Ønsket om å elske ♡

~ 4+4 / 18DPO ~

Dagen igår gikk heldigvis unna fort, og uten noen blødning. Kun litt rosa på papiret ved tørking, men jeg regner med det bare er Crinonen som gjør det.
Jeg venter på å få sterke nok tester, for å få 3+ på CBD.
20190210_131101.jpg
20190210_131117.jpg
 
~ 4+6 / 20DPO~
Nå er jeg endelig ferdig med å teste, for nå har jeg endelig fått 3+ på den digitale. Jeg har fremdeles en klump i halsen over denne graviditeten. Jeg venter liksom bare på å begynne å blø.. Jaja. Her kommer ett samlebilde av alle testene mine.
20190212_060207.jpg
20190212_151341.jpg
20190212_151405.jpg
20190212_151320.jpg
 
:Heartred Milepæler :Heartred

:love2 Få 1-2 på digital - :love7 11DPO
:love2 Få 2-3 på digital - :love715DPO
:love2 Få 3+ på digital - :love7 20DPO
:love2 Se økning på testene - :love7
:love2 Komme over 4+3, der det gikk galt sist - :love7

:love2 TUL - 9+0 - 13 mars

:love2 Komme til 12+0 - 3. april

:love2 OUL

:love2 Finne ut kjønn

:love2 Kjenne liv
 
Gratulerer så mye! :rolleyes::love7
 
~ 9+4 ~
Kjære vene.. Jeg har ikke oppdatert her på godt over en måned, og jeg er allerede 9+4 dager på vei! Det er helt fantastisk. Jeg har vært på 2 tidlig ultralyder allerede, den siste da jeg var 9+0. Hun estimerte meg til å være 9+1. Det var helt fantastisk å se den lille bønna på 2 cm, som sprella og hadde den fineste hjertebanken jeg har hørt! :Heartred

Jeg har allerede måttet ty til å bruke gravidbukser, da jeg er sinnsykt oppblåst - dette er sikkert på grunn av Crinonen. Jeg har også nå begynt i den nye 100% jobben, og jeg kjenner det er helt greit å jobbe bare dagvakter til starten av april, og slippe det å jobbe langhelg til da. Jeg fungerer best på dagtid, for på kvelden er jeg så sliten at jeg som oftest sløver på sofaen..

Nå teller jeg bare ned til uke 12.. :Heartred
 
~ 9+4 ~
Kjære vene.. Jeg har ikke oppdatert her på godt over en måned, og jeg er allerede 9+4 dager på vei! Det er helt fantastisk. Jeg har vært på 2 tidlig ultralyder allerede, den siste da jeg var 9+0. Hun estimerte meg til å være 9+1. Det var helt fantastisk å se den lille bønna på 2 cm, som sprella og hadde den fineste hjertebanken jeg har hørt! :Heartred

Jeg har allerede måttet ty til å bruke gravidbukser, da jeg er sinnsykt oppblåst - dette er sikkert på grunn av Crinonen. Jeg har også nå begynt i den nye 100% jobben, og jeg kjenner det er helt greit å jobbe bare dagvakter til starten av april, og slippe det å jobbe langhelg til da. Jeg fungerer best på dagtid, for på kvelden er jeg så sliten at jeg som oftest sløver på sofaen..

Nå teller jeg bare ned til uke 12.. :Heartred
Så herlig!! :wav
Når vi var på tidlig ul i uke 9 sa gyn at dersom alle mål etc. var som forventet ved ul i uke ni var det veldig, veldig små sjanser for at det skulle gå galt de neste ukene :Heartred
 
Så herlig!! :wav
Når vi var på tidlig ul i uke 9 sa gyn at dersom alle mål etc. var som forventet ved ul i uke ni var det veldig, veldig små sjanser for at det skulle gå galt de neste ukene :Heartred
Ååh, så herlig å høre! Nå ble jeg veldig beroliget :love017 Jeg har nedtelling til 1. Svangerskapskontroll, spm er på torsdag.
 
~ 9+4 ~
Kjære vene.. Jeg har ikke oppdatert her på godt over en måned, og jeg er allerede 9+4 dager på vei! Det er helt fantastisk. Jeg har vært på 2 tidlig ultralyder allerede, den siste da jeg var 9+0. Hun estimerte meg til å være 9+1. Det var helt fantastisk å se den lille bønna på 2 cm, som sprella og hadde den fineste hjertebanken jeg har hørt! :Heartred

Jeg har allerede måttet ty til å bruke gravidbukser, da jeg er sinnsykt oppblåst - dette er sikkert på grunn av Crinonen. Jeg har også nå begynt i den nye 100% jobben, og jeg kjenner det er helt greit å jobbe bare dagvakter til starten av april, og slippe det å jobbe langhelg til da. Jeg fungerer best på dagtid, for på kvelden er jeg så sliten at jeg som oftest sløver på sofaen..

Nå teller jeg bare ned til uke 12.. :Heartred
Gratulerer så mye med uke 9 :Heartred
 
~ 19+4 ~

Kremt.. på tide å børste litt støv av denne dagboka eller? Hehe!
Jeg ser det er over 10 uker siden jeg oppdaterte sist, og siden da har det jo skjedd mye! Jeg er fortsatt gravid! :Heartred Jeg ligger våken med halsbrann og svangerskapskløe, så jeg tenkte jeg kanskje skulle oppdatere litt her.
Jammen har jeg ikke kommet til 2. trimester, jeg har vært på OUL og fått vite at vi venter en liten fiin gutt! :Heartblue Fastsatt termin blir 18.10.19, akkurat slik som jeg har trodd. Det er helt surrealistisk, og jeg er overlykkelig. Det er bare 4 dager til jeg er halvveis - og kun 30 dager til uke 24 :Heartblue Idag fikk jeg jammen meg kjenne ett solid spark i hånda også. For en lykkefølelse!

Vi får oppdatere milepælene vel?

:Heartred Milepæler :Heartred

:love2 Få 1-2 på digital - :love7 11DPO
:love2 Få 2-3 på digital - :love715DPO
:love2 Få 3+ på digital - :love7 20DPO
:love2 Se økning på testene - :love7
:love2 Komme over 4+3, der det gikk galt sist - :love7

:love2 TUL - 9+0 - 13 mars :love7

:love2 Komme til 12+0 - 3. april :love7

:love2 OUL - 21.05:love7

:love2 Finne ut kjønn :Heartblue :love7

:love2 Kjenne liv :Heartblue :love7

Håper det går fint med dere andre damer her inne. :Heartred
 
Gravid oppdatering
Termin:
18.10.19 :Heartblue
På vei: 23+6 (om en time)
Igjen til termin: 116 dager
Trimester: andre
Graviduke: 24
Graviditetsmnd: 6
Kalendermnd: 6
Neste JM/legetime: JM 05.07
Ultralyd: hatt 2 tul + oul
Komplikasjoner: ingen
Kjønn: gutt :Heartblue
Utålmodig: ja
Innkjøp: vogn
Utstyr så langt - vogn, bilstol, seng, noe klær..
Utstyr som gjenstår: masse :schocked028
Svangerskapsrelaterte aktiviteter: lite.
Mage: Ja, kommet mage her :love017
Vektendring: +3kg.
Aktivitet i magen: ja, masse!
Tungt: Nei
Kynnere: ja
Hodet festet: Nei
Barnerom: begynner å ta form.
Cravings: Frozen strawberry Lemonade
Humør: Bra
Sykehusbag: Nei
Høygravid: Nei
Tanker om fødsel: ja, gleder meg til å oppleve det
Neste milepæl: uke 24 på tirsdag - neste uke 28.:Heartblue
 
Back
Topp