Ønsker du deg en stor eller liten familie?

Vi har blitt enige om 4barn (om det lar seg gjøre) :) Venter nr 2 nå, er 21år og føler at vi har god tid til eventuelt en nr 3 :)
 
Ønsker stor, men skal være takknemlig for den jeg har nå :)
 
Har tre søsken, vi var veldig nær hverandre i alder også. Mannen er enebarn. Ønsker oss 2-3 barn (egentlig kunne jeg tenkt meg flere ;) )
 
Kommer helt an på hva du definerer som stor.
Vi har 3 barn og er veldig fornøyde med det.
Jeg har 2 søsken selv, og mannen ble storebror i en alder av 21, så i praksis har han vært enebarn.
 
Det samme sa mannen.
Så ble jeg fint ferdig etter andre, men mannen fikk overtalt meg til en til..
Ting snudde liksom
Haha, tuller du? Hvorfor ville han plutselig ha tre?

Keg elsker babytiden, bortsett fra at babytiden her var ikke så koselig av ulike årsaker, vil derfor ikke ha tvillinger neste gang bare for å få ønsket antall barn. Skikkelig dilemma, som om tvillinger kan bestilles:p
 
Haha, tuller du? Hvorfor ville han plutselig ha tre?

Keg elsker babytiden, bortsett fra at babytiden her var ikke så koselig av ulike årsaker, vil derfor ikke ha tvillinger neste gang bare for å få ønsket antall barn. Skikkelig dilemma, som om tvillinger kan bestilles:p
Godt spørsmål.
Jeg begynte på Cerazette etter vi fikk frøkna.
Etter en stund ga jeg opp og konstaterte jeg ikke tålte dem.
Til min store overraskelse (og hans også misstenker jeg ) ble han veldig glad for at jeg måtte slutte på pillen....
 
Jeg har 5 søsken + 4 stesøsken og mannen har 6 søsken. Der definitivt fordeler med flere søsken. Du har noen og dele alt sammen med og står ikke alene når foreldrene forlater livet.
Men vil ikke ha flere en vi klarer å Følge opp. Vi vil nokk ha 3-4 stk[emoji4][emoji4]
 
Vokst opp i stor familie (fire søsken). Hva jeg ønsker selv varierer egentlig veldig.. Kunne i utg.punktet tenkt meg 4, men tror 2 er mer realistisk :p
 
Vokst opp i stor familie. Har 3 barn, men kunne tenkt meg 4 egentlig. Føler meg ikke ferdig.
 
Oppvokst med en bror og det samme har samboer. Ønsker 3 jeg..
 
Vokst opp i stor familie og ønsker egentlig det selv også... men grunnet alvorlig svangerskapskvalme i mine svangerskap så blir det med maks 3 barn.
 
Vi kommer fra store familier begge to. Har fått tre barn, synes det holder☺️ Fordelene er større enn ulempene ved å ha søsken, ville aldri falt meg inn å få "kun" ett barn.
 
Har vokst opp med 2 brødre, så for min del hadde 3 barn vore perfekt. Men det var før eg vart gravid. 2 hyperemesis-svangerskap seinare tenker eg at 2 holder :)
 
Oppvokst med 1 bror, men har stesøsken jeg ikke har kontakt med. og fikk en søster når jeg gikk på ungdomskolen.

Mannen har 2 søsken.

Vi ønsker oss stor familie, venter nr 3 nå, så er på god vei:)
 
Vi er fire søsken men med 10 år mellom den mellomstore og mellom yngste. Samt at formlene var skilt. Men vi hadde en stor familie bestående av mange eldre.

Aldri hatt en formening om hva jeg har ønsket meg. Nå venter vi den 2 [emoji14]
 
Jeg har tre søsken og gifte foreldre. Typen har en drøss av halvsøsken og ikke foreldre som var sammen.
Vi satser vel mot liten familie, er litt trøblete det øyeblikket det er mer enn 2 barn i forbindelse med at "alt" er tilpassa to barn og to voksne, noen ganger tre barn. Men akkurat nå vet jeg ikke om jeg vil ha mer enn en engang.
 
Back
Topp