Ønsket om å elske ♡

Du får nok 1-2 på cb digital nå❤️ Mine var svakere da jeg fikk det❤️
 

Vedlegg

  • 01FC4AF3-F80D-46F0-B08E-987DCA356C95.jpeg
    01FC4AF3-F80D-46F0-B08E-987DCA356C95.jpeg
    167 KB · Visninger: 78
14DPO. Jeg har bestemt meg for å ikke teste noe mer frem til neste uke, en gang.. blir så stressa av at jeg syns det er lite stigning på testene.. det går sikkert ikke denne runden her vettu...
 

Vedlegg

  • Screenshot_20181201-100653_Gallery.jpg
    Screenshot_20181201-100653_Gallery.jpg
    238,4 KB · Visninger: 86
  • Screenshot_20181201-100703_Gallery.jpg
    Screenshot_20181201-100703_Gallery.jpg
    641,1 KB · Visninger: 83
  • Screenshot_20181201-100706_Gallery.jpg
    Screenshot_20181201-100706_Gallery.jpg
    766,4 KB · Visninger: 132
  • Screenshot_20181201-100709_Gallery.jpg
    Screenshot_20181201-100709_Gallery.jpg
    221,5 KB · Visninger: 92
Fader. Jeg er møkklei. Lei av å ikke få tydeligere streker, og jeg er ganske så sikker på at det ikke går denne gangen her. Kjenner jeg går på do med klump i halsen, og venter på at jeg skal begynne å blø. Jeg hater det.. hater å kjenne på denne følelsen. Hater å være usikker - også vil jeg gjerne holde det for meg selv ennå, til det motsatte er bevist. Møkka kropp.. Jeg begynner å miste trua på at vi i det hele tatt kan få barn, at kroppen min ikke klarer det... Mulig det blir en liten forumspause her.. fader.
 
Fader. Jeg er møkklei. Lei av å ikke få tydeligere streker, og jeg er ganske så sikker på at det ikke går denne gangen her. Kjenner jeg går på do med klump i halsen, og venter på at jeg skal begynne å blø. Jeg hater det.. hater å kjenne på denne følelsen. Hater å være usikker - også vil jeg gjerne holde det for meg selv ennå, til det motsatte er bevist. Møkka kropp.. Jeg begynner å miste trua på at vi i det hele tatt kan få barn, at kroppen min ikke klarer det... Mulig det blir en liten forumspause her.. fader.
Kjenner igjen følelsen.. rekka de ser dessverre ut som min siste, som ikke gikk :( men en skal aldri si aldri! Kan være ulikt fargestoff i testene.
 
Jeg håper virkelig du får sterkere streker etterhvert. Skjønner at du ikke tar av ennå. Jeg har opplevd 1 kjemisk hvor jeg hadde liknende streker. Har også hatt 3 SA. Jeg håper håper håper for deg! Men som sant er så hadde jeg personlig ikke følt meg helt trygg med din testrekke nå. Jeg synes de er svake over for lang tid. Men håper virkelig jeg tar feil!!!
 
4+3. Hadde en hcgmåling igår, siste i morgen.. Gyn skal ringe på torsdag...Herregud som jeg gruer meg. Jeg har ikke testet noe mer, men jeg har virkelig ikke troa.
Det tippa i tillegg litt over for meg igår.. Har sprøyteskrekk, og der er alltid den samme dama som tar blodprøve på meg. Igår var det ei annen, som ikke klarte det.. Hun henta hu som vanligvis tar blodprøva, og da gikk det på første forsøk, men tårene bare rant.. Det var på kanten til krampegråt, sikkert mye på grunn av usikkerheten jeg sitter med.. Herregud, for å være helt ærlig, så er dagene mine ganske shitty.. faen..
 
4+3. Hadde en hcgmåling igår, siste i morgen.. Gyn skal ringe på torsdag...Herregud som jeg gruer meg. Jeg har ikke testet noe mer, men jeg har virkelig ikke troa.
Det tippa i tillegg litt over for meg igår.. Har sprøyteskrekk, og der er alltid den samme dama som tar blodprøve på meg. Igår var det ei annen, som ikke klarte det.. Hun henta hu som vanligvis tar blodprøva, og da gikk det på første forsøk, men tårene bare rant.. Det var på kanten til krampegråt, sikkert mye på grunn av usikkerheten jeg sitter med.. Herregud, for å være helt ærlig, så er dagene mine ganske shitty.. faen..
Huff, det kan ikke være noe kjekt. De forstår sikkert at du har litt mye tanker for tiden. Håper at du får positive resultater:Heartbigred
Heia egget!
 
Back
Topp