Ønsker du deg en stor eller liten familie?

Jeg er oppvokst med meg og en bror. Mine foreldre ønsket seg tre. Det ble ikke.

Mannen er oppvokst med to søsken (og har fått to til som han ikke er oppvokst med, svigerfar fikk et kull til samtidig med oss...)

Og jeg og mannen, vi har fått de tre barna vi ønsket oss. Ikke en liten familie. Men ikke en veldig stor heller. Helt passe :)
 
Oppvokst med stor familie. Mannen oppvokst med liten. Vi ønsket oss tre barn og det har vi fått. Akkurat passe. For oss var to definitivt for lite men vi var også helt klart ferdige på 3 :smug: søsken er gull. Jeg har enormt stor glede av mine , vi er sammen hver dag faktisk.
 
Oppvokst med 3 søsken jeg og gifte foreldre. Mannen er oppvokst med en bror og skilte foreldre.

Vi har to og skal ikke ha flere, men jeg kunne selvsagt tenkt meg en til innimellom. Jeg savner babyer. Babylukt og alt som hører med [emoji7] Men mannen har sagt stopp og innerst inne har jeg også det, tror bare det er vemodig å ikke ha baby igjen :(
Når mine er blitt så store liksom.

Jeg er veldig nære mine to søstre, tross aldersforskjell på 4 år eldre og 6 år yngre. Og er nær min bror som er 6 år eldre. Men han er også bestekompis til min mann [emoji14]
Min mann og broren er veldig nære. 11 mnd mellom de to :)
 
Stor;) men blir nok bare med de 2 jeg har.

Jeg selv er i en søskenflokk på 4. Mannen i en på 2
 
Oppvokst i A4 med mor, far og to barn. En forelder var enebarn, den andre hadde 6 søsken og vi var 16 søskenbarn på den siden. Elsket det! Har alltid ønsket meg mer enn to barn, og vi har nå tre og stopper nok der.
 
Vokst opp i en liten familie, så ønsker meg en stor familie, å er godt igang :)
 
Jeg har selv 2 søstre og 2 halvbrødre, har på et tidspunkt også hatt 3 stesøsken.
Samboer har 2 søstre, 1 halvbror og 2 stebrødre.

Vi har en sønn og er veldig fornøyd med det. Ønsker oss ikke flere barn
 
Oppvokst i stor familie, mannen oppvokst i liten. Vi har to barn, det holder. :)
 
Ønsket meg en stor (3 barn kanskje), men er bare glad om vi får bli en familie på 3 + hunden jeg nå.
 
Vi var 4 barn og en voksen. Husker det som kaos så har aldri likt ønsket meg mange barn. Men nå har jeg 3.... og det rare er at jeg er mer avslappet av nå som jeg har 3 enn 2 [emoji14]
 
Har vokst opp med en stor familie da mor har 5 søsken. Mange tanter, onkler, kusiner og fettere. Selv ble jeg (tidlig) skilsmissebarn men har en halvsøster på farssiden. Har aldri bodd sammen så er samtidig også semi-enebarn. Det resulterte også i en stefar og stemor på begge sider hvor alle (nå) kommer meget godt overens. "Modern family" så og si! :)

Selv vet jeg 100% at jeg og mannen kommer til å holde sammen for alltid. Det ER oss. Vi har nå en sønn og vil om det går vår vei ha 2-3 barn til. Vi vil ha en stor familie. Ingen fordeler/ulemper. Bare en god magefølelse. Jeg har levd mitt "partyliv" og er 100% innstilt på familieliv nå. Oh yes: tar meg mer enn gjerne en fest eller 5, men family first![emoji6]
 
Liten holder med familie på 4 [emoji4]
 
Oppvokst med 2 brødre. Ønsker ihvertfall oss en til om noen år [emoji4]
 
Ønsker meg en stor familie. Jeg selv er enebarn(har flere stesøsken, men bare ei som er på min alder) syntes det var kjempe trist å mitt største ønske i verden var å få søsken. Ønsker ikke at lille skal være alene :hilarious:
 
Jeg ønsker meg en stor(ish) familie [emoji4] Gravid med 3. barnet nå, men det er med en ny mann. Håper vi kan få en til om et par tre år [emoji12]
 
Back
Topp