Ønsket om en liten hjerteknuser til <3

Så definitivt noe på første bilde
46EB160B-C8FB-49D2-9DDB-163580EF633A.jpeg


Spennende! :D
 
12dpo
Altså... Det er "noe" der, men vet ikke om det er mulig å se noe på bilde..sikkert bare skygge:oops: Forrige gang fikk jeg svak strek 14dpo, så har litt håp må jeg innrømme. Mest fordi jeg ikke har murringer enda, det har jeg alltid noen dager før TR :rolleyes:

Hvis noen har tips til å få bedre bilder, tar jeg det imot med takk :p
 

Vedlegg

  • IMG_20200525_094541.jpg
    IMG_20200525_094541.jpg
    20,7 KB · Visninger: 108
  • IMG_20200525_094444.jpg
    IMG_20200525_094444.jpg
    19,3 KB · Visninger: 104
CD 39,13dpo
Med fare for at dere tror jeg har blitt gal :hilarious: Men dagens tester viser svake streker.. De var ikke lett å få med på bilde..
Hadde det ikke vært for at jeg ikke har noen symptomer på TR hadde jeg ikke lagt så mye i det, men jeg har ingen murringer, ingen kvisero_O

I går tidlig var det kommet en flekk lys rosa blod, og jeg gikk hele dagen og ventet meg TR, men det er ingen tegn til henne...

Sist jeg ble gravid hadde jeg svak strek 14dpo, vanlig strek 16 dpo og digital slo ut 16 dpo, så jeg har faktisk trua helt til TR dukker opp denne gangen jeg altså :shy:
 

Vedlegg

  • IMG_20200526_091012.jpg
    IMG_20200526_091012.jpg
    22 KB · Visninger: 104
  • IMG_20200526_090915.jpg
    IMG_20200526_090915.jpg
    25,8 KB · Visninger: 110
  • aviary-image-1590413422068.jpeg
    aviary-image-1590413422068.jpeg
    9,4 KB · Visninger: 101
CD 39,13dpo
Med fare for at dere tror jeg har blitt gal :hilarious: Men dagens tester viser svake streker.. De var ikke lett å få med på bilde..
Hadde det ikke vært for at jeg ikke har noen symptomer på TR hadde jeg ikke lagt så mye i det, men jeg har ingen murringer, ingen kvisero_O

I går tidlig var det kommet en flekk lys rosa blod, og jeg gikk hele dagen og ventet meg TR, men det er ingen tegn til henne...

Sist jeg ble gravid hadde jeg svak strek 14dpo, vanlig strek 16 dpo og digital slo ut 16 dpo, så jeg har faktisk trua helt til TR dukker opp denne gangen jeg altså :shy:
Spennende!!! :D
 
CD 40:wideyed:14dpo
Ikke noe mer en den forbaska streken på testene... Syns de er vel synlige for å være skygger, men må vel bare slå meg til ro med det...den jeg tok i går kveld så jeg godt, men ikke så godt at det var uten tvil, liksom..
Venter og venter på TR, nå kan hun like gjerne dukke opp... Tenk å bli så rundlurt av egen kropp :oops:
Det ligger an til henvisning til IVF etter en PP med Letrozol, og det føles både litt godt og litt skummelt.. Regner med at det er ganske lang ventetid nå, og det syns jeg egentlig er helt greit, må liksom rekke å forberede meg litt mentalt kjenner jeg :oops:

Ferie neste uke, det skal bli deilig det :joyful:
 
CD 40:wideyed:14dpo
Ikke noe mer en den forbaska streken på testene... Syns de er vel synlige for å være skygger, men må vel bare slå meg til ro med det...den jeg tok i går kveld så jeg godt, men ikke så godt at det var uten tvil, liksom..
Venter og venter på TR, nå kan hun like gjerne dukke opp... Tenk å bli så rundlurt av egen kropp :oops:
Det ligger an til henvisning til IVF etter en PP med Letrozol, og det føles både litt godt og litt skummelt.. Regner med at det er ganske lang ventetid nå, og det syns jeg egentlig er helt greit, må liksom rekke å forberede meg litt mentalt kjenner jeg :oops:

Ferie neste uke, det skal bli deilig det :joyful:
Åååh dumme tester!!:(:Heartbigred
 
Jeg har også lest gjennom hele dagboken din, og håper også for dere!! Håper at en spire sitter snart, og at den klamrer seg fast til termin ♥️ Så utrolig kjedelig å få skyggestreker på testene :yuck:
 
Ååå, tusen takk søte deg :Heartred tenk at du har lest gjennom hele dagboken :eek::shy:

Det er ikke alle dagbøker jeg orker å lese «fra perm til perm» altså, men synes du skriver så fint og det er så lett å føle hvordan du har det❤️ Selv om det på en måte blir feil å si, for man vet garantert ikke hvordan det er uten at man står i det selv.
 
Jeg har også lest gjennom hele dagboken din, og håper også for dere!! Håper at en spire sitter snart, og at den klamrer seg fast til termin ♥️ Så utrolig kjedelig å få skyggestreker på testene :yuck:
Herlighet, tenk at dere orket å lese alt i dagboken min :hilarious: Er veldig koselelig med en liten heiagjeng her inne :Heartred takk, det håper jeg og! Nå venter jeg bare på at TR skal melde sin ankomst :meh:
 
Back
Topp