Ønsket om å elske ♡

PP5 - CD14
Isj. 14 dager siden jeg hadde en SA. Lykken var kortvarig. Men! Idag har jeg EL-slim! Riktignok litt "farget" slim. Trodde ikke jeg kom til å ha EL av meg selv denne syklusen... Får håpe det blir lagt noen aksjer idag.. tvitvi
 
2dpo idag.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181004-061811_Fitbit.jpg
    Screenshot_20181004-061811_Fitbit.jpg
    650,1 KB · Visninger: 63
PP5 - CD14
Isj. 14 dager siden jeg hadde en SA. Lykken var kortvarig. Men! Idag har jeg EL-slim! Riktignok litt "farget" slim. Trodde ikke jeg kom til å ha EL av meg selv denne syklusen... Får håpe det blir lagt noen aksjer idag.. tvitvi
Så trist at det ikke gikk veien!
Godt at el er på plass - krysser fingrene for en fulltreffer som sitter hele veien :Heartred
 
PP6 - CD 18
Hipp hurra! Velger å tro jeg har EL enten i dag eller i morgen. Håper det går bra denne gangen - jeg har tenkt jeg skal bruke både babyklister og wild yam denne PP'n.
Nipplene mine har allerede begynt å bli litt ømme, så jeg har ett stort håp.. [emoji120]
0ebafb0d74ada07877cbe4aec016fe89.jpg
 
PP6 - CD19 - 1DPO

Regner meg til å være 1dpo idag, venter bare på det evige krysset ifra FF. Jeg har fått små ømme nipler, og jeg sliter litt med halsbrann idag. På tide å finne frem Gavicon(?)!
Ellers har jeg også starta med babyklister og Wild Yam. Håper nå at det blir positiv test om 10-11 dagers tid, og at det resulterer i terminspire.. Krysser fingra!
 
PP6 - CD 20 - 2DPO

Oi du verden... tiden kunne ikke gått saktere faktisk... ingen spesielle symptomer idag. Litt ømme nipler, og litt murringer i livmora her jeg ligger nå. Jeg reiste meg litt fort ifra sofaen tidligere idag, og kjente en "lynende" og "skarp" strekk i livmora.. Det blir veldig spennende å se fremover....
Slenger med ett lite bilde over morgendosen min idag:)
 

Vedlegg

  • 20181120_110209.jpg
    20181120_110209.jpg
    569,6 KB · Visninger: 71
PP6 - CD21 - 3DPO

Symptomer for dagen:
- ømme nipler, mest venstre
- litt murringer i livmor
- ømhet i korsryggen
- halsbrann/ "gulping" av kaffe
- vært oppe ca 03 de to siste nettene for å tisse

Neida, så det! Idag har jeg hatt fri, men alikevell vært borte i hele dag. Vært med ei lita snuppe på 4- ukerskontroll, og kost meg med å trille barnevogn store deler av dagen idag! Jeg har definitivt funnet meg drømmevogna mi - Emmaljunga Edge Duo, for en drøm å trille med justerbare hjul! Jeg har også vært å tatt blodprøve for å forsikre meg om at EL har vært, så denne blir spennende å høre om. Jeg og mannen har også vært borte på middag idag, og jeg kjenner på den at jeg ikke kan drikke noe særlig kaffe sent.. Ligger å nærmest "gulper" litt kaffe, ingen deilig følelse.. Satser på at natten blir fin læll!
 
PP6 - CD22 - 4/5DPO
Denne dagen... den trenger vi faktisk ikke å ta en reprise av, iallefall ikke om det blir en spire til slutt!
Våknet litt før 05, og kjente at jeg var så uutholdelig kvalm, nesten på grensa til at jeg skulle tro jeg måtte kaste opp. Jeg lå å vridde og vrei meg til 06.30, før jeg sto opp og kasta i meg noe mat.. kommer på jobb, for å så finne ut at jeg er alene og at alt ansvar for alle gjøremål, samt alt stellet havna på meg idag. På en måte greit, for da kan jeg gjøre det i mitt tempo, og slippe spørsmål om jeg er dårlig, feks.. Veldig sliten etter jobb idag! I kveld har jeg vært med mannen og sett på at han har fått fagbrev idag - veldig koselig.

For å oppsummere symptomene:
- kvalme
- halsbrann
- ømme nipler
- litt løs i magen
- murringer i livmor
- litt øm i korsrygg

Slenger også med ett bilde av grafen så langt. Jeg og FF er litt uenig om DPO men.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181122-225341_FF Mobile.jpg
    Screenshot_20181122-225341_FF Mobile.jpg
    776,1 KB · Visninger: 54
PP6 - CD23 - 5/6 DPO

Dagens symptomer
- Litt mindre ømme pupper idag
- Økende kvalme og halsbrann utover dagen
- Noe murringer
- En del kremete utflod

Idag har jeg friii! Dagen har jeg brukt på å kose ett tantebarn på 6 uker, og vært borte på kaffebesøk i ett par timer. Jeg håper tempen øker i morgen tidlig...
 
PP6 - CD25 - 7/8DPO

Altså... Jeg er så overbevist om at det ikke vil klaffe denne runden her. Jeg har det bare så på følelsen - og det er så vondt. I går hadde jeg så humørsvingninger, og jeg ble sååå fort sint, for ingenting! Aldri opplevd så mye humørsvingninger før. Både bikkja og kattene er så klengete for tiden, de er alltid i nærheten. Idag kjenner jeg at jeg gruer meg litt til å gå på jobb, da jeg fryser så lett idag, og jeg kjenner at jeg er litt sliten av tankekjøret.. Dagene fremover blir spennende...
 
Oh yes, endelig i seng! Kjenner at jeg har litt vondt i korsryggen ikveld, dette kan nok være av at jeg bar dobbeltsenga alene ut i garasjen igår.. hehe. Er man sta og egen, så får en bare ta konsekvensen av det. :)
Jeg har blitt så tett i nesa, men lukter allikevel veldig godt hva brukerne mine har laget seg til middag idag.. Niplene har blitt noe mer følsomme, og jeg kjenner jeg har litt vondt i sidepuppen, mot armhula?? Aldri opplevd. Kroppen er en rar ting...
 
9dpo tester... vet ikke om jeg ser??
 

Vedlegg

  • 20181126_064130.jpg
    20181126_064130.jpg
    988,7 KB · Visninger: 71
  • Screenshot_20181126-065144_Gallery.jpg
    Screenshot_20181126-065144_Gallery.jpg
    279,5 KB · Visninger: 82
  • Screenshot_20181126-065150_Gallery.jpg
    Screenshot_20181126-065150_Gallery.jpg
    236,9 KB · Visninger: 77
Prøver du fortsatt med letrozol?:) Håper streken blir sterkere etterhvert. Jeg har akkurat hatt min andre runde med dobbel dose letrozol. Fått eggløsning begge gangene, men har likevel ikke klaffet :dead:
 
Prøver du fortsatt med letrozol?:) Håper streken blir sterkere etterhvert. Jeg har akkurat hatt min andre runde med dobbel dose letrozol. Fått eggløsning begge gangene, men har likevel ikke klaffet :dead:
Ja, prøver fortsatt med letrozol ja:) Denne gangen bruker jeg også wild yam og babyklister. :)
 
Back
Topp