Ønsker dere vite kjønnet på ultralyd?

Både jeg og pappaen vil vite hva det blir, så det blir spennende å se på ultralyd når den tid kommer :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg kunne tenke meg å vente med å få vite det til fødselen. Men min kjære ønsker å få vite det, så da må vel jeg og det da:)
Samme her, for min del kan vi gjerne vente, men mannen min MÅÅ liksom vite det tror jeg... He he. Og DA måå jo jeg vite det og. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi skal vite :) Hadde aldri klart å ventet frem til fødsel! Gleder meeg til å kjøpe jente/gutteklær!
 
Vi er så nysgjerrrige begge to, så vi vil vite det ;-) med første var vi på privat ul i uke 15 og fant ut kjønn ;-) kommer nok til å gjøre det denne gangen også ;-)
 
Er usikker :p har lyst til å ikke vite, meeeen jeg liker å ha ting planlagt, så det er lettere mtp forberedelser :) og er nysgjerrig ;-)
 
Vi er enige om at vi vil vite kjønnet :) Er alt for nyskjerrig, også er det jo veldig greit med tanke på innkjøp av utstyr.
 
Alt for nysgjerrig til ikke å vite det. Pluss jeg er en planlegger så vil gjerne kjøper inn klær og utstyr og lage til barnerommet i god tid:p
 
Jeg er midt i mellom, liker tanken på begge deler :p Altså det å vite og det å ikke vite... Men mannen er ikke i tvil, han vil vite. Men jeg tror nok også at dersom jeg overhodet ikke villle vite så hadde han gått med på det og... Så får tenke litt på dette her ;)
 
Eg er usikker, men er sikker på at gubben vil ;)
 
Vil nok vite det. Hadde vært veldig spennende å ikke vite det. Men er nok for nysgjerrig. Syntes det er veldig praktisk iforhold til innkjøp også :)
 
jaa gleder meg til OUL :-D♥♥ er så koselig med innkjøp og slikt når man vet kjønnet på lille :)
 
Back
Topp