jeg aldri fikk helt positive tester, men hadde El slim og puppene har blitt ømme slik de pleier etter EL, er derfor jeg er så forvirra :hilarious: Blir jo spennende å se hvor lang denne syklusen blir :p
 
Ja, vi må vel det I tilfelle...
Det stemmer at jeg aldri fikk helt positive tester, men hadde El slim og puppene har blitt ømme slik de pleier etter EL, er derfor jeg er så forvirra :hilarious: Blir jo spennende å se hvor lang denne syklusen blir :p

Satser på at lutealfasen ikke blir for kort. Gynekologen min sa at så lenge man ikke har hatt flere LH-topper, så skal ikke eggløsningen bli noe dårligere av å komme sent. Jeg hadde eggløsning CD22 på den spiren jeg har i magen nå ❤️
 
Satser på at lutealfasen ikke blir for kort. Gynekologen min sa at så lenge man ikke har hatt flere LH-topper, så skal ikke eggløsningen bli noe dårligere av å komme sent. Jeg hadde eggløsning CD22 på den spiren jeg har i magen nå ❤️
Håper ikke det, den er alltid 14 dager når jeg går på Letrozol...
Mistenker at det er noe krøll med kroppen min, og at det er derfor det aldri klaffero_O Men kan jo alltid håpe at dette er "the one " :Heartred

Måtte sende mld til mannen :hilarious: Må få han til å kjøpe El tester, han kommer til å daue :hilarious::hilarious:
 
Sjekk ut kveldens test :eek:
Er en make sure, den andre var Babyplan.
Var heldigvis ikke vanskelig å få med mannen på en runde :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_20200512_205341.jpg
    IMG_20200512_205341.jpg
    14,3 KB · Visninger: 87
Veldig forvirrende, dette! Jeg har et teit håp om at du allerede er gravid - men ellers er det jo topp med en ny sjanse for aksjelegging og babylaging denne måneden :Heartred
 
CD 26
Dagens test og testen fra i går kveld. Jeg føler ingen tegn til EL på kroppen, så ser ugler i mosen, men får bare vente og se :rolleyes:
 

Vedlegg

  • IMG_20200513_060208.jpg
    IMG_20200513_060208.jpg
    16,8 KB · Visninger: 67
Ettermiddags testen ble tatt på 2,5 times urin, skulle ut en tur, så måtte tisse først :p Jeg vet ikke helt hva jeg tror, blir spennende I morgen tidlig :)

Hva tror det? En runde med aksjer i kveld også? :)
 

Vedlegg

  • IMG_20200513_174842.jpg
    IMG_20200513_174842.jpg
    13,9 KB · Visninger: 70
Last edited:
CD 27, 1dpo?
Kan ikke skjønne hvor lang denne pp'en skal bli hvis El virkelig var i går:bag:
Tror ikke jeg tar flere EL tester nå, får bare vente og se hva som skjer, kjennes i alle fall ikke ut som om TR er på vei enda..

Nederste test er fra i dag, så de er ikke positive lengre
 

Vedlegg

  • IMG_20200514_080154.jpg
    IMG_20200514_080154.jpg
    15,5 KB · Visninger: 66
Her er Premom sin mening :p:rolleyes:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200514_081531_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    Screenshot_20200514_081531_premom.eh.com.ehpremomapp.jpg
    19,8 KB · Visninger: 70
Kan jo se ut som du hadde EL i går eller i dag da :)

Noen har kort LH-topp :) Neste gang ville jeg prøvd å teste en tur på ettermiddagen også :)
Jeg testet på ettermiddagen i går og dagen før, det står bilde i et innlegg lengere opp :happy: Er bare litt merkelig å ha El så sent, jeg pleier aldri det :rolleyes:
 
Ser ut som du har hatt en forvirrende syklus denne måneden, kan det være du har hatt 2 eggløsninger ?
Sender mange klemmer og håper på at du også får en spire snart :) :)
Trist og lese at du har opplevd og miste :( Prøv å tenk på at de fleste svangerskap går bra :)
 
Ser ut som du har hatt en forvirrende syklus denne måneden, kan det være du har hatt 2 eggløsninger ?
Sender mange klemmer og håper på at du også får en spire snart :) :)
Trist og lese at du har opplevd og miste :( Prøv å tenk på at de fleste svangerskap går bra :)
Takk for koselig kommentar :HeartredJa, denne syklusen har vært helt på jordet:shy: Nei, tror ikke det har vært to eggløsningen, siden de testene jeg tok forrige uke ikke ble helt positive.
Jeg prøver å tenke at vi har vært uheldige og at det skal gå bra neste gang :)
 
Back
Topp