Ønsket om å elske ♡

Solstrål1

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Har bestemt meg for å starte en dagbok, da jeg trenger å lufte litt tanker.

Jeg er ei jente på 22 år, som er ilag med min livs kjærlighet på 28. Vi er nå enige om å få barn, da dette er noe vi begge har drømt om lenge. Vi har begge faste jobber, og eget hus.

Jeg er nå inne i PP2, og i denne PP skal vi bruke fertilitetsmonitor og EL-tester..
Jeg skal bruke Provera i denne siste syklusen, har da fullført 3 sykluser med Provera, grunnet manglende mens.

PP2 - vær snill!
 
CD 6
Første dag med monitor og sykmelding. Monitoren viste som forventet lav. Jeg var uheldig og kjørte på ett rådyr her om dagen, og sliter litt med korsryggen etter dette. Siden jobben min er veldig uforutsigbar og tung ble beslutningen sykmelding ut helgen.. håper dagene fremover går fort!
 
CD 8
I dag viste det høy på monitor... overrasket over at det gikk så fort.. spent på å se om jeg får maksimal denne syklusen.. Jeg begynner også å teste med EL-strimler fra i morgen tenker jeg.[emoji85]
 
har EL vært?:)
Jeg har høyst sannsynligvis ikke hatt EL denne PP.. Monitoren har kun vist høy, og jeg er idag på CD 26. Negative g-tester også..
Men, jeg var til Volvat for en sjekk igår, da jeg er misfornøyd med den informasjonen jeg fikk fra sykehuset.. og der fikk jeg letrozol, som jeg skal begynne med fra neste PP. Jeg blir fulgt opp med blodprøver på CD3 og CD22, og UL CD12, for å se om det er ett gullegg som vil ned [emoji4] [emoji120]
 
Last edited:
Jeg har høyst sannsynligvis ikke hatt EL denne PP.. Monitoren har kun vist høy, og jeg er idag på CD 26. Negative g-tester også..
Men, jeg var til Volvat for en sjekk igår, da jeg er misfornøyd med den informasjonen jeg fikk fra sykehuset.. og der fikk jeg letrozol, som jeg skal begynne med fra neste PP. Jeg blir fulgt opp med blodprøver på CD3 og CD22, og UL CD12, for å se om det er ett gullegg som vil ned [emoji4] [emoji120]

lykke til!<3
 
PP3 - CD21

Hvor skal jeg begynne...
På CD12 var jeg til UL. Der fikk jeg beskjed om at jeg har PCOS, og at AMH verdien min var høy (104!!). Under UL finner hun mange små folikkeler, ingen spesielt større.. FSH nivået lå på 7,7 - den var normal.. fikk beskjed om å komme tilbake for ny UL CD17 - heller ingen EL i sikte.. vært å tatt nye blodprøver i dag, for å se på østrodial og progesteron..
Vi skal prøve dobbel letrozol kur fra neste PP, jeg håper dette gjør susen..

Gyn har allerede tatt opp at vi mulig må igjennom prøverør, siden AMH-nivået er så høyt.. håper vi slipper. Jeg har lest meg grønn, og syns det igrunn er jævlig kjipt.. jeg har lagt fra meg både monitor, tester og termometer resten av denne PP'en. Jeg og gyn skal ringes i slutten av neste uke, om tanta ikke viser seg..
 
Søndag/Mandag kl. 00.00 - CD 41
Idag er siste proveratablett inntatt. Nå håper jeg mensen kommer snart, slik at jeg får begynt på den etterlengte letrozolkuren. Håper spiren sitter i PP4
 
Har TR kommet? Skjønte ikke helt om den hadde det eller ikke.
 
Back
Topp