Ønsker dere vite kjønnet på ultralyd?

Bi vil vite denne gangen også, har ei kommende storesødter her på 3år som er sikker på at det er lillebror i magen! :p
 
Ville vite sist gang, men da ville hun ikke vise seg frem, så det ble overraskelse. (Både jeg og mannen var likevel overbevist om jente! :p )Håper å få vite det denne gangen! :)
 
Kan jo legge til at gubben har erklært at han vil vite, så da gjør vi det. Denne gangen tror vi begge at det blir en jente. Blir spennende å se på ul. :)
 
Vi visste ikke med første, og det var virkelig fantastisk!!! Anbefaler det på det sterkeste... :) Jeg vil ikke vite nå heller, men det vil mannen. Hjelp...? Kanksje det blir sånn, at han vet og jeg ikke... Det med planlegging uten å vite er null problem forresten. Vi hadde en del hvitt, de som strikket strikket hvitt med begge farger i tilbehør, og jeg kjøpte inn klær i begge farger (mye pent brukt). Bare det viktigste vasket og klart, og la bare vekk klærne til kjønnet det ikke ble. De nye klærne ventet vi med å vaske osv, og så kunne jeg gi vekk "den andre fargen" om jeg ville, eller spare det siden vi håpet på flere barn. Vogn++++ har vi i nøytrale farger.

Eg vil heller ikke vite, og kjæresten er enig, men uansett hadde jeg nok fått viljen ;) Bestevenninna mi synes JM skal skrive kjønnet på en lapp som hun skal få se, haha!

Når det gjelder farger på klær og sånt hadde jeg nok ikke klart å slått meg til ro med at JM så riktig uansett :) Mange fine nøytrale farger i dag.
 
Back
Topp